4o Κεφάλαιο

338 42 3
                                    

Tae s Pov

Ξύπνησα το πρωί με έναν πονοκοιλο.

Κοίταξα δίπλα μου και είδα τον Jungkook  να κοιμάται.

Αμέσως μου ήρθε αναγουλα και πήγα τρέχοντας το μπάνιο και άρχισα να κερνάω πάλι.

"Tae, είσαι καλά;"ήρθε ο Jungkook και μου χάιδεψε την πλάτη.

Άρχισα να κλαίω. Πονάω πάρα πολύ.

"Jungkook, δεν μπορώ άλλο. Πονάω"του είπα κλαίγοντας σιγανα και έπεσα στην αγκαλιά του.

Με έπιασε και με ξάπλωσε στο κρεβάτι.

"Πάω να ξυπνήσω τον Jin, για να καλέσουμε γιατρό! Είσαι πολύ χάλια. Μην κουνηθεις, θα ρίξω σε λίγο με τον Jin."μου είπε και έφυγε από το δωμάτιο.

Έκλεισα τα μάτια μου και προσπαθήσω να ηρεμήσω λίγο.

Μετά από περίπου 5 λεπτά, γυρισε μαζι με τον Jin.

Έκατσαν στο κρεβάτι κοντά στα πόδια μου και με κοίταξαν.

"Μην ανυσηχεις Tae, κάλεσα γιατρό. Σε 10 λεπτά το πολύ θα είναι εδώ. Επίσης θες να έρθουν και οι άλλοι μέσα για παρέα; Ξύπνησαν πριν λίγο"μου είπε ο Jin για να με κάνει να ξεχαστω λίγο και να νιώσω καλύτερα με τους υπόλοιπους.

Του κούνησα το κεφάλι καταφατικά και φώναξε τους άλλους μέσα.

Έκατσαν και οι υπόλοιποι στο κρεβάτι και με κοιταγαν.

"Λοιποοον, νιώθεις καλύτερα;"με ρώτησε ο Jimin ενω καθόταν οκλαδόν και έπαιζε με τα πόδια του.

Δεν του απαντησα. Δεν μπορούσα να του απαντήσω.

Εκείνη την στιγμή χτυπάει το κουδούνι.

Ο Jin πήγε τρέχοντας να ανοιξει και μετά από λίγο ανέβηκε με τον γιατρό.

"Γεια σας"του είπαν όλοι εκτός από εμένα.

"Γεια σας και σε εσάς! Αυτός είναι ο ασθενής με το όνομα Kim Taehyung;"ρώτησε και με κοίταξε.

"Ναι γιατρέ, αυτός είναι"του απάντησε ο Jin.

"Ωραία θα σας ζητούσα να με αφήσετε μόνο με τον Taehyung και όταν τελειώσουμε θα σας φωνάξω"είπε ο γιατρός και έτσι βγήκαν όλοι έξω κλείνοντας πίσω την πόρτα.

"Λοιπόν Taehyung, θα σου πιέσω κάποια σημεία της κοιλιάς και θέλω να μου λες που πονάς εντάξει;"μου είπε και μου σήκωσε την μπλούζα.

Του κούνησα καταφατικα το κεφάλι.

Με γύρισε λίγο πλαγια και άρχισε να με πιέζει.

Κάθε φορά που με ποναγε, του το έλεγα και μετά από λίγο τελειώσαμε.

Μου έβαλε θερμόμετρο και είδε την θερμοκρασία μου.

Εκείνη την στιγμή μου ήρθε αναγουλα και πήγα γρήγορα στο μπάνιο, ενώ από πίσω με ακολουθούσε ο γιατρός.

Άρχισα να κερνάω ενώ με περίμενε από πίσω μου ο γιατρός με το χαρτί.

Μόλις τελείωσα ότι έκανα, με σκούπισε και με βοήθησε να ξαπλωσω.

"Taehyung, μήπως τελευταία σε απασχολεί κάτι;"με ρώτησε και έκατσε δίπλα μου.

"Η αλήθεια είναι, ότι νιώθω λίγο περίεργα αυτές τις μέρες. Νιώθω ένα περίεργο συναίσθημα σαν θα συμβεί κάτι"του απαντησα.

"Λοιπόν Taehyung, ανέβασες πυρετό και πονοκοιλο λόγω τους άγχους. Στην πραγματικότητα έχεις 37.2, απλώς ανέβηκε η θερμοκρασία σου γιατί πιεσες πολύ το εαυτό σου, στο να μάθεις τι είναι αυτό το συναίσθημα που νιώθεις. Σε δύο μέρες, θα σου έχει περάσει εάν παίρνεις 3 παυσίπονα την ημέρα. Ένα το πρωί, ένα το απόγευμα και ένα το βράδυ. Επίσης, όχι αλκοόλ για 5 μέρες. Αυτά είχα να πω. Θα φωνάξω τους υπόλοιπους μέσα και θα τους τα πω και εκείνους, αφού σου δώσω τώρα ένα φάρμακο"μου είπε και του κούνησα καταφατικα το κεφάλι.

Μου εδωσε το φάρμακο και μετά λίγο νερό να πιω.

Μπήκαν μέσα οι άλλοι και τους είπε όλα αυτά, που είπε και σε εμένα.

Μετά αφού πλήρωσαν το γιατρό έφυγε και γυρισαν όλο πάλι σε εμένα.

"Νιώθεις τώρα καλύτερα;"με.ρωτησε ο Jimin.

"Η αλήθεια είναι, πως νιώθω λίγο επειδή μου έδωσε ένα φάρμακο"του απαντησα και ξάπλωσα καλύτερα στο κρεβάτι.

"Ο γιατρός μας είπε τι έχεις και για τα υπόλοιπα, αλλά θα πρέπει να μένεις αυτες τις 2 μέρες στο κρεβάτι και για όταν είναι να πας τουαλέτα, θα πρέπει να σε πηγαίνει σηκωτο ο Jungkook και όταν θα είμαστε στην δουλειά, ο Jimin"μου είπε ο Yoongi.

"Εντάξει, δεν έχω πρόβλημα"του είπα και τους χαμογέλασα.

"Ωραία, τώρα που το είπες πρέπει να πάμε και στις δουλειές μας. Θα είστε εντάξει μόνοι σας"μας ρώτησε ο Namjoon.

"Ναι, μια χαρά"απαντησε ο Jimin.

Μετά από 20 λεπτά

"Να μου τον προσέχεις"είπε ο Jungkook στον Jimin και έφυγαν για τις δουλειές τους.

"Λοιπόν, τι θα ήθελε ο αγαπημένος μου ασθενής - κολλητος;είπε ο Jimin χαμόγελοντας.

(Συνεχίζεται)

Heyyy😂

Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το κεφάλαιο!

Βάλτε ⭐ για να έρθει σύντομα καινουργιο και για να στηρίξετε την ιστορία μου.

Byeee💕






(728 λέξεις 😂)                                           

Daddy issues #2Where stories live. Discover now