Tae s Pov
Ανοιξα αργά αργά τα μάτια μου και είδα από επάνω μου έναν Jungkook να με κοιτάει με ένα δολοφονικο και θυμωμένο.
Σκιαχτηκα και έπεσα από το κρεβάτι αλλά ήρθε αμέσως και με βοήθησε να ανέβω πάλι.
ΑΚΟΜΑ κοιτώντας με έτσι.
Τι σκατα έχει πάθει;
Γιατί με κοιτάει ακομ- ΙΙΙΙ λες να έμαθε ότι πήγα τι βράδυ στον Hoseok;
Ηρέμησε Taehyung δεν το ξέρουμε αυτό. Μπορεί να έχω κάνει ακτι άλλο και να με κοιτάει έτσι.
"Λοιπόν Taehyung, κοιμήθηκες καλά το βράδυ"μου είπε ενώ με κοιτούσε με αυτό το βλέμμα ακόμα.
Ναι, σίγουρα το έμαθε.
"Ναι μια χαρά"του απάντησα ψύχραιμα.
"Σίγουρα; Όταν κοιμήθηκα εγώ, δεν έκανες τίποτα άλλο;"με ρώτησε ύποπτα.
Ωωω τι θα κάνω δεν είμαι καθόλου κακός στα ψέματα!
Πάντα με καταλαβαίνουν!
"Τι λες καλ-"πήγα να πω αλλά με διέκοψε.
"Taehyung τα ξέρω όλα"μου κάπως φωναχτά φανερά εκνευρισμένος.
"Καλά καλά. Ναι πήγα στον Hoseok και του έδωσα και φαγητο αλλά και κουβέρτα και μαξιλάρι για να κοιμηθεί. Έχω νιώσει αυτό το συναίσθημα και δεν θέλω να το νιώσει κι αυτός που τώρα είναι καλ-"πάλι με διέκοψε.
"Κι εσύ που ξέρεις ότι είναι καλός; Σίγουρα κάτι κρύβει. Θέλει να μας καταστρέφει για δεύτερη φορά.Όλα αυτά είναι ένα σχέδιο καταλαβ-"αυτήν την φορά τον διέκοψα.
"Άκουσε με Jungkook, όταν πήγα στο δωμάτιο το βράδυ, έμαθα στα αλήθεια γιατί ήταν κακός και πρέπει σίγουρα να το ακούσεις, γιατί δεν φταίει αυτός που σας συμπεριφερόταν άσχημα παλιά. Για αυτό άφησε με να σου εξηγήσω."τον παρακαλεσα με την ελπίδα να πει ναι.
Αναστεναξε και με κοίταξε ενώ σταυροσε τα χέρια του.
"Ακούω"
"Ωραία. Θυμάσαι εκείνο το βράδυ που πήγες κοντά του και είχες δει ένα κουτάκι με χάπια και έναν άντρα στους θάμνους;"τον ρωτησα.
"Ναι"μου απάντησε μονότονα.
"Ε λοιπόν εκείνος ο άντρας...ήταν ο πατέρας μου. Είχε αναγκάσει τον Hoseok να πάρει το μισό κουτί με τα χσπακια τα οποία αυτά σε έκαναν να νιώθεις και να κανεις ακριβώς το αντίθετο. Για αυτό το λόγο, επειδή σας αγαπούσε τόσο πολύ, τα χάπια τον έκαναν να σε μισήσει το ίδιο ακριβώς και του είχε δώσει τόσα πολλά που η δράση τους θα κρατούσε κανονικά για την υπόλοιπη την ζωή του. Όμως από τις πολλές σκέψεις στην φυλακή, κατάφερε να τα νικήσει και για αυτό έχει γυρισει σε εμάς. Για να δεχτούμε την συγνώμη του."του ειπα.
"Και πως έμαθε ότι για αυτήν την αντίδραση έφταιγαν τα χάπια;"με ρώτησε κάπως αμφιβαλωντας.
"Στην φυλακή, όταν έγινε ο εαυτός του, ο πατέρας μου που ήταν στο ακριβώς απέναντι κελι είχε ψυθξ κάτι για χάπια όταν κατάλαβε πως ο Hoseok άλλαξε και του είπε όλη την ιστορία επειδή τον άκουσε. Τώρα δεν θα κυνηγήσει μόνο εμάς ο πατέρας μου, αλλά και τον Hoseok όταν βγει απο την φυλακή γιατι τον παράτησε. Σε παρακαλώ Jungkook. Δωστου άλλη μια ευκαιρία. Εξάλλου δεν φταίει αυτός."τον παρακαλεσα.
Πες ναι, σε παρακαλωωω!
"Δηλαδή όλα αυτά... είναι αλήθεια;"με ρώτησε.
"Ναι"του απάντησα.
"Ωχ όχι, δεν το πιστεύω! Πρέπει να πάω να το πω στον Jimin σκι μετά να το πούμε και οι δύο μαζί στους υπόλοιπους. Ο Jimin πρέπει να το ξέρει αυτό γιατί είναι ο μόνος που τον μισεί τόσο πολύ!"μου ειπε ο Jungkook και βγήκε τρέχοντας από το δωμάτιο κατευθυνόμενοςμπροες το δωμάτιο του Suga και του Jimin.
Λογικά θα το μάθει ετσι και ο Suga, οπότε θα μας μείνουν μόνο ο Jin και ο Namjoon.
??? s Pov
Σας έρχομαι παιδάκια.
Σε 4 ημέρες θα βγω από εδώ και δεν θα την γλιτώσετε.
Σίγουρα θα σας τα έχει ξεράσει ήδη όλα ο Hoseok και θα έχετε γίνει μια ομάδα.
Καλύτερα, να σας καταστρέψω όλους μαζί.
Δεν το περίμενα να είναι τόσο δυνατός ώστε να καταφέρει να νικήσει την επίδραση των χαπιών αλλά δεν πειράζει.
Κάθε φορά με εκπλήσσει και πιο πολύ αυτό το παιδί.
Τι κρίμα που δεν θα με εκπλήσσει όταν τον σκοτώσω και κάνω ξανά κόλαση την ζωή των υπολοίπων.
Ναι, μόνο τον Hoseok θα σκοτώσω.
Αφού με παράτησε, θα πάρει χειρότερη εκδίκηση από τους άλλους.
Τον θάνατο!
(Συνεχίζεται)
Heyyy😂
Τι κάνετε;
Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το κεφάλαιο και να βάλετε 🌟 στην ιστορία μου για να την στηρίξετε.
Αυτά είχα να πω!
Byeee💕
(Δεν κρατήθηκα να μην γράψω😂)
(709 λέξεις 😂)
CZYTASZ
Daddy issues #2
FanfictionΣυνέχεια του Daddy issues 1 Top: Jungkook Bottom: Taehyung -Vkook FF -Greek FF Started:21/11/2019 Finished: 27/3/2020 Ελπίζω να σας αρέσει!💜 Please don't copy this story!🚫