37ο Κεφάλαιο

185 33 6
                                    

Πήγα προς το παράθυρο και τον είδα να με κοιταει.

"Όπως σου είχε πει κι ο αδερφός σου καποτε, πρέπει να υποστεις τις συνέπειες"

Κι με αυτό εφυγα από το παράθυρο.

(Συνεχίζεται)

Taehyung s Pov

Αυτό που είπε κάτι μου θυμίζει, αλλα δεν ξέρω τι και δεν έχει σημασία τωρα.

Το μόνο που με νοιάζει είναι ο Jungkook...

Tο μόνο ατομο που ερωτεύτηκα και που με πλήγωσε τόσο πολύ...

Μετά από λίγο άκουσα την μητέρα μου, να φωνάζει ότι γύρισε και αν ετοιμαστώ για να φύγουμε.

Κι έτσι λοιπόν θα κάνω...

Μπορεί ο Jungkook, να με παράτησε, αλλά αυτός δεν είναι λόγος για να παρατήσω εγώ τους φίλους μου...

Θα πάω να σώσω αυτούς και μόνο αυτους...

Για αυτός θα το κάνω...

Time Skip

Αφού ήμουν έτοιμος και τα μάτια μου ξεκοκκινησαν από το κλάμα, κατέβηκα κάτω.

Εκεί είδα την μαμα μου να με περιμένει.

"Πάμε;"

"Πάμε!"απάντησα αποφασιστικά και φύγαμε από το σπίτι.

Jungkook s Pov

Ακόμα κάθομαι και κλαιω...

Ξαφνικά ακούω την πόρτα να ξεκλειδώνει και σκούπισα αμεσως τα μάτια μου.

"Γεια σου αγάπη μου!"

"Δεν είμαι η αγάπη σου!"

"Σωστά, είσαι το κουνελάκι μου!"μου είπε ξανά και τον κοίταξα με τα κόκκινα μου, από το κλαμα,  μάτια.

"Aww το κουνελάκι μου εκλαιγε; Γιατί γλυκούλη μου;"έκλεισε την πόρτα νκαι με πλησίασε.

Τι θες πια από εμένα; Ή μάλλον...από εμάς! Τι σου έχουμε κάνει και μας φέρεσαι άσχημα?! Εε;"

"Το θέμα δεν είναι τι μου έχετε κάνει, αλλά ποιος. Μην ανησυχείς όμως, τον Yoongi τον εκδικηθηκα και τώρα κι τον τον Taehyung! Τελικά τα κατάφερα! Τον έκανα να με πιστέψεις με αυτές τις φωτογραφίες.
Α επισης, του είπα ότι τον χώρισες για εμένα και ότι τα ειχες μαζί του, μόνο και μόνο για τις σεξουαλικές σου ανάγκες και επειδή τον λυποσουν."μου είπε και γέλασα.

"ΓΙΑΤΙ! ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΑΥΤΟ!"

"ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΠΩΣ ΈΝΙΩΣΑ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟΤΕ! ΕΚΕΙΝΟΣ ΦΤΑΊΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΟΣ ΑΔΕΡΟΥΛΗΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΚΑΝΤΑΤΗΣΑ ΈΤΣΙ! ΔΕΝ ΉΘΕΛΑ ΤΊΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ! ΤΊΠΟΤΑ! ΗΘΕΚΑ ΑΟΛΩΣ ΜΙΑ ΗΡΕΜΗ, ΑΠΛΗ ΚΑΙ ΌΜΟΡΗ ΖΩΗ! ΉΘΕΛΑ ΝΑ ΒΡΩ ΚΆΠΟΙΟΝ ΣΤΟΝ ΠΛΕΥΡΌ ΜΟΥ ΟΟΥ ΝΑ ΜΕ ΑΓΑΠΑ ΟΠΩΣ ΕΓΩ, ΛΑ ΟΟΩΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΚΙ Ο YOONGI ΕΜΕΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΕ ΣΥΜΠΑΘΕΊ ΜΕ ΑΓΑΠΑΕΙ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΤΟ ΚΆΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ!"με τα τελευταία που είπε για τον Yoongi, έμεινα για λίγο.

Ο Yoongi, δεν είναι τέτοιος...ποτέ δεν θα έλεγε κάτι τέτοιο σε κάποιον!

"Μην λες βλακείες! Ο Yoongi δεν θα έλεγε ποτέ κάτι τέτοιο, δεν ειναι τέτοιος άνθρωπος!"του ειπα.

"Ω αλήθεια; Τότε πήγαινε να ρωτήσεις τον ίδιο άμα το είχε πει αυτό!"μου είπε και με σήκωσε απότομα από πάνω.

Με έβγαλε γρήγορα απο το σπίτι και με πέταξε μέσα στο γκαράζ.

Πριν φύγει όμως, μίλησε στον Yoongi!

"Άντε Yoongi, πες του την αλήθεια! Ή μάλλον πες σε όλους γιατί βρίσκεστε εδώ!"και με αυτό έφυγε.

Άρχισα να λέω σε όλους τι είχε γίνει από την αρχη και στη συνέχεια τι μου είχε πει ο Jackson, πριν από λίγο.

"Λοιπόν Yoongi, όντως το έχεις πει εσύ αυτό;"τον ρώτησα θέλοντας να μάθω.

"Ναι..."απάντησε και κοίταξε κάτω.

Όλοι μείναμε σοκαρισμένοι και περιμέναμε να μας εξηγήσει.

(Συνεχίζεται)

Heyyy😂

Μιας και δεν έχω τίποτα σήμερα, σκέφτηκα να ανεβάσω ένα μικρό κεφάλαιο.

Παρόλα αυτά, ελπίζω να σας άρεσε και να βάλετε 🌟!

😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊

Αυτά είχα να πω!

Byeee💕

















(563 λέξεις 😂)                                                    

Daddy issues #2Where stories live. Discover now