Forty -eight

2.6K 193 54
                                    

Harry nyerni akart.

Bár a Griffendélest általában nem igazán foglalkoztatta, hogy vajon mi is lesz egy egy kviddics meccs végkimenetele, most azonban annál inkább. Hihetetlen sebességgel száguldott, fülében érezte vére dübörgését, a szíve oly' szaporán vert, hogy már már attól félt, hogy ki fog ugrani ketrecként szolgált bordái közül, kezei izzadtak, szemeiben tűz égett.

Egyik karját kijúnytotta, annak reményében, hogy végre markába foghatja az aranycikeszt. Ujj begyei már az apró fém labdát súrolták, amikor jobb oldaláról egy erős lökést érzett.

Draco volt az.

Hiszem milyen Malfoy lenne, ha csak úgy meghátrálna?

Szerencsére alacsonyan repültek, így nem zuhantak nagyot.
Az esés közben azonban Harry átölelte Dracot, így a két Roxfortos diák végül egymáson landolt.

A fekete hajú még a földet érés után sem emelte ki fejét a szőke nyakhajlatából, hanem inkább beszippantotta annak kellemes illatát. Tetszett neki.

Mindössze csak akkor nézett fel, amikor meghallott egy halk nevetést. - Gyönyörű - gondolta magában, ahogyan megcsodálta az alatta lévő szépséget. Kimondhatatlanul tetszett neki a fiú nevetése, a lágy arcvonásai, a mosolygó íriszei, kócos haja - amin bár még mindig volt a zseléből, de már korántsem annyi, mint a meccs kezdete előtt. Halványan elmosolyodott, majd a fiú szürke szembogarai elé tartotta öklét, amit aztán lassan kinyitott. Tenyerében ott pihent az aranycikesz.

Draco szemei kikerekedtek.

- Nyertem Draco - hajolt közelebb a fiúhoz. - Most kérem a jutalmamat - tette hozzá. A Mardekáros már éppen nyitotta volna száját, hogy rákérdezzen mit is szeretne, azonban Harry megakadályozta benne, aki forró ajkait Draco puha, perzselő párnácskáira helyezte és úgy kezdeményezett egy szenvedélyes csókot.

Draco érezte, ahogy pulzusa az egekbe szökik. Egyszerűen nem tudta felfogni, hogy most mi is történik. Majd, ahogy elméjében kezdett megfogalmazódni, hogy most tényleg Harry Potter csókolja őt, és ez nem csak holmi álom elvigyorodott és közelebb húzta magához a Griffendélest.





Heyho!

Itt az új rész! Remélem, hogy olvasható lett bár még így sem érzem a legjobbak....
Ezenkívül pedig unatkoztam😂....Ezért létrehoztam egy instagram oldalt, ahol szívesen várlak titeket is...főleg...Kit áltatok? Totálisan melegekről fog szólni😂...Itt ajánlani fogok bl-eket, Wattpados könyveket, reklámozni fogom a saját könyvemet egy egy részből kiemelt jelenettel, képeket fogok megosztani, idézeteket, mémeket, ha valaki szeretné, akkor beleolvasok a könyvébe vagy reklámozom.....Soo....Kövessetek😂😂😂 : felhasználónevem: aku_naki00

Amor Dracones - Váratlan fordulat /BEFEJEZETT/Où les histoires vivent. Découvrez maintenant