12ο Κρφαλαιο

306 37 8
                                    


"ΤΙ ΚΆΝΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΖΊ;!" είπαν άφωνοι ενώ ακόμα μας κοιτουσαν.

(Συνεχίζεται)

(ακόμα jimin s Pov)

"Να σας εξηγήσω! Ο Hoseok δεν ειν-"πήγα να πω ενώ είχα απλωσει το χέρι μου μπροστά του για προστασία, αλλά με διέκοψαν.

"Μην ανησυχείς τα ξέρουμε όλα!"είπε ο Yoongi.

"Μα πως;"ρώτησε απορωντας.

"Μας τα είπαν όλα ο Jungkook και ο Taehyung και μετά ο Jungkook σκέφτηκε να σας κάνουμε πλάκα"απάντησε ο Namjoon.

"Άι από εδώ ρε"είπε και βαρεσα τον Jungkook ενώ άρχισαν όλοι να γελάνε μαζί με αυτόν.

Σταματήσαμε όλοι όμως απότομα ότι κάναμε, αφού ακούσαμε τον Hoseok να κλαιει βουβά.

Ο Jungkook αναστεναξε και πήγε κοντά του.

Jungkook s Pov

Πήγα κοντά του και μετά από λίγα δευτερόλεπτα τον αγκάλιασα.

Αυτος εμεινε άφωνος και σταμάτησε να κλαιει, αλλά μετά από λιγο ανταπέδωσε αρχίζοντας ξανά να κλαιει.

Τον έσφιξα στην αγκαλιά του και του ψυθιρισα στο αυτί"έπρεπε να σε είχα πιστέψει! Συγνώμη"

Μετά από πολυ κλάμα που έριξε στην αγκαλιά μου ο Hoseok, την σπάσαμε.

"Hoseok... καλώς ήρθες στην καινούργια σου οικογένεια"είπε ο Taehyung και όλοι πέσαμε απάνω του κάνοντας μια μεγάλη ομαδική αγκαλιά.

Μου έλειψε ο αδερφός μου!

...

Time Skip

Αυτήν τη στιγμή δείχνουμε στον Hoseok το καινούργιο του δωμάτιο μιας και δεν ζει να μείνει κάπου και άσε που κρίμα είναι τώρα να γίνεται βάρος στην άλλη την κοπέλα.

Μας είπε πως πέρναγε τόσο καιρό και για αυτήν που τον βοήθησε και έχουν γίνει πολύ κοντινοί φίλοι.

Τώρα από ότι θυμάμαι, εμ Hana την λένε;

Μάλλον.

Εξάλλου την ξέρει κι ο Taehyung αφού της πουλησε το σπίτι του. Από ότι άκουσε είναι πάρα πολύ καλή και διακρίνω και ένα ενδιαφέρον προς την κοπέλα😂.

Μακάρι να γίνει κάτι! Να βρει κι αυτός την ευτυχία του.

Τέλος πάντων!

"Σας ευχαριστώ και πάλι για όλα παιδιά" μας είπε ο Hoseok και μας αγκάλιασε όλους.

Ουαου!

Daddy issues #2Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang