16ο Κεφάλαιο

294 35 45
                                    

Jungkook s Pov

Άνοιξα αργά τα μάτια μου και κοίταξα δίπλα μου.

Ακόμα κοιμαται!

Καλό αυτό!

Σηκώθηκα αργά από το κρεβάτι και πριν βγω από το δωμάτιο, τον φίλησα στο μέτωπο απαλά και του ψυθιρισα χρόνια πολλά.
(ποίημα μιλάμε 😂)

Στην κουζίνα δεν ήταν κανείς οπότε πήγα στο δωμάτιο του Jimin και του Yoongi.

Άνοιξα αργά αργά την πόρτα και αφού σιγουρευτηκα ότι δεν πρόκειται να δω κάτι ακατάλληλο, μπήκα μέσα στο δωμάτιο τους.

Αχ, η αλήθεια είναι ότι φοβάμαι λίγο να ξυπνήσω τον Yoongi.

Την τελευταία φορά που το έκανα, άρχισε να με κυνηγάει με το σκουπόξυλο.

Δεν απορώ που είχε τόση ενέργεια εκείνη την μέρα.

Αλλά δεν νομίζω να μου κάνει κάτι αφού ο λόγος είναι για τα γενέθλια του Taehyung.

Αλλά για καλό και για κακό, ας ξυπνήσω πρώτα τον Jimin.

Τουλάχιστον αυτός, δεν ξέρει που είναι το σκουπόξυλο 😂.

"Jimin~"του ψυθιρισα και τον κούνησα απαλά.

Για απάντηση πήρα ένα μουγκρητό.

"ΞΥΠΝΑ ΡΕ  ΜΟΣΧΑΡΙ!"του φώναξα και έπεσε από το κρεβάτι.

Τουλάχιστον δεν ξύπνησε ο άλλος.

"Τι θες;"μου είπε ενοχλημένος.

ΧΑ, τον ενοχλησαμε τον καημένο!

"Τι, τι θες;Είναι τα γενέθλια του Taehyung! Σήκω να πάμε να πάρουμε φαγητά και κάτι για να στολίσουμε και τον άλλον τον ξυπνάμε μόλις γυρίσουμε!"του είπα και του έδωσα το χέρι μου για να σηκωθει.

"Κάτσε, σήμερα είναι;"μομε ρώτησε κάπως ξαφνιασμενος!

Ε τώρα είναι ή δεν είναι ηλίθιο;!

Μέχρι και τα γενέθλια του αδερφού του ξέχασε το βούρλο.

"Ναι σημερρα είναι! Τώρα τραβά ντύσου κι εγώ θα πάω να πάρω ρούχα από τον Jin για να μην ξυπνήσω τον Tata!"του ειπα.

"Και γιατί δεν θες να σου δώσω εγώ κάποια από τα ρούχα μου;"με ρωτησε.

Καλά ρε δεν είναι προφανές;

Πώς θα χωρέσω εγώ στα ρούχα του; Είναι και κοντος.

Αχ, σε μην του πω ότι είναι κοντός γιατι δεν έχω καμία όρεξη για μουρμουριτα!

Daddy issues #2Where stories live. Discover now