Atilla'dan;
'Emredin Komutanım'
Nihat albay söyleyeceği şey için tedirgindi biliyordu ki bu karşısında ki adam kabul etmeyecekti etse bile etmesi çok zor olacaktı. Daha fazla bekletmeden girdi söze.
'Atilla seni oğlum gibi severim Asena kızımla bir arada olamadım ama seninle hep bir aradaydık. Bilirsin severim seni. Ankara'dan emir geldi Üsteğmen Asena elzem Gökay'ın ay yıldız timin de yer alması isteniyor.
Benim de üstlerim var elbette aklın kalacak ama kendi kızım gibi gözüm gibi bakacağımdan emin olabilirsin.Atilla duydukları sinirlenmiş vücudunu korku kaplamıştı. Kardeşi gibi olan yeğenini yanındayken kendi timindeyken bile koruyamazken uzaklarda nasıl koruyacaktı? Ama Emir demiri keserdi işte. İçi yana yana 'Emredersiniz Komutanım' demiş daha sonra kendisini tutamamış 'Ama neden komutanım?' diye sormuştu. Nihat albay ise gururla ve heyecanla omuzlarını dikleştirdi. Evet o koskoca adam herkesin karşısında sinirli olan adam gülümsemişti hemde heyecandan. Çünkü; Taburunda askeri olarak yer alacak kişi diğer askerler gibi değildir evet hepsi birer yiğit bir vatan evladı herşeyden önce kendi evlatları gibiydi. Ama bu kız tam bir efsaneydi.. Öyle ki annesinin kızıydı. O deli teröristlerin korkulu rüyası elzem Gökay'ın kızıydı. Şüphesiz ki elzem Türk silahlı kuvvetlerinde gelmiş geçmiş Albay Songül Yakut, Yüzbaşı Elzem Gökay'dan sonra Asena elzem Gökay Türk silahlı kuvvetlerinin en iyi askeriydi. Gözü öyle bir karaydı ki sorgusuna girdiği iti konuşturmadan çıkarmaz, operasyonu başarıyla tamamlamadan istenilen kişi alınmadan asla geri dönmezdi. Diğer askerler gibi Heval kaçtı deyip geri dönmezdi Gerekirse tek başına dağa çıkar ne yapar ne eder o iti bulur adalete teslim eder gereken neyse yapardı.
Nihat albay atillayı daha fazla bekletmeden gerçekleri bir bir ortaya dökmeye başladı..
"Bak Atilla özel bir tim kurulacak bu timde ki askerler Türk silahlı kuvvetlerinin en iyi askerleri olarak 20 asker 2 tim komutanından oluşacak. Ankara time seçilecek olan askerleri tim komutanlarına bıraktı.
Tim komutanlarını ise üsttekiler belirlediler.
Umut Timinin Komutanı Asena Seçilmiş.
Anka timinin komutanı ise Savaş seçilmiş.
Tim adlarını ve komutanlarını üsttekiler belirlemişler.
Ve askerlerini kendileri seçmeleri için şans vermişler.
İki tim birlik olarak çalışacaklar. Onlar için yeni bir Tugay komutanlığı bile kuruldu hatta Şırnak Cizre Bordo Bereli özel kuvvetler 1. Tugay komutanlığı şuan onları bekliyor. Tuğgeneral Ali Özsoy da Ankara'dan bunun için görevlendirilerek buraya gelmiş. Ayrıca asena'nın rütbesi de üsteğmenden Yüzbaşıya yükseltilmiş.." Atilla duyduklarıyla dili tutulmuştu resmen. Yeğeninin bu kadar kısa sürede bu kadar yüksek mertebeye ulaşacağını tahmin edememişti evet ona güveniyordu, evet onunla gurur duyuyordu. Ama bu kadar kısa sürede bu kadar başarılı olacağını beklemiyordu. Göğsünü kabartarak, omuzlarını dikleştirirerek cevapladı Nihat albayı "Emredersiniz komutanım peki ne zaman baslayacak ? Asena daha iyileşmedi bile ?' diye soru yöneltmişti.
Nihat albay ise gülümsemişti. Hemen göreve çıkmayacak 2 hafta boyunca askerlerini seçecek daha sonra savaşla beraber birleşip askerleri 1 ay boyunca zorlu eğitimlerden geçirecektiler.
"Düşünülmüş Asena 2 hafta sürecin de askerlerini seçecek daha sonra savaşla beraber 1 ay boyunca birleşip seçtikleri askerleri zorlu eğitimlerden geçirecekler." Atilla en ince ayrıntısına kadar gülümsemiş içinde ki korkuyu geri püskürtmeye çalışmıştı. Ne kadar başaramasa da o yeğenine güveniyordu. Nihat albay'a "Peki komutanım o zaman ben kalkayım asenaya ev filan ayarlayayım asena'nın o kadar erkek içinde lojmanda kalmasını istemem."
Demişti Nihat albay ise kafasıyla onay vermiş Atilla size emanet diyerek çıkmıştı. Savaş ise atillanin arkasından gitmiş "Bende geleyim Atilla komutanim" demişti. Atilla ise askeriye dışındayken sevmiyordu resmiyeti zaten şuan da askeriyenin önündelerdi.
"Bana abi de hadi gel bakalım" demişti.
Savaş asena'nın hep onun yanında olacağını düşününce gülümsemişti. Atillayı takip edip önce emlakcıya gidip güvenlikli bir çevreden 3+1 apartman dairesi kiralamışlardı Atilla biliyordu yalnız kalmayı sevmezdi prensesi muhtemelen timine kız asker de seçerdi o yüzden büyük tutmuştu evi evin 5 aylık kirasını da peşin vermişti. Babasının şirketinden kalan paraları zor günlerine saklıyor her ay ise yurtlara bağış yapıyordu. Şirketin başında çalışkan azimli bir kardeşi olması da onu gururlandırıyordu.
Hemen bir mağazaya girip asena'nın sevdiği renklerde oturma gurubu aramıştı. Aradığına ise sonunda ulaşmıştı.
Salon;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CUMHURIYET'İM SENSİN!
ActionYüzbaşı Savaş Akıncı Sert Bir Yüzbaşı Tim Komutanı Üsteğmen Asena Elzem Gökay Kadın Güçlü, Savaşcı, Sabırlı, Dirayetli, Asi Bir Kadın. Hadi gelin bu iki deli aşığın hikayesine bizler de şahitlik edelim. 🌷 Bu hikaye'de sadece 1 aşka değil, Bir çok...