Asena gözüne vuran ışıkla gözlerini ovuşturup, yatağından kalktı. Bugün perşembeydi oldukça yoğun geçecekti.
Saat 14:00'de askerler toplanacaktı sonuçta.
Sıcak bir duşa girip saçlarını ve vücudunu güzelce yıkadı.
Favorisi olan çukulatalı duş jeliyle de keselenip çıktı duştan.Savaş'da uyanmış anlamsızca göğsüne bakıyor asenanın başını arıyordu göğsünde. Kadın da ilk kalktığın da boşluğu farketmiş fakat düşüncelerinden ve hislerinden kaçarak duşa hücum etmişti.
Gece ağlayarak uyuya kalan Nevra asena'nın su sesine uyanmış ve şişen gözlerine lanet ederek kalkmıştı yataktan.
Hemen duşa girmesi gerekiyordu kadının gözleri çok ağrıyordu çünki. Asena'nın çıktığını anlayan Nevra asena'nın odasına girmesini bekledi ve duşa koştu.
Onu böyle görmesini istemiyordu arkadaşının, yada yengesinin mi deseydi bilemedi ? Daha ortada birşey yoktu fakat Nevra hem asena'nın yengesi olmasını istiyor. Hemde bu iki delinin birbirine tutulduğunu biliyordu.Duştan çıkan kadın üstüne kamuflajlarını özenle geçirmiş kuruyan saçlarını sıkı bir at kuyruğu yapmış gözlerini hafif renklendirmiş dudaklarına parlatıcı sürmüştü. Her zaman yapmazdı Asena bunu elbette. Bugün yapmak gelmişti içinden. Sabah sabah dayının günaydın mesajına göz devirmiş özlediği dayısını aramak için arama tuşuna basmıştı. Asena dayısının sesiyle uyanmayı seviyordu.
Dayısından başka hayatta kimsesi kalmamıştı ki ailesinden.
Silah arkadaşları da onun ailesiydi asena onları öyle görür canı sayardı. Ama dayısı başkaydı işte.Kurulanıp çıkan Nevra bornozunun önünü bağlamış dolabının kapaklarını açmıştı. Bugün ilk iş günüydü bu şehirde, bu hastane de. Nevra'nın gözüne elbiselerinin çarpmasıyla dünki olay aklına gelmiş inat olsun diye giymişti elbiseyi. Giyecekti de. Gri elbisesini seçmiş beyaz botlarını tercih etmişti.
Bu elbisesi çok yakışıyordu ona, kendine yakıştırıyordu Nevra bu elbisesini. Üstüne giyerek ayna karşısında fotoğraf çekilip Instagram hesabında paylaştı Nevra.
Yavuzun onu stalkladığını görmüştü. Elbet bu fotoğrafını da görecek delirecekti! Bir nevi intikam peşindeydi kadın.
Gece döktüğü göz yaşları sayısız idi çünki..Yavuz uyanmış kamuflajlarını giyip karargaha doğru yolu tutmuştu. Bugün saat 14:00'da toplanacaklardı yeni silah arkadaşlarıyla beraber eğitime başlayacaklardı. Bugün tanışma günü olacak yarın ise eğitim başlayacaktı.
Heyecanlıydı yavuz. Özel bir timin üyesi olmuştu. Daha ne isterdi ki ? Annesinin hayatta olup bu anlarını görmesini isterdi ama imkansızdı işte. Şehitti annesi oda bir şehit evladıydı. İntikamını da almıştı çok şükür. Sabır, azim, çaba sarf etmiş yılmadan, yıkılmadan bıkmadan usanmadan savaşıp kazanmış annesinin intikamını da almıştı.Az birşeyler atıştırıp kamuflajlarımı giyip çıkmıştım evden.
Bugün timim gelecek Asena ile yarın onları eğitimden geçirecektik 1 ay boyunca. Asena iyiydi daha da iyiydi ve daha da iyi olacaktı. Yaraları artık iyileşmişti son zamanlarda nevra'da ona yardımcı olmuş yanıklarının çabuk iyileşmesi için özel kremler kullanmıştı.
En son sorduğum da "yanıklarının gayet iyi olduğunu." söylemişti Nevra asena'nın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CUMHURIYET'İM SENSİN!
ActionYüzbaşı Savaş Akıncı Sert Bir Yüzbaşı Tim Komutanı Üsteğmen Asena Elzem Gökay Kadın Güçlü, Savaşcı, Sabırlı, Dirayetli, Asi Bir Kadın. Hadi gelin bu iki deli aşığın hikayesine bizler de şahitlik edelim. 🌷 Bu hikaye'de sadece 1 aşka değil, Bir çok...