9. BÖLÜM

4.8K 210 0
                                    

Evet Ben geldim;)) Arkadaşlar Herkese Merhaba öncelikle.🖐️ Nasılsınız iyimisiniz ? Umarım iyisinizdir.🙏🏻 Bölümler de yazım yanlışları olduğunun farkındayım. Fakat benimde elimden bu kadarı geliyor.
Hak verirsiniz ki karakterlere adapte olmaya çalıştığım için çoğu yerde yazım yanlışlarını farkedemiyorum bunun için anlayışlı olmanızı rica ediyorum.🙏🏻
Hikaye nasıl beğendiğiniz mi ? Fikir ve görüşlerini en önemlisi önerilerinizi yorumlarda belirtirseniz inanın çok mutlu olurum.🙏🏻 Sizleri seviyorum!❤️
İyi okumalar..🙏🏻❤️❤️

Asena'dan;

Sabah ezanı'nın okunmasıyla gözlerimi açıp doğruldum.
Uzun süredir kargaşa operasyon kaçırılma derken baya aksatmıştım. Yataktan kalkıp banyoya doğru yol aldım koltukta yatmış olduğum halde kendimi çok dinç hissediyordum ve hiçbir yerim ağrımıyordu. Sevinmiştim bu duruma. Abdestimi alıp yüzümü kuruladım. Selma'nın odasına girmem gerecekti. Burası benim evim değildi üstelik üstümdekilerle namaz da kılamazdım. Sessizce selmanın odasına girip namaz kılmak için kullandığı tülbenti eteği ve kazağı aldım.
Dolabı açıp en üst bölgesinden seccade alıp kapattım.
Duvarda asılı olan tesbihlerden bir tane de alıp hemen salonda üstümü değiştirdim. Ezanın bitmesiyle namazlığı serip başladım namazıma..

Duamı edip doğruldum. Seccadeyi ve üstümdekileri de çıkartıp koydum düzenli bir şekilde bir köşeye..
Dayım bugün gidecekti. Enfes bir kahvaltı yapsak fena olmazdı. Hemen mutfağa doğru yol alıp dün erkekler eşyaları yerleştirirken bizde selmayla aldıklarımızı yerleştirmiştik. Dolap tıka basa doluydu Allah'tan.
Sadece benim evime almam gerekiyordu birşeyler.
Daha eve alışveriş yapmaya vakit bulamamıştım.
Dolaptan tüm gerekli malzemeleri çıkarıp başladım kahvaltıyı hazırlamaya. İlk çay suyunu koyarak patatesleri kızarttım. Zeytin peynir salam tereyağ bal reçel gerekli herşeyi masaya yerleştirip çayı demledim.
Sucuklu yumurtayı da yapıp koydum. Saat 7 olmuştu bile.
İlk önce selma'yı daha sonra aysuyu uyandırıp yukarı kata çıktım. Kapıyı bir kaç kez çaldığım da ilk dayım uyanmış sanırım ki dayım açmıştı. Üstümü değiştirmem gerektiği için dayıma üstümü değiştireceğim herkesi kaldır aşağı da kahvaltı sizi bekliyor birde Yavuz'u uyandırın dayı. Dedim.
Dayım "Tamam yeğenim" diye cevaplayarak elini yüzünü yıkamak için banyoya giderken bende hemen odama girdim. Yemek kokuyordum duş alsam fena olmazdı.
Allah'tan benim odamda banyo vardı. Hemen üstümdekileri çıkarıp kirliğe attım o sırada ısınması için suyu açıp ayarladım. Hemen duşa girip kısa bir duş alıp çıktım. İşte şimdi rahatlamıştım. Hemen dolabımın karşısına geçerek ne giyeceğimi düşündüm.
Beyaz bluzumu beyaz çizgi desenli siyah pantolonumu ve beyaz botlarımı seçip giydim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
CUMHURIYET'İM SENSİN!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin