Draco ajkai halvány mosolyra húzódtak, mikor meglátta fekete hajú szerelmét belépni a Nagyterem hatalmas, barna ajtaján. Ez a boldog grimasz csak még jobban kiszélesedett, ahogy tekintete a fiú mellett lévő vörösre terelődött. Sosem gondolta volna, hogy valaha is örülni fog valamelyik Weasley ivadéknak, hiszen Ron a kezdetektől fogva ellenszenves volt neki.
Elsőben úgy érezte, hogy a Vizlipatkány tehet arról, hogy ő maga nem barátkozhat a Kis Túlélővel. Éppen ezért utálta, tiszta szívéből gyűlölte és mindig ott ejtett a fiún sebeket, ahol tudta, hogy a legjobban fog fájni.
Most azonban megkönnyebbült attól, hogy Harry mellett van. Ugyanis ez azt jelentette, hogy a két Griffendéles végre kibékült egymással.
Draco szívét, ez több szempontból is melegséggel töltötte el : Elsősorban saját lelkiismerete is megnyugvásra lelt, mert bár a szemüveges félisten nem említette, de ő maga teljesen tisztában volt, azzal a ténnyel hogy miatta vesztek össze. Másodszor pedig Harry miatt is megkönnyebbült. Az elmúlt évek alatt már megtanulta, hogy a fekete hajúnak szüksége van a barátai támogatására.
- Szia Draco - az említett fiú csak kábán nézte a tökéletesen ívelt ajkakat, amelyek annyira lassan mozogtak, hogy már már azon járt az esze, hogy saját párnácskáival gyorsítja fel a tempót. Csak éppenséggel akkor egyetlen szó sem hagyta volna el a fiatalabb száját...maxium néhány nyögés.
- ...co...Draco - az ifjú varázsló egyik kezét elhúzta az elvarázsolt tekintetű fiú arca előtt, amire az csak néhány pislogással felelt, és felnézett a ragyogó smaragdba. - Jól vagy? - kérdezte aggódva.
- Vajon, ha szexelnénk is ennyire aggódna értem? - a Malfoy örökös képzeletben jó erősen felpofozta magát. - Csillapodj már le ember! - szólította fel magát gondolatban, majd nagyot nyelt, hogy kiszáradt torkát benedvesítse.
- I..Igen - egy aprót köhintett. - Jól vagyok - mondata mostmár sokkal magabiztosabbnak hangzott. - Ne haragudj, de megtudnád ismételni amit mondtál? - kérdezte, miközben kínosan felnevetett.
Harry küldött felé egy elnézőnek szánt über szexi mosolyt, majd megismételte a mondatot.
- Arra gondoltam, hogy óra után kimehetnénk a pályára - ajánlotta fel - Hadd verjem el, azt az elkényeztetett hátsódat - tette hozzá vigyorogva - Basszus Harry, igen, kérlek verd el - a gondolatra -- ahogy a szemüveges izmos térdeire fekteti őt, majd jobb kezét felemelve végig simít fedetlen farpofáin, ezután pedig egy erőset rájuk csap -- felnyögött, amit szerencsétlenségére a Potter fiú is meghallott. Harry szemei elsötétültek, majd cserepes ajkait végig nyalta. Mint, aki teljesen tisztában van azzal, hogy a szőke mire is gondolt.
A szürke szemű azt sem tudta merre nézzen zavarában. Harry ezt látva megkönnyítette a fiú dolgát és egy "Majd óra után" -nal ott hagyta Dracot.
Aki ezután ezüsten csillogó szemeivel dühösen nézett a bámészkodókra, majd pillantását levezette szűk, fekete nadrágján kitűnő óriási merevedésére.
ESTÁS LEYENDO
Amor Dracones - Váratlan fordulat /BEFEJEZETT/
FanficNem sok mindent szeretnék elárulni a könyvről....A lényeg annyi, hogy ez egy Drarry fanfiction. Ha érdekel olvass bele.😄 Kezdés: 2019-10-28 Befejezés: 2020-10-30 Helyezés: 2019-11-02 #drarry : 20.hely 2019-11-05 #boyslove : 50.hely 2019-11-06 #boy...