Yazar'dan;
Savaş aşağı da gördüğü kişiyle donup kalmıştı. Kardeşi vardı orada nevrası vardı! Onun burada ne işi vardı ki?
Savaş 'Nevra koru kendini' diye bağırırken Asena hızla yanına gelmiş transa girmiş savaşın ağzından Nevra adını duymasıyla aşağıya bakmıştı. Aşağı da kendisi gibi sarışın uzun boylu bir kız vardı. Nevra savaşın neyi oluyor ki ? Diye düşünürken hızla salona koşmuş kapının önüne gelmişti. Kendini koruyarak hızla kapıyı açıp merdivenden koşarken, ona bağıran timden barışı, adnanı umursamıyor aşağıya doğru konuşuyordu..
Son merdivene geldiğin de kapının kapalı olduğunu gördü. O kız açık hedefti ve hiçbir şey olmadan onu oradan kurtarması gerekiyordu.Kapının arkasına geçerek kapıyı hızla açtı. Görünen kızı bileğinden tutup hızla içeri çekti, ve kapıyı hızla kapattı.
Korkudan gözlerinden yaş gelen kıza 'iyimisin?' diye sormuştu. İyi olmasını istiyordu. Bu kıza nedensizce kızgındı. Aslında kendine itiraf edemediği kıskançlık duygusu besliyordu içini. Savaşın neyi oluyor diye düşünüyordu!Kızın iyiyim anlamında başını sallamasıyla onu arkasına alarak merdivenleri temkinli bir şekilde elinde siyahıyla çıkıyordu..
1 daireye geldiğin de Allah'tan evde o kadın ve çocuklar yok diye dua etti.
Kocasının elinden kurtardığı kadın çocuklarıyla beraber sığınma evine yerleştirilmişti.Diğer merdivenleri de aşıp kendi dairesinin önüne geldiğinde kapatmış olduğu kapıyı çaldı ve adını söyledi.
Kapıyı adnan'ın açmasıyla hızla içeriye geçerek kızı savaşın kollarına teslim etti..Elinde silahıyla hala çatışan savaş kardeşini babasının yanına göndermiş ve arkadaşlarına yardım etmişti..
Çok geçmeden silah sesleri kesilmiş hevallerin çoğu gebermiş geri de kalanlarda koşa koşa kaçmıştı..Elinde ki silahı beline takan savaş hemen kardeşinin yanına çöktü ve sıkıca sarıldı. Durumu gören Asena 'ne nevraymış arkadaş' diye söylene söylene silah arkadaşlarının yanına geçip iyi olup olmadıklarını sordu.
Onlar iyiydi ama evin pekte iyi olduğu söylenemezdi..Zira camlar mermi iziyle delik açmış, duvarlarda merminin delik açtığı yerler. Ve televizyonun camında ki 3 mermiyle evin iyi olduğu da söylenemezdi. Fazla kafasına takmayarak hallolur diyerek geçiştirdi Asena.
Korgeneral levent akıncı'nın yanına giden Asena 'Komutanım iyimisiniz?' diye sormuştu. Adam başını sallayarak iyi olduğunu söylemişti. Çatışmaya katılamadığı için sinirli ve üzgündü. Onun yüzünden bu kadar asker ölebilirdi! Diyerek kendini suçluyordu.
Asena nevra'dan 'Abi' kelimesini duymasıyla dumur olmuştu. Birde kızın hakkında içinden o kadar söz etmişti! Abisi miydi yani ? Evet mine hanımdan bir kızı 3 oğlu olduğunu duymuştu. Ama ne isimlerini biliyor nede kendilerini tanıyordu. Mine hanım söylese de unutmuştu zaar..
Savaş asena'ya sarılıp 'çok teşekkür ederim' diye heycanla konuşmuştu. Zira hala içinde babasına, ve kardeşine birşey olacak korkusunu yaşıyordu.
Asena 'Ben görevimi yaptım teşekkür etmene gerek yok'
Diyerek cevaplamıştı savaşı. Sarılmasına karşılık vermiş burnuna dolan kokuyla bir oh çekmişti. Adamın kokusu çok güzel hissettirmişti ona.Bir an ne yaptıklarını farkeden savaş kendini geri çekmiş 'Ben mutlu oldum şey' demesi saçmalamıştı. Asena hiç önemli değil diyerek içini rahatlatmış daha sonra onları yatak odasından çıkartıp salona geçirmişti. Gelen polislere Adnan çoktan olayı anlatmış yarın gelip ifade veririz diyerek geri göndermişti onları.
Korgeneral levent akıncı "artık burada kalamazsınız yerinizi biliyorlar." Diye konuşmuştu. Haklıydı da yerlerini biliyorlardı.Nevra hemen 'Abi baba ben bir şey söyleyeceğim." Diyerek konuya girmişti.
Savaş 'söyle kardeşim" diyerek sakince konuşmuş onun konuşmasını beklemişti. Neden burada olduğunu kendilerini nasıl bulduklarını soracak bir güzel fırça kayacaktı daha kardeşine.!Nevra "Abi benim tayinim buraya çıktı, Şırnak Cizre devlet hastanesin de görev yapacağım. Bugün babamın burda olduğunu da annemden öğrendim adresi almak zor olmadı tabur komutanı Nihat albay söyledi. Gelirken bir ev buldum aynı zamanda iki dairesi boş güvenli bir yer gibi görünüyordu."
Savaş'ın duyduklarıyla bütün vücuduna sinir basmıştı.
Kardeşinin böyle bir yere tahini nasıl çıkardı. Kardeşinin ne kadar inatçı olduğunu bildiği içinde birşey diyememişti! Babası varken ona da laf düşmezdi zaten.
Keza babası da gözleriyle onaylamıştı oğlunu.
Savaş yanımda en azından diye kendini telkin ederek.
"Peki" diye yanıtladı kardeşini.
Yavuz evin adresini sormuştu. Hemen karşısında ki dünyalar güzeli kıza. Etkilenmişti ondan ama işte 'Komutanın kardeşiydi! Uzak durması gerekirdi.Yavuz evin hemen bir sokak ilerisinde kiralık ev gördüğünü söylemişti. Orası da onun için uygundu.
Böylece ayrılmayacaktı yeni bulduğu ablasından.
Herkes yarın gidip eve bakmak için cümbür cemaat ayrılmıştı evden.
Geri kalan Asena Selma ve aysuyu da alıp selmanın evlerine geçmiş kendi evinin kapısını da kitlemişti.
Yarın bu evi de halledecekti birde.O sırada dayısı aramış olanları anlatmış zor da olsa dayısını sakinleştirmişti..
Bakalım artık onu neler bekliyordu?
1 haftayı geri de bırakmışlardı.Evet ben geldim.🖐️
Gece tekrardan yeni bölüm gelecek.
Bölümleri sık sık attığım için kısa yazıyorum arkadaşlar daha önce de söylemiştim.
1 hafta sonra eğitim bölümleri başlıyor onu da çok uzun tutmayıp operasyon bölümlerine geçeceğim.
Vote ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen.🙏🏻
Sizleri seviyorum.💕 Sağlıcakla kalın Allah'a emanet olun.🙏🏻 Birdaha ki bölümde görüşmek üzere.🙏🏻💕🇹🇷
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CUMHURIYET'İM SENSİN!
ActionYüzbaşı Savaş Akıncı Sert Bir Yüzbaşı Tim Komutanı Üsteğmen Asena Elzem Gökay Kadın Güçlü, Savaşcı, Sabırlı, Dirayetli, Asi Bir Kadın. Hadi gelin bu iki deli aşığın hikayesine bizler de şahitlik edelim. 🌷 Bu hikaye'de sadece 1 aşka değil, Bir çok...