Harryben a feszültség és a harag egyvelege keveredett, ahogy a Malfoy -Zabini párost figyelte. A féltékenység érzete teljesen átjárta a testét, hatalmába kerítette, szinte már felperzselte.
Ebédjéből egy másodperc erejéig felpillantott a dögös Mardekárosra, és ez a rövid szekundum épp elegendőnek bizonyult, ahhoz hogy az ingerűltség újjult erővel törjön rá.
Mérgesen csapott rá az asztalra, miközben helyéről felállt és úgy támaszkodott meg a stand felületén, ezzel magára vonva a Nagyteremben tartózkodó diáksereg és a bentlévő tanárok figyelmét, akik mind érdeklődve pillantottak fel rá, de ő saját tekintetét csak a ledöbbent szürke szemű fiún tartotta.
Draco, csodálkozva nézett a smaragd szempárba, amelyben mérhetetlen csalódottság tükröződött.
Gondolataiból már csak akkor tért vissza, amikor a terem ajtaja nagy erővel csapódott be, ezzel elrejtve a tajtékzó fiút a tömeg elől. Draco szinte azonnal a fiú után szaladt, azonban annak már csak hűlt helyét találta. - Mi a fasz van veled Harry? - a Jégherceg frusztráltan túrt szőke tincsei közé, és enyhén meghúzta azokat, ezzel kicsalva magából egy fájdalmas sóhajt. - Mi bajod van? -
- Draco - Blaise a fiú vállára helyezte kezét és magával szembe fordította a szürke szemüt, akinek íriszei kétségbeesetten csillogtak. - Nyugodj le!
- Hogy a faszba tudnák lenyugodni? - kelt ki magából a Malfoy örökös - Azt sem tudom, hogy Harrynek mi a franc baja van - tette hozzá halkan.
A sötét bőrű pimaszul elmosolyodott, amire barátja egyik szemöldökét érdeklődve felhúzta.
- Nekem van egy sejtésem, hogy mi lelte a te kis hős lovagodat - Istenem Draco, te annyira vak vagy - vigyorgott magában a sötét hajú.
A Jégherceg kíváncsian kezdte el nézegetni Mardekáros társát, azonban ő egy szót sem szólt.
- És esetleg nem szeretnéd elárulni nekem? - mondta kicsit bosszúsan.
- Nem - jött az egyszerű válasz.
- Nem? - Malfoy hitetlenül húzta fel szemöldökeit, azonban visszajelzés már nem érkezett, mert barátja egy egyszerű " majd te magad rájössz " után kikerülte őt és magára hagyta a zavaros fiút.
So...itt lenne a következő rész. Szeretnék köszönetet mondani a sok támogatásért, amit az előző posztomban kaptam. Köszönöm!♥️♥️♥️♥️
Remélem tetszik a rész, bár lehet hogy kicsit összeszedetlen lett.
STAI LEGGENDO
Amor Dracones - Váratlan fordulat /BEFEJEZETT/
FanfictionNem sok mindent szeretnék elárulni a könyvről....A lényeg annyi, hogy ez egy Drarry fanfiction. Ha érdekel olvass bele.😄 Kezdés: 2019-10-28 Befejezés: 2020-10-30 Helyezés: 2019-11-02 #drarry : 20.hely 2019-11-05 #boyslove : 50.hely 2019-11-06 #boy...