Twenty

3.5K 274 28
                                    

- Mi történt? - kérdezte lágy hangon Harry, a gyengélkedőn fekvő Malfoyt.

- Nem emlékszem pontosan - húzta el száját a szőke - Talán Monstro belém ütközött - forgatta meg szemeit, majd behunyta azokat.

- Jól gondolom, hogy ha reggel kiengednek átkok fognak repülni? - Draco felkuncogott és egyik szemét kinyitotta.

- Ó, de még mennyire, hogy fognak.

Harry leplezetlen csodálattal figyelte a Mardekárost. Len- szőke haja szemébe omlott, Harry pedig erős késztetést érzett arra, hogy kisöpörje a tincseket a Jégherceg szeméből, majd egy lágy csókot hintsen a fiú homlokára. A fekete hajú egy pillanatra ledermett - Merlinre ez már túlságosan is nyálas - gondolta. Abba a ténybe is elég nehéz volt beletörődnie, hogy vonzódik a fiúhoz, most pedig még az sem kizárt, hogy kezd belezúgni a nyílt ellenségébe. Ez az egész annyira irracionális.

Majd a falon elhelyezkedő órára pillantott. Tíz múlt. Száját elhúzta, ahogy Malfoyra nézett. Nem akart elmenni. Nagyon nem akart. Nagyot sóhajtott, majd engedett az egyre fokozódó kísértésnek és lassan kiseperte Malfoy szeméből a hajszálakat.

Draco jól esően felsóhajtott, mielőtt kinyitotta volna az íriszeit. Majd halványan elmosolyodott, ennek hatására pedig Harry is a világ egyik legaranyosabb mosolyát öltötte fel. Draco titkon imádta, ezt az egészet. Úgy érezte, hogy valamennyire számít Harry Potternek.

- Lassan mennem kell - a szemüveges felállt a székéből, s megvárta, hogy a Mardekáros egy bólintással jelezze, hogy rendben van.

Draco egy darabig még boldogan fixirozta a plafont, majd engedett a szemére nehezedő súlynak és elnyelte az álom.

Harry a hálókörletükben tartózkodott.

Próbálta megfejteni az érzéseit.

Nem tudta, hogy csak tetszik neki a Mardekáros vagy kezd szerelembe esni, de abban az egy dologban biztos volt, hogy kell neki. Meg akarja szerezni magának Draco Malfoyt. Igaz, hogy egy része csak Dumbledor kérésének akart eleget tenni, de a másik fele a Jégherceget akarta.

OMG....2K+ ❤️❤️❤️❤️❤️

Thank you very so much❤️

Sajnálom, hogy ez a rész, ilyen kaki lett....😅

Amor Dracones - Váratlan fordulat /BEFEJEZETT/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant