11ο Κεφάλαιο

322 40 2
                                    

(Συνεχίζεται)

Jungkook s Pov

Πήγα γρήγορα στο δωμάτιο του Jimin και του Suga.

Άνοιξα απότομα την πόρτα χωρίς να με νοιάζει τι μπορουσα να δω.

Όμως όλα μια χαρά γιατί ήταν και οι δύο ξύπνιοι.

"Jimin, πρέπει να σου μιλήσω επειγόντως"του είπα όσο πιο σοβαρά έχω μιλήσει ποτέ στη ζωή μου.

ΧΑ αστείο.

Την πρώτη φορά που μίλησα σοβαρά είναι όταν ζητησα από τον Tae να τα φτιάξουμε.

Μόλις άκουσε την πρόταση μου, με πλησίασε και ήρθε και ο Yoongi δίπλα του.

"Σόρρυ Yoongi, αλλά πρέπει να το πω πρώτα στον Jimin ιδιαιτέρως και μετα θα στο πω και εσένα όπως και στους άλλους"του είπα και μου κούνησε καταφατικά το κεφάλι του.

Βγήκε από το δωμάτιο και έκλεισε την πόρτα, για να μας αφήσει μόνους.

Κάτσαμε στο κρεβάτι και τον κοίταξα στα μάτια.

"Jimin, θα σου πω κάτι πάρα πολύ σοβαρό για τον Hoseok και θέλω να μου υποσχεθεις ότι θα το πάρεις ψύχραιμα και θα προσπαθήσεις να καταλάβεις"του είπα και μετά από λίγο συμφώνησε διστακτικά.

"Ωραία! Σου το είχα πει παλιά, αλλά δεν το θυμάσαι επειδή ήσουν πολύ μικρός και δεν θυμάσαι σχετικα όλο αυτό που θα πω τωρα. Η απότομη και άγρια συμπεριφορά του Hoseok δεν υπήρχε πάντα. Παλιά μας αγαπούσε και μας φρόντιζε λες και εξαρτάται η ζωή του, από εμάς. Μια μέρα λοιπόν, είχε βγει στην και έκλαιγε και επειδή ξύπνησα, πήγα να του συμπαρασταθώ ενώ εσύ κοιμόσουν. Όμως όταν έκατσα δίπλα του και γύρισε το κεφάλι του ώστε να με κοιτάει, τα μάτια του ήταν κόκκινα με μια δόση μπλε, κάτι που δεν ήταν φυσικό. Ξαφνικά άρχισε να μου μιλάει άσχημα και να με βαράει. Από εκεί και πέρα ξέρεις την συνέχεια. Το θέμα όμως είναι, ότι εκείνη την βραδιά, δίπλα του υπήρχε ένα μισοτελειωμένο κουτάκι με χαπακια και σε έναν θάμνο πιο εκεί ένας άντρας με μαύρα που μόλις με είδε να τον κοιτάω έφυγε. Δεν είχα δώσει πόλη σημασία σε αυτά, αλλά τώρα καταλαβαίνω πως το μετάνιωσα-"με διέκοψε.

"Δεν καλαβαινω που κολανε όλα αυτά! Τι προσπαθείς να κάνεις!"μου ψιλοφωνσξε ενώ του είχαν πεταχτεί οι φλέβες από τα χέρια.

"Σε παρακαλώ μην με διακόπτεις και ηρέμησε. Το θέμα είναι, πως εκείνος ο άντρας ήταν ο πατέρας του Taehyung και είχε δώσει με την βία  αυτά τα χάπια στο Hoseok που ήταν για να δείχνει ακριβώς το αντίθετο από ότι ένιωθε. Μας αγαπούσε τόσο πολύ, που στο τελοε λόγω της επίδρασης από τα χαπια μας μίσησε το ίδιο ακριβώς. Του είχε δώσει τόσα πολλά, που η επίδραση θα κρατούσε για την υπόλοιπη ζωή του, αλλά στην φυλακή, κατάφερε να το καταπολεμήσει και νίκησε. Έγινε πάλι ο εαυτός του. Ο υπέροχος, διασκεδαστικός και ευγενικός εαυτός του. Συγνώμη που δεν είχες χρόνο να το δεις όλο αυτό."είπα και τον κοίταξα.

Daddy issues #2Where stories live. Discover now