Sixty -five

2.2K 164 59
                                    

A fekete hajú nem gondolkodott. Mindössze egy határozott bólintással jelezte beleegyezését, aminek hatására a Sötét Nagyúrnak nevezett gonosz varázsló elvigyorodott, ezzel megmutatva rodhadásnak indult, undorító fogsorát.

- Jó döntést hoztál Harry - Voldemort egy aprót biccentett a Malfoyok felé, Draco pedig elindult a Griffendéleshez, oldalán Luciussal. Azonban még mielőtt odaérthettek volna egy dühös hang megálljra kényszerítette őket.

- Potter! - a szemüveges rögtön a hang irányába fordult, ahol legnagyobb döbbenetére egy szőke hajú félisten állt, oldalán barátaival és Blaise Zabinival. Szemeiben méreg szította tűz égett, aranyló fürtjei homlokára tapadtak, márvány fehér arca kipirultan mutatkozott meg a futás következtében, mellkasa pedig hevesen emelkedett és süllyedt.

- Harry, szerelmem - a smaragd íriszek ezúttal a Voldemort mellett álldogáló egyénre tévedtek. A hangjuk ugyanolyan volt, külsőleg is sok mindenben hasonlítottak, de ez nem azt jelentette, hogy sikerült megtéveszteni a Kis Túlélőt. A Potter fiú halványan elmosolyodott, majd pálcát rántott a hamisítványra, aki valószínűleg százfűlé főzetet használhatott arra, hogy úgy nézzen ki, mint a Mardekáros.

- Igaz, hogy Draco néha nagyon nyálas tud lenni - pillantott az említettre egy vigyor kíséretében - , de a mostani helyzetünkben kizárt, hogy így szólítana. - csóválta a fejét tetetett csalódással. - Stupor - kiáltotta. A hamis Draco kábultan esett hátra, miközben testén egyfajta evolúció ment végbe, így másodpercek múlva már jól látható volt, hogy Féregfark volt az, aki elfogyasztotta a főzetet.

A Griffendéles ismételten a szürke szeműre pillantott, s néhány lépéssel közelebb araszolt a lefagyott fiúhoz. - Mi baja lehet? - szépen ívelt szemöldökeit összehúzta, miközben hátra pillantott. Egy hatalmas fénycsóva közelítette, mellé pedig az Avada Kedavra kiáltás társult. Esélye sem lett volna kitérni előle, így mindössze tehetetlenül várta, hogy elérje az átok.

Azonban ez nem következett be.

Draco amint észre vette, hogy Voldemort hátba támadja szerelmét azonnal futni kezdett a fiú felé. Amikor közvetlen a melegséget sugárzó test mögé ért át ölelte Harry hátát, s fordított helyzetükön. Így végül őt találta el a gyilkos átok. Teste ernyedten közelítette a földet, miközben érezte szíve dobogásának fokozatos enyhülését.

Legalább három órája próbálom megfogalmazni, de mindössze rosszabbnál rosszabbul írom meg a részt. Azért remélem olvasható lett! Kommenteket szívesen fogadok!😂

Amor Dracones - Váratlan fordulat /BEFEJEZETT/Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora