ΑΜΑ ΔΕΙ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΕΣ, ΘΑ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΤΟΝ ΑΠΑΤΗΣΑ!
Δεν θέλω να συμβεί αυτό, αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι...
Έκατσα κάτω και κόλλησα στην άκρη του τοίχου.
Δάκρυα άρχισαν να τρέχουν από τα μάτια μου, μέχρι που άρχισα να κλαίω με λιγμους...
Θα με μισήσει...
Θα με χωρίσει....
Και το χειρότερο....
Θα πληγωθεί...
Εξαιτίας μου...(Συνεχίζετα)
Taehyung s Pov
"ΤΑΕΕΕ!"άκουσα την μητέρα μου να με φωνάζει από κάτω.
Κατέβηκα και περίμενα να μου πει τι ήθελε.
"Τι είναι μαμά;"την ρώτησα.
"Λοιπόν, θα πρέπει να φύγω για λίγο, γιατί ξεμειναμε από φαι και μετά θα γυρίσω να πάμε μαζί στο αστυνομικό τμήμα να μιλήσουμε στον.... ξέρεις ποιον! Εντάξει;"
"Ναι μαμά! Να προσέχεις!"είπα και την φίλησα στο μάγουλο.
Μόλις έφυγε, ανέβηκα στο δωμάτιο μου.
Έκλεισα την πόρτα και μόλις γύρισα, έμεινα σοκαρισμενος με αυτό που είδα.
"Ε-εσυ! Τι κ-κάνεις εδώ;"είπα τραβλιζοντας και τον έδειξα με το χέρι μου τρέμοντας.
"Ω γεια σου Taehyungie! Ήρθα να σου κάνω μια επίσκεψη! Σκέφτηκα, τώρα που δεν έχεις καθόλου παρέα ,εκτός από την μαμά σου, να περάσω να τα πούμε"μου είπε και χαμογέλασε πονηρά.
Άρχισε να με πλησιάζει και εγώ έκανα βήματα προς τα πίσω, μέχρι που ήρθα σε επαφή με τον τοίχο.
Πλέον λίγα εκατοστά μας χώριζαν...
"Π-που τους έχεις;"τον ρώτησα παρόλο που ήξερα.
Δηλαδη σχεδόν...
"Ποιους καλέ; Τους φίλους σου; Α μην ανησυχείς για αυτούς, περνάνε μια χαρά! Ιδικά ο Jungkook! Δεν απορώ που τα είχατε!"μου είπε.
Είχαμε;
Γιατί τώρα δεν τα έχουμε;
"Τι εννοείς;"
"Ω δεν τα έμαθες; Ο Jungkook δεν σε θέλει πια! Θέλει εμένα! Ο ίδιος μου είπε να έρθω να σου πω ότι σε χώρισε! Μου είπε επίσης, ότι περνάει πιο ωραία με εμένα, οπότε τα έφτιαξε μαζί μου! Είπε ότι εσύ του είσαι λίγος και σε έχει βαρεθεί! Τα είχε μαζί σου μόνο και μόνο επειδή σε λυπόταν και ήθελε κάποιον για την καλοπέραση του, αλλά δεν άντεξε άλλο! Ήθελε να τα φτιάξει με κάποιον που στα αλήθεια αγαπάει και τον κάνει ευτυχισμένο! Δηλαδή εμένα!"μου είπε και χαμογέλασε.
ESTÁS LEYENDO
Daddy issues #2
FanficΣυνέχεια του Daddy issues 1 Top: Jungkook Bottom: Taehyung -Vkook FF -Greek FF Started:21/11/2019 Finished: 27/3/2020 Ελπίζω να σας αρέσει!💜 Please don't copy this story!🚫