Merhabalar ben geldim.🖐️
Medya'ya fotoğrafımı bıraktım.🙏🏻 Instagram hesabım/ nnurcanerdogan1
Görüş ve önerileriniz için iletişime geçebilirsiniz.
Bu arada Kitap kapağı için önerilerinizi bekliyorum.🙏🏻
Şimdiden teşekkürler.🙏🏻 Oy vermeyi unutmayın lütfen.:)
İyi okumalar.🖐️🙏🏻❤️🇹🇷Yazardan;
Kadın içeride çaresizce bekliyordu. Tedirgindi, Korkuyordu!
Evet korkuyordu.. Yaptığından pişman değildi, aksine yine olsa yine yaparım diyordu! Ama üniforması söz konusuydu.. O üniformayı hak edebilmek için; ne zorluklar çekmiş, ne engelleri aşmış, nelere göğüs germemişti ki ?
Çok savaşmıştı! Değmişti de üstelik.. Öyle ya bir kadının gelebileceği en üst mevkiye gelmiş bordo bereli olmuştu.
Şimdi istemezdi tüm emekleri elinden kayıp gitsin.Herşey hallolmuş Asena ceza almamıştı. Herkes ceza almadığına sevinirken Asena bütün timi eve yemeğe davet etmişti. Hem bu durumu kutlamak hemde korgeneral levent akıncıya hoşgeldin demek içindi.
Asena ceza almamış sadece emre itaatsizlik dosyasına bir tane daha eklenmişti.. Murat yüzbaşının ise hakkında soruşturma başlatılmıştı..Asena tugaydan çıkıp eve doğru yol alırken alışveriş de yapmıştı. Çok güzel yemekler yapmayı planlıyordu genç kadın.
Eve varan genç kız anahtarıyla kapıyı açıp içeri girdi.
Onun gelmesiyle Selma da yardım etmek için yukarı çıkmış yavuz da aysuyu parka götürmek için alıp çıkmıştı. İki kadın mutfağa girişmiş yemekleri yapmaya koyulmuşken. 3 buçuk saat sonra ortaya muhteşem bir sofra çıkmıştı..Selma evine duş alıp giyinmeye giderken. Asena da duş almak için banyoya doğru yola koyulmuştu.
Yavuz aysuyu bir salıncak, bir tattaraviliye bindirirken oldukça yorulmuş ama ufaklık hala yorulmamıştı..Duştan çıkan Asena üzerini hızla güzelce giyinmiş, saçlarını kurutup sade bir makyajla da işini tamamlamıştı. Selma üstüne kapalı dizlerinin biraz aşağısında siyah bir elbise giymiş, Asena ise deri bir tayt üstüne sweatshirt giymişti.
Yavuz da gelmiş üstünü değiştirip yukarıya çıkmıştı..
Aysu yolda yavuzun omzunda uyuya kalmış hala daha uyanmamıştı.
Yavuz aysuyu öpüp yatağına yatırmıştı..
Masa da kurulmuş, şimdi tek yapılması gereken saatin 8' olmasını beklemekti.. 8' için anlaşmışlardı.10 dk sonra tim içeriye girerken 20 dk sonra da korgeneral levent akıncı ve yüzbaşı savaş akıncı evin kapısını çalmıştı..
Asena heycanlanırken kapıyı büyük bir tebessümle hoşgeldiniz diyerek açmış levent Akıncı'nın partosunu almış savaş'ında deri çeketini çıkartıp portmanto ya asmıştı.Savaş asena'nın giydiği tayta bakarken kasları çatılmış kendini tutamayıp "Git üstünü değiştir" diye sinirlice konuşmuştu. Asena neye uğradığını şaşırırken taviz vermeyerek "sana ne oluyor yüzbaşı hangi sıfatla karışıyorsun?" Diye sormuştu genç adama..
Savaş kızın haklı olduğunu bildiği halde yine de geri de kalmamış "Atilla komutan seni bana emanet etti asena! Git üstünü değiştir bu kadar erkeğin içine böyle girme!"
Demişti.Asena dayısının kendisini ona emanet ettiğini hatırlayarak iyice sinirlenmiş arkasını dönüp ona cevap vermeyerek mutfağa doğru ilerlemişti..
Sinirlense de hoşuna gitmişti bu sahiplenici davranış.Selma herkese hoşgeldin demis masayı hazırlamaya başlamıştı.. Levent amcayla 1 kez görüştüğü için tanıyordu adamı. Eşinin şehitliğine gelmiş kabul etmese de evinin ihtiyaçlarını karşılamıştı.
1 saatin sonunda güzel sohbetlerle yemekler yenmiş masa Selma ve Asena tarafından toplanmış çaylar dağıtılmıştı..
Asena'nın gözüne çarpan korgeneral levent akıncı'nın sol göğsünde ki kırmızı ışıkla Asena hızla bağırmış kendisini kendisine yakın olan levent Akıncı'nın üstüne atmış herkese yere yatın diye hızla bağırmış savaşa "Hemen aysunun odasına gir camı kapat hemen."
Diye bağırmıştı.Farkedildiklerini anlayan teröristler, camları indirirken evde aysunun silah seslerini duymasından dolayı büyük bir kargaşa yer almıştı..
Savaş onu sakinleştirmeye çalışırken camdan uzak bir yere götürmüş selma'yı da yanına çağırmış oradan ayrılmayın diye konuşmuştu..
Kapı girişine aysunun odasının camı baktığı için savaş yere yatmış kolunu hafif kaldırarak camı sonuna kadar açmıştı..
Kapıya yaklaşanı silahını çıkartıp indirirken Asena da levent Akıncı'nın üzerinden kalkmış onu kolundan kaldırarak kendi odasına götürüp duvarın en dip köşesine oturmasını sağlamıştı..
Levent akıncı dahil olmak istese de Asena kesin bir dille reddetmiş "Hedef belli ki zaten sizsiniz burada durun lütfen komutanım." Diyerek yalvarırcasına çıkan sesiyle konuşmuştu..
Duyduğu çığlık sesleriyle camdan aşağıya gözleriyle bakan savaş donmuş bütün vücudu uyuşmuştu.Evet bir bölümün daha sonuna geldik.🖐️
Arkadaşlar bölümleri kısa tutuyorum çünkü her gün yeni bir bölüm atmaktan ziyade günde neredeyse ard arda 2 bölüm filan atıyorum. O yüzden uzun tutmuyorum bölümleri..
Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen..
Sizleri seviyorum birdaha ki bölümde görüşmek üzere Allah'a emanet olun sağlıcakla kalın.🖐️🤟🇹🇷🙏🏻❤️❤️🇹🇷Yazarınız medya'da.🇹🇷
Instagram/ nnurcanerdogan1
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CUMHURIYET'İM SENSİN!
ActionYüzbaşı Savaş Akıncı Sert Bir Yüzbaşı Tim Komutanı Üsteğmen Asena Elzem Gökay Kadın Güçlü, Savaşcı, Sabırlı, Dirayetli, Asi Bir Kadın. Hadi gelin bu iki deli aşığın hikayesine bizler de şahitlik edelim. 🌷 Bu hikaye'de sadece 1 aşka değil, Bir çok...