(Συνεχίζεται)
"HOSEOK;!"φώναξαν σοκαρισμένοι ενώ με κοιτούσαν με ανοιχτό το στόμα από το σοκ.
Ξαφνικά, ο Jungkook με τράβηξε μέσα στο σπίτι και έκλεισε την πόρτα.
Με έριξε βιαια κάτω στο πάτωμα και ανέβηκε πάνω μου, ενώ μου κρατούσε τα χέρια για να μην κάνω κάτι.
Η αλήθεια είναι ότι περίμενα κάτι τέτοιο.
"ΤΙ ΘΕΣ ΕΣΥ ΕΔΩ, ΠΩΣ ΒΓΗΞΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΙΖΕΡΗ ΚΛΟΥΒΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΑΣ ΒΡΉΚΕΣ;!"φώναξε προφανώς εξοργισμένος ενώ με κοιτούσε δολοφονικα όπως και οι υπόλοιποι που ήταν μαζεμένοι γύρω μας.
"Ηρέμησε, δεν ήρθα με κακό σκοπό"είπα ήρεμα, ενώ προσπαθούσα να ελευθερώσω τα χέρια μου έχουμε με κρατούσε σφιχτά και πονούσα.
"Και που το ξέρουμε εμείς αυτό, ότι δεν έχεις σχεδιάσει κάτι;"με ρώτησε επιθετικα ο Yoongi.
"Δεν έχω σχεδιάσει κάτι. Κι αν πιστευετε ότι έχω κάποιο σχέδιο, ούτως ή άλλως θα με πιάσετε"τους απάντησα.
Ουαου, είναι πολύ δυνατός ο Jungkook.
"Σε αυτό έχεις δίκιο αλλά και πάλι"είπε ο εκείνος ο ψηλός με τα μαύρα μαλλιά.
Ποιος είναι αυτός; Θυμάμαι ότι ήταν εκείνη την ημέρα εκεί αλλά δεν τον ξέρω.
"Σας το ορκίζομαι! Δεν έχω σχεδιάσει τίποτα. Τώρα μπορείτε να με αφήσετε;"τους ρώτησα ενώ ποναγα υπερβολικά πολύ.
"Μμ, καλά αλλά εάν κάνεις κάτι, να ξέρεις ότι θα την πληρώσεις και ότι δεν σε συμφέρει."απάντησε ο ακόμα πιο ψηλός άντρας από τον προηγούμενο.
Ποιοι σκατα είναι αυτοί;
Θα μου πει κανένας;
Μου άφησε τα χέρια ο Jungkook και σηκώθηκε από επάνω μου διστακτικά ενώ με κοιτούσε ακομα με αυτό το βλέμμα, γεμάτου μίσους.
Πόσο με πληγώνει..αλλά και πόσο μου αξίζει.
Σηκώθηκα γρήγορα και άρχισα να τρίβω τους καρπούς μου, που είχαν μελανιασει από το κράτημα του.
"Λοιπόν, γιατί ήρθες εδώ και τι θέλεις;"με ρώτησε απότομα ο Jungkook.
Κοίταξα τον Taehyung στην άκρη, που είχε σκυμμένο το κεφάλι και ακόμα δεν είχε πει τίποτα.
"Η αλήθεια είναι, πως... όταν με συνέλαβαν και με έβαλαν στην φυλακη, σκέφτηκα παρά πολλά πράγματα. Ήμουν δύο ολόκληρα χρόνια μέσα και ήταν αρκετά για να βάλω στην σειρά τις σκέψεις μου και να επεξεργαστώ ότι είχα κάνει. Έτσι συνειδητοποίησα, πως ήταν όλα λάθος. Δεν έπρεπε να είχα συνεργαστεί με τον πατέρα του Taehyung για να τον απαγαγουμε και ούτε έπρεπε να του είχα κάνει όλα αυτά τα άσχημα πράγματα. Επίσης, δεν θα έπρεπε...να ήμουν κακός αδελφός. Εκείνα τα χρόνια, σας συμπεριφερθηκα πολύ άσχημα. Κάθε μέρα, προσπαθούσα να σας βλάψω, ανάλογα με την ηλικία που είχαμε. Τώρα όμως, καταλαβαίνω τα σφάλματα μου. Σας πλήγωσα, σας βασάνισα και σας έκανα την ζωη βάσανο για όλους σας. Όμως τώρα, έχω αλλάξει. Στα αλήθεια έχω αλλάξει. Προσπαθώ να γίνω κάθε μέρα ένα ακόμα πιο καλό άτομο και να βοηθήσω διάφορους ανθρώπους που χρειάζονται βοήθεια. Για αυτό, όταν βγήκα από την φυλακη, πήγα στο παλιό σπίτι του Taehyung, όμως μου άνοιξε μια κοπέλα η οποία, με βοήθησε αρκετά. Μου έδωσε στέγη για λίγες μέρες, άκουσε την ιστορία και τον λόγο που είχα πάει εκεί και παρόλα αυτά, με καταλαβε και έγινε φίλη μου. Μου έδωσε την διεύθυνση σας και τώρα βρίσκομαι εδώ. Βρίσκομαι εδώ πέρα, για να σας ζητήσω συγγνώμη. Ξέρω ότι μια συγνώμη, δεν είναι αρκετή, αλλά άμα υπάρχει κάποιος τρόπος να επανορθώσεις και να με συγχωρέσετε, θα το κάνω. Σας παρακ-"είχα αρχίσει να κλαίω, αλλά εκείνη την στιγμή με πήρε ο Jungkook από το γιακά και με κόλλησε στο τοίχο.
"Δεν ξέρω τι παιχνίδι παίζεις ή τι προσπαθεις να κάνεις, αλλά πάντως να ξέρεις ότι αυτά δεν πιάνουν σε εμάς"μου είπε ενώ μου πιέζε το λαιμό.
Πλέον έκλαιγα κανονικά και όχι επειδή με πονούσε, αλλά επειδή μου άξιζε.
"Τώρα θα πάρεις μια γεύση από το πώς ένιωσε ο Taehyung κλειδωμένος εκεί πέρα"μου είπε.
Άνοιξε μια πόρτα ακριβώς δίπλα μας ενώ ακόμα με κρατούσε από τον λαιμό και με πέταξε μέσα σε εκείνο το δωμάτιο.
Έκλεισε την πόρτα και έπειτα την κλείδωσε.
Εγώ φταίω για όλα.
Πήγα στην γωνία του δωματίου και έκατσε εκεί στην άκρη.
Μάζεψα τα πόδια μου και ακούμπησα το κεφάλι μου στα χέρια.
Άρχισα να κλαίω ακόμα πιο πολύ.
"Εγώ φταίω, ειμαι ενα τιποτα"ψιθύρισα συνέχεια στον εαυτό μου, ενώ έβλεπα τα δάκρυα μου που έπεφταν στο πάτωμα.
(Συνεχίζεται)
Heyyy😂
Τι κάνετε;
Το επόμενο κεφάλαιο να ξέρετε θα είναι η συνέχεια και θα αρχίσει με Jungkook s Pov.
Επίσης, μπορεί να είναι λίγο άσχετο αλλά ποιος νοιάζεται.
Η jimin_bts_army μια υπέροχη yoonmin ιστορία και θα ήθελα (όσες θέλετε) να πάτε να την διαβάσετε γιατί στα αλήθεια αξίζει τον κόπο. Λέγεται fall in love with my teacher
(εάν την πειράζει της κοπέλας που το έγραψα αυτό θα ήθελα να μου το πει για να το σβησω 🆘)
Αυτά είχα να πω.
Εάν σας άρεσε βάλτε⭐ για να στηρίξετε την ιστορία μου.
Byeee💕
(783 λέξεις 😂)
YOU ARE READING
Daddy issues #2
FanfictionΣυνέχεια του Daddy issues 1 Top: Jungkook Bottom: Taehyung -Vkook FF -Greek FF Started:21/11/2019 Finished: 27/3/2020 Ελπίζω να σας αρέσει!💜 Please don't copy this story!🚫