(Συνεχίζεται)Tae s Pov
"Μπορείτε να πάτε να δείτε την μητέρα σας, αλλά ένας ένας. Είναι ακόμα σε κρίσιμη κατάσταση"μας είπε ο γιατρός και έφυγε.
"Πήγαινε εσύ πρώτος"μου είπε ο Yoongi.
Κούνησα καταφατικά το κεφάλι μου έως απάντηση και πλησίασα την πόρτα.
Πήρα μια βαθιά ανάσα και την άνοιξα.
Αφού μπήκα, έκλεισα την πόρτα και γύρισα αργά αργά προς το μέρος που ήταν η μητέρα μου.
Γύρω από το κρεβάτι, τα περισσότερα μηχανήματα τα είχαν βγάλει.
Κοίταξα την μητέρα μου και την είδα σικωτη από την μέση και πάνω στο κρεβάτι (νομίζω ξέρετε τι εννοω😂) με τα μάτια κλειστά και ένα χαμόγελο στα χείλη της.
Ήμουν έτοιμος να ξανα κλάψω, αλλά κρατήθηκα.
Έκατσα δίπλα της και έπιασα το χέρι της.
"Μαμά.."ψυθιρισα και ένα δάκρυ κύλησε στο μάγουλο μου.
Εκείνη μου έσφιξε το χέρι και άρχισε να μου το χαϊδεύει με τον αντίχειρα της.
Εκεί ήταν που ήμουν έτοιμος να μην κρατηθώ από το να κλάψω.
"Ήσουν πολύ γενναίος TaeTae μου"μου είπε και άνοιξε τα μάτια της.
Ήταν τόσο όμορφα τα μάτια της.
Γαλανοπρασινα...
Περίεργο για κορεατισσα αλλά ωραιο.
Γύρισε το κεφάλι προς τα εμένα και ακούμπησε με το χέρι της το πρόσωπο μου.
Μου σκούπισε με τον αντίχειρα της ένα δάκρυ που κύλησε και μου χαμογέλασε.
"Κοίτα πως έγινες! Πόσο όμορφο παλικάρι!"μου είπε.
"Ήσουν πολύ γενναίος και δυνατός που άντεξες τόσα χρόνια με αυτό το κτήνος να έχεις βάρος. Ξέρω πως εσύ κι ο Yoongi τον εγκαταλειψατε και καλά κάνετε. Επίσης ξέρω ότι δεν τελείωσε εκεί όλο αυτό. Είμαι σίγουρη ότι κάτι σου έκανε για να πάρει εκδίκηση. σου ζητάω συγνώμη αγάπη μου. Δεν κατάφερα να σας προστατεψω από αυτό το τέρας, αλλά ούτε να είμαι δίπλα σας σε κάθε δυσκολία σας."πρόσθεσε μετά από λιγο και άρχισε να δακρύζει κι εκείνη.
Την αγκάλιασα απαλά και άρχισα να της χαϊδεύω το μαλλί της.
"Δεν φταις σε τίποτα μαμά. Εσύ πάντα ήσουν εκεί για εμάς ακόμα κι αν δεν το ξέρεις. Κι ακόμα εξακολουθείς να είσαι. Ήσουν πολύ δυνατή που κατάφερες και ξύπνησες μετά από τόσα χρόνια. Εγώ πρέπει να ζητάω συγνώμη που σε είχα για πεθαμένη. Αλλά που να ήξερα ότι θα μας έλεγε ψέματα αυτό το πλάσμα. Μπορεί να είναι κακος, αλλά πρέπει να του είναι ευγνώμων."της είπα.
YOU ARE READING
Daddy issues #2
FanfictionΣυνέχεια του Daddy issues 1 Top: Jungkook Bottom: Taehyung -Vkook FF -Greek FF Started:21/11/2019 Finished: 27/3/2020 Ελπίζω να σας αρέσει!💜 Please don't copy this story!🚫