"Ετοιμάσου... σε λίγες μέρες πάμε Busan..."
(Συνεχίζεται)
Time Skip
Jungkook s Pov
Αχχ, το κεφάλι μου...
Που είμαι;
Άνοιξα αργά αργά τα μάτια μου.
Βρίσκομαι σε ένα σκοτεινό...γκαραζ;
Πώς βρέθηκα εδω; Δεν θυμάμαι τίποτα...
Προσπάθησα να σηκωθώ αλλά κάτι με τραβήξε πίσω...
Είμαι δεμένος...
Κοίταξα δίπλα μου μια είδα τον Taemin να κλαίει.
Τότε, τα θυμήθηκα όλα...
Προσπάθησα να τον πλησιάσω.
"Τον εμπιστεύτηκα Jungkook...νόμιζα ότι ήμασταν κολλητοί...αλλά όλα αυτά ήταν ένα ψέμα!"είπε κλαίγοντας και ακούμπησε το κεφάλι του στον ώμο μου.
Θα του χαϊδευα την πλάτη ή θα τον αγκάλιασα για να τον παρηγορήσω, αλλά δεν μπορώ με δεμένα χέρια και πόδια.
Ακούμπησα κι εγώ το κεφάλι πάνω από το δικό του.
"Ξέρεις, μερικές φορες...δεν είναι όλα όπως φαίνονται και φυσικά αυτό, δεν άξιζε σε εσένα! Όπως και δεν αξίζει να κλαίς για αυτόν! Αλλά μην ανησυχείς, μόλις τελειώσουν όλα αυτά, θα την πληρώσει πολύ ακριβά..."του είπα.
"Σε ευχαριστώ Jungkook, έχεις δίκιο! Αλλά τώρα άλλο με ανησυχεί! Αν έχει πιάσει και τους άλλους; Αν έχει πιάσει και τον Taehyung με τον Yoongi;"με ρώτησε φανερά αναστατωμένος.
"Ω μην ανησυχείς, πάω στοίχημα ότι θα είναι μια χαρά, εξάλλου ξέρουν πώς να προστατεύουν τους εαυτούς τους και όσια για τον Taehyung με τον Yoongi...ο Yoongi είναι σκληρό καρύδι κι άμα πήγαιναν να πειράξουν τον Taehyung, δεν θα ξανά έβλεπαν το φως της μέρας! Επίσης, έχουν και την μητέρα τους. Άρα αυτοί είναι 7 και ο Jackson ένας. Δεν μπορεί να τους πιάσει όλους μόνος τους και ούτε μπορεί σε ένα τόσο μικρό χρονικό διάστημα να φτιάξει ομάδα."του είπα και φάνηκε να καθησυχασε.
"Έχεις δίκιο! Δεν μπορεί!"μου απάντησε.
Εκείνη την στιγμή, άνοιξε η πόρτα του γκαράζ.
Τι στο...
Ήταν ο Jackson μαζί με κάποιους άνδρες οι οποίοι κρατούσαν....τα παιδια!
"Ή μάλλον μπορεί"μου ψυθιρισε ο Taemin μολις τους ειδαμε.
Σοβαρά τώρα;
YOU ARE READING
Daddy issues #2
FanfictionΣυνέχεια του Daddy issues 1 Top: Jungkook Bottom: Taehyung -Vkook FF -Greek FF Started:21/11/2019 Finished: 27/3/2020 Ελπίζω να σας αρέσει!💜 Please don't copy this story!🚫