Το πρώτο κεφάλαιο είναι στο βιβλίο της αγαπημένης μου @Vickymis 'Ο,τι και να είμαι'. Η κοπέλα νταξει είναι σε επίπεδο συγγραφής, ταλέντο!
20 Αυγούστου 1943, Αθήνα.
Είχαμε μόλις φτάσει στην Αθήνα με αυτοκίνητο το βράδυ. Θα μέναμε σε σουίτα στη Μεγάλη Βρετάνια όπως είχε κανονίσει ο Γούολτερ. Ήμασταν πολύ κουρασμένοι και σίγουρα θα πηγαίναμε για ύπνο.Όταν όμως πέσαμε στο κρεβάτι, ένα πράγμα τριγυρνούσε στο μυαλό μου. Η συζήτηση μου με τον Ανδρέα, μια μέρα πριν φύγουμε για την πρωτεύουσα.
Ο Ανδρέας άνοιξε την πόρτα της κουζίνας και μπήκε μέσα να πιει ένα ποτήρι νερό. Έλειπε η τραγουδίστρια και έκανε όλο το πρόγραμμα μόνος του μαζί με τους συνεργάτες του. Με κοίταξε που έπλενα τα πιάτα και ύστερα άναψε ένα τσιγάρο.
-Ο Μήτσος; ρώτησε.
-Έπρεπε να μεταφέρει ένα μήνυμα, είπα και του έκανα νόημα με τα μάτια.
-Μάλιστα, είπε. Ελπίζω να μας γυρίσει πίσω με καλά νέα.
-Με αυτά που μαθαίνω αραιά και που τα βράδια μου εδώ, είπα. Τα πράγματα δεν είναι καθόλου καλά εκεί πάνω.
-Καλύτερα για εμάς, είπε. Σωστά;
Για μας σίγουρα, για τον Γούολτερ όχι. Το σκεφτόμουν πολύ τελευταία, αν χάσουν τον πόλεμο θα φύγουν από δω. Και δεν θα τον ξαναδώ ποτέ. Τι θα απογίνω εγώ τότε;
-Σωστά, απάντησα τελικά.
Σκούπιζα τα πιάτα όταν κατάλαβα ότι έχει σταθεί από πίσω μου και με κοιτάει.
-Δεν πας μέσα; ρώτησα. Πρέπει να συνεχίσεις το πρόγραμμα σου.
-Πας στην πρωτεύουσα έμαθα, είπε.
-Ναι, απάντησα και στήριξα τον κορμό μου στον πάγκο. Τόσες μέρες το λέμε.
-Και πόσο θα μείνεις εκεί; ρώτησε.
-Όσο χρειαστεί, απάντησα. Δεν ξέρω. Αυτός που πρόκειται να απευθυνθούμε είναι πολύ σκληρός. Δεν νομίζω ότι θα δεχτεί την πρόταση μας, ειδικά αν μάθει για την καταγωγή μου. Μια είναι η αδυναμία του, αλλά δεν θέλω να τη χρησιμοποιήσω για δικό μου συμφέρον.
-Ποια είναι αυτή; ρώτησε και έριξε το περίσσευμα στάχτης στο γυάλινο τασάκι μπροστά του.
-Είναι μια νοσοκόμα, είπα. Είναι φίλη, μέσω εσού της έστελνα τα γράμματα μου.
-Και τι μ'αυτή; ρώτησε.
BẠN ĐANG ĐỌC
Ο Λιποτάκτης των SS.
Tiểu thuyết Lịch sử"Όλοι έχουμε μυστικά ξέρεις. Μερικές φορές είναι πιο σκοτεινά και από τους χειρότερους εφιάλτες μας". Δεν ήταν εύκολο για την Χάβα Λεβίδη να κάνει το όνειρο της πραγματικότητα και να γίνει μουσικός, με την Εβραϊκη της ταυτότητα επί την εξουσία του Μ...