"Taehyung, είσαι καλά;"τον ρώτησα.
Σήκωσε το κεφάλι του και με κοίταξε με τα λυπημένα του ματάκια.
"Όχι!"επεσε στην αγκαλιά μου και άρχισε να κλαίει.
Άρχισα να τον παρηγορω, μέχρι να ηρεμήσει και να βρει το κουράγιο να μου πει τι έχει.
Μετά απο λίγο, βγήκε από την αγκαλιά μου και άρχισε να μου λέει τι είχε γίνει.
(Συνεχίζεται)
Έμεινα άφωνη...
"Αγάπη μου, ζητώ συγνώμη! Δεν έπρεπε να σε αφήσω μόνο σου!"του είπα και τον εχωσα ξανά στην αγκαλιά μου.
Δεν το πιστεύω, σιγά μην έκανε κάτι τέτοιο ο Jungkook!
Τον εμπιστεύομαι και ξέρω ότι δεν θα έκανε ποτέ κάτι για να τον πληγώσει.
Ήταν απλώς ένα σχέδιο του Jackson, για να τους χωρίσει.
Μα καλά κι αυτός, τι πρόβλημα έχει;
Η αλήθεια είναι ότι κάποιον μου θυμίζει, αλλά δεν θυμάμαι ποιον...
Τέλος παντων, δεν θα του πω κάτι γιατί δεν θέλω να τον ταράξω άλλο.
Jungkook s Pov
"ΣΟΒΑΡΆ YOONGI?! ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΕΙΣ ΝΩΡΊΤΕΡΑ?! ΕΞΑΙΤΊΑΣ ΣΟΥ ΠΛΗΓΩΣΑ ΤΟΝ ΤΑΕ!"του φώναξα εξαγριωμένος.
"Συγνώμη..."μου είπε χαμηλόφωνα.
"ΚΙ ΕΣΥ ΤΑΕΜΙΝ? ΑΦΟΥ ΤΟ ΗΞΕΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΠΕΣ ΤΙΠΟΤΑ?!"
"Ε το είχα ξεχάσει! Που θες κι εγώ να θυμαμαι τι εγινε τοτε?! Ήμουν 3!"μου απάντησε αμηχανα.
"Αχ δεν σας αντέχω άλλο!"
Τουλάχιστον αυτοί οι τύποι που μας πρόσεχαν, έχουν πάρει άδεια για 2 εβδομαδες γιατί αλλιώς θα είχαμε φάει το ξύλο της αρκούδας.
Taehyung s Pov
Time Skip
Κανονικά θα ετοιμαζόμασταν για αύριο, αλλά αντί για αυτό, καθόμαστε και βλεπουμε τηλεόραση.
Η μητέρα μου λέει ότι πρέπει να ξεχαστω και ότι χρειαζόμαστε θα μας τα δώσει η αστυνομία.
Εκείνη την στιγμή χτύπησε το κουδούνι.
Κοιταχτηκαμε με την μητέρα μου και πήγαμε να δούμε ποιος είναι.
Ανοίξαμε την πόρτα και το πρώτο πράγμα που είδα, ήταν τον φιλο της μητερας μου, τον αστυνομικό.
ESTÁS LEYENDO
Daddy issues #2
FanficΣυνέχεια του Daddy issues 1 Top: Jungkook Bottom: Taehyung -Vkook FF -Greek FF Started:21/11/2019 Finished: 27/3/2020 Ελπίζω να σας αρέσει!💜 Please don't copy this story!🚫