Savaş ne zamandır aramayı unuttuğu annesinden azar yerken hala aklında asenaların neden dönmediği vardı..
Asena araca binip dayısının açtığı yerle selmayı ve aysuyu da bindirmiş mezarlığa da doğru yola çıkmışlardı.
Mezarlığın önünde indiklerinde asena ve atilla şehide selam vermiş biraz konuşmuş.
Daha sonra selma'yı ve aysuyu şehitle yalnız
Bırakmak için çıkmışlardı mezarlıktan.Selma ne kadar yiğidini, şehidini burada bırakıp gitmek istemese de biliyordu ki buradan uzaklaşmak onlara iyi gelecekti.
Zira erkekler selma'nın geceleri kapısına dayanıp rahatsız ediyor selma ise çoğu zaman polisi arayarak kurtarıyordu kendini.
Hem bu insanlar iyi insanlardı eşinin de arkadaşlarıydı üstelik. Selma eşiyle aysu babasıyla biraz dertlesip dualarını edip vedalarını ederek çıkmışlardı mezarlıktan.
Hem asena ona söz vermişti her zaman her istediğinde her müsait olduğunda getirecekti onu eşine kızını babasına kavuşturacaktı.
Selma böylesine iyi bir kadın karşısında bocalamıştı. Mağazada ki kadının dediklerini geri çevirmiş kızına son parasıyla bir mont alıp çıkmıştı. Yine de kadın vazgeçmemiş bütün ihtiyaçlarını karşılayıp kapısına kadar gelmişti. Şimdi ise onu şehrine evine götürüyordu. Güveniyordu selma bu kadına öyle ki Türk askerinden zarar gelmezdi.
Araça binip mezarlıktan ayrılmalarıyla tugaya doğru yola çıktılar atilla ise tugayı tekrar arayıp yavuzun nizamiyenin önünde beklemesini söylemişti. 10 dk sonra askeriyenin önünde bekleyen yavuzu gördüklerinde asena selma'ya dönerek sakın ol o benim timimden kardeşim sayılır. Demiş endişe etmesin diye ona şefkatle ve güven verici bir ses tonuyla konuşmuştu.
Selma rahatsız olmasın diye asena inerek arkaya selma'nın yanına geçip yavuza da öne geç kardeşim demişti. Dayısı yeğeninin bu yaptığı davranışla artık tam olarak inandırmıştı kendini yeğeni dünyanın 7. Harikasıydı.
Yolda uzun uzun sohbetle konuşmuş uyuyan aysuyu asena kucağına yatırmış yavuz ise selma'yla abla kardeş muhappetini çoktan kurmuştu.
Arada geçen bir konuşmada atilla yeğenin senin dairenin 1 üst katı ve 1 alt katı boş.
Yalnız ikisi de 2+1 diye söylemişti.
Asena sevinmişti en alta yavuz yerleşecek bir üst katlarına da selma yerleşecekti.
Selma'nın ne kadar yanında kalmasını hatta bu teklifi ona sunada selma kendini sığıntı gibi hissetmesin diye daha fazla üstelememiş.
Tek bir konuda ısrar etmişti.
Selma'nın aysunun ve evinin ihtiyaçlarını o karşılayacak selma sadece elektrik su faturalarını ödeyecekti.
Selma zorda olsa kabul etmiş 4 saatlik yol boyunca yavuzla abla kardeş asena'yla sıkı bir dost atillayla da abi kardeş olmuşlardı.
Şırnağa geldiklerinde araçtan sadece selma ve asena inmişti yavuzla atillaya eve gitmelerini söylemiş ve aysuyu da onlara emanet etmişti. Aysu bir kaç kez uyansa da son yarim saat içerisinde tekrardan uyuya kaldığı için sorun olmamıştı. Bir mağazanın önünde durduklarında asena selma'yı begendigin neyse onu seçiyorsun kesinlikle fiyat sıkıntısı yapma lütfen. Diyerekten uyarmıştı. Selma sesinde ki tehditi anladığı için kendini tutamayıp kıkırdamıştı.
Bir kaç saat içerisinde kendini uzun zaman sonra bu kadar mutlu hissediyordu..
Asena hayatında tanıdığı fırattan sonra en iyi insandı. Fıratın eşi olduğunu varsayarsak hatta hayatında tanıdığı en iyi insandı.
Selma rahatlayarak içeri girmiş ve utana sıkıla da olsa beğendiklerini seçmişti.
Asena ise aysunun nasıl bir oda istediğini sormuş selma ise aysunun babasından istediği odanın hayalini anlatmıştı. Asena tam aysunun seveceği odayı bulmuş ve ellerini çocuklar gibi birbirine vurarak bak işte orada diyerek sevinçle çocuk yatağının üstüne koşmuş ve zıplamıştı.
Ona bakan kimse umurunda değildi o şuan mutluydu.! Selma ise asena'nın bu çocukça hareketine sesli bir kahkaha patlatmış bütün vücudu mutlulukla rahatlamıştı. Kendini sığıntı gibi hissetmiyor aksine onun kendi kardeşi olduğunu var sayiyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CUMHURIYET'İM SENSİN!
ActionYüzbaşı Savaş Akıncı Sert Bir Yüzbaşı Tim Komutanı Üsteğmen Asena Elzem Gökay Kadın Güçlü, Savaşcı, Sabırlı, Dirayetli, Asi Bir Kadın. Hadi gelin bu iki deli aşığın hikayesine bizler de şahitlik edelim. 🌷 Bu hikaye'de sadece 1 aşka değil, Bir çok...