2. BÖLÜM

8.5K 283 5
                                    

Savaş'dan;

Elzem'in ayakta duramayacağını anladığım an hızla ona doğru harakete geçmiş düşmeden belinden yakalamıştım. Up uzun sacları öyle güzeldi ki.. Yüzü uzun kirpikleri küçük burnu simsiyah gözleri simsiyah kalemle şekillendirilmiş gibi kaşları hafif dolgun pembe dudakları.. Öyle güzeldi ki..
Hemen telsizi açıp karakolun kodunu girdim.
2545 'Ben yüzbaşı savaş akıncı cevap ver 2545' çok geçmeden hızla selim
'Ben teğmen selim güneş emredin komutanım.
'Nihat Albayla görüşmek istiyorum selim.'
'Emredersiniz Komutanım.'
Diyip ayrılmıştı telsizden o sırada tim çevre güvenliği almıştı ben ise yere oturmuş hala dizlerimde elzemin yatmasına izin veriyordum.
Telsizden nihat albayın sesinin gelmesiyle hemen konuştum.
'Komutanım.'
'Durum nedir savaş?'
'Durum iyi komutanım operasyon zaaiyatsız tamamlandı komutanım. Fakat elzem üsteğmenin durumu iyi değil baygın şuan da kendisi.'
'Anlıyorum helikopter sizi 4 km uzağınızdan alacak yarım.' saate orada olun Asker!
'Emredersiniz Komutanım.'

Time seslenip mpt 76 tüfeğimi omzuma geçirip elzemi kucağıma aldım. Oraya kadar ben taşıyacaktım. Nedensizce onu başka bir erkeğin taşıması beni deli ediyordu.
Time çevre güvenliği alarak gelin hızlı olun 4 km öteden uçak yarım saat sonra kalkış yapacak. Tim hızla kafasını sallamış, Timden Faruk yanıma gelmiş 'Yardım edeyim mi komutanım?' Diye sormuştu. 'Yok aslanım sağol.' Faruk 'Emredersiniz Komutanım' demiş yanımdan gitmişti. Apo iti ise Alparslan'ın yanında geliyordu. Aponun iğrenç sesini duymamla bütün vücuduma sınır bastı..!
'Öldürecekler sizi yaşatmayacaklar.'
'Bana bak heval o ceneni kapat yoksa dinlemem emir filan öldürürüm seni.'
Apo sesini kesmiş yürüyordu. Elzem ise hala bir cevap vermiyordu. Baygındı ve ben ona birşey olmasından deli gibi korkuyordum.
Nedensizce yanımda istiyordum bu kızı.
Uçağın görüş açımıza girmesiyle adımlarımızı hızlandırıp hızla bindik uçağa.
Uçağın içinde doktorlarda vardı Allaha şükür. Doktorun hemen elzemi tedavi altına almasıyla hepimiz dualar ediyorduk.
Doktor ise 'Gayet iyi vücudunda ki yanıkların iyileşmesi 1 ayı bulur. Vücut direnci düştüğü için baygın şuan uzun zaman ve susuz bırakılmış 2 hafta iyi bakılırsa ayağa kalkabilir operasyona çıkabilir sadece yaralarına 1 ay iyi bakılması gerek."
Diye durumu özet geçmişti duyduklarımızla hepimiz sevinmiştik. Uçaktan indiğimiz sırada elzemi kucağıma alıp boş olan personel odasına götürmüştüm. Burada yaşamadığı için albay nihat baba buraya getirmemizi emretmişti. Elzemi odasına bırakıp karşıma dikilen heybeti bakışından belli olan daha önce bir kaç kez gördüğüm atilla abi çıktı karşıma.
'Elzem yeğenim nasıl savaş ?'
Sesinde ki çaresizlik kendisini öyle çok belli ediyordu ki.
'Iyi olacak komutanım 2 hafta iyi bakılması gerek vücudunda çok fazla yanık var onlarda 1 ayağa iyi bakılırsa iyileşir dedi doktor.'
Atilla abi yüzünde ki gülümsemeyi esirgememiş 'Biliyordum iyi olacağını' demişti..
Timden barışın koşa koşa yanımıza gelmesiyle hızla ona döndük.
'Atilla komutanım ve savaş komutanım Tuğgeneral Ali Özsoy komutanımız geldi ve nihat komutanımız sizi acilen toplantı odasında beklediğini söyledi. '
Barışa 'Tamam barış' Demiş atilla abiyle koşa koşa toplantı odasına giriş yapmıştık.
Nihat albaya ve tuğgeneral ali komutanımıza asker selamı verip 'Bizi emretmişsiniz komutanım' diyip bir giriş yapmıştım.
Nihat komutanın oturun beyler demesiyle yerlerimize geçtik nihat komutan bir o kadar keyifli bir o kadar tedirgin haliyle konuya girdi.
Atilla komutana dönüp 'Atilla oğlum bizim senden bir isteğimiz olacak..'
Demesiyle oldukça meraklanmıştım.
Atilla komutanda öyle.

Selam Arkadaşlar.
Bolumu gizemli yerinde kestim.
Umarım beğenirsiniz vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.
Sizce Albay nihat Atilla komutandan ne isteyecek ?
Tuğgeneral Ali Özsoy komutan neden Ankaradan kalkıp şırnak cizre hudut komutanlığına neden geldi ?
Elzem uyandığın da neler olacak?
Gidecek mi ?
Savaş bir daha elzemi görebilecek ?
Yoksa time yeni bir üye katılacak mı?
Atilla isteği kabul edecek mi ?
Haydi bakalım yorumlarınızı fikirlerinizi ve önerilerinizi bekliyorum.
Bir daha ki bölümde görüşmek üzere sağlıcakla kalın Allah'a emanet olun.
Sizleri seviyorum.🙏🏻🌷🇹🇷❤❤🇹🇷


CUMHURIYET'İM SENSİN!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin