Fifteen

3.5K 270 19
                                    

Ron gyanakodva figyelte barátját, aki a hálójukból nyíló ablakon bámult kifelé.

A fekete hajú ajkain egy lágy mosoly pihent, miközben a szőke Mardekárost nézte. Draco éppen edzett.
Izmos combjaira egy fekete nadrág tapadt, míg masszív felső testét egy szürke rövid ujjú takarta. Harry imádta, amikor azt a pólóját vette fel. Nem csoda. Hiszen a szürke szín remekül kiemelte a fiú szemeit és látszani engedte jól kidolgozott bicepszeit is. A szemüveges a Mardekáros nyakát kezdte fixirozni. Tökéletes, a bőre hófehér és tiszta. Pont olyan amelyet öröm lenne megjelölni - Harry elképzelte, ahogy ajkait rátapasztja a puha kültakaróra és fogait belemészeti, majd rajta hagyja nyomát.

Majd elgondolkodott. Határozottan vonzódott Malfoyhoz, ezt tagadni sem tudta.

De érezte, hogy az együtt töltött idő alatt valami megváltozott. Tényleg kezdte megkedvelni a fiút.

A legelső korrepetálás óta - amikor is egymásra gondolva elégítették ki magukat - még háromszor tartották meg ugyan ott. Harry pedig kezdte egyre jobban érezni magát a társaságában. Azt nem állíthatta, hogy legjobb barátok lettek, de Malfoy egy egészen másik oldalát kezdte megmutatni és ez határozottan tetszett Harrynek.

Draco elmosolyodott ahogy elkapta a cikeszt és ez a Griffendélest is arra késztette. Majd Harry eszébe jutott egy kicsinyke emlék.

Az egész az első Malfoy által tartott óra után történt, amikor Bájitaltanon voltak:

Harry csendben hallgatta a barátai közt történő csevegést, miközben tekintetét folyamatosan a szőke hercegen legeltette. Miután belépett a terembe Piton Professzor, azonnal a házi dolgozatokat kezdte kérni. Miután Harry kivitte - meglepő módon - a tanár belekukkantott, majd Harryre nézett, aki már ekkor helyén ült.

- 20 pont a Griffendéltől - a tanár hangja barátságtalanul hangzott, semmi jó indulat nem volt benne. - Nem tolerálom, ha más készíti el a házi feladatjukat Mr.Potter - Harry fogait erősen összeszorította, hogy nehogy kitörjön belőle egy rakat sértő szó. - Ha mégegyszer meglátom, hogy Ms.Granger által kidolgozott beadandót nyújt át nem ussza meg pár pont levonással - Harry és Hermione egymásra pillantottak és már éppen tiltakoztak volna, de egy bizonyos Mardekáros gyorsabb volt, aki a kezét a magasba lendítve kért szót.

Amor Dracones - Váratlan fordulat /BEFEJEZETT/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang