"Α εμ...το αγόρι μου..."είπε και κοίταξε κάτω.Το ποιο της;
(Συνεχίζεται)
Μόλις το άκουσα αυτό, ένιωσα μέσα μου κάτι να σπάει... για κάποιο λόγο στεναχωρήθηκα πολυ.
Πληγώθηκα!
Ένιωσα όλο μου τον κόσμο να χάνεται και ένα δάκρυ κύλησε από το μάτι μου, μη θέλοντας να δείξω τι ένιωθα.
Ναι...το παραδέχομαι!
Είμαι ερωτευμένος με την Hana...
"Έχεις αγόρι;"την ρωτησα προσπαθώντας να κρύψω όλη την θλίψη που ένιωθα εκείνη την στιγμή.
Αν και δεν ξέρω εάν τα κατάφερα πολύ καλά...
Hana s Pov
Μόλις άκουσα αυτήν την ερώτηση, κοκαλωσα.
Σήκωσα το κεφάλι μου και κατάφερα να καταλάβω το ποσό προσπαθούσε να κρύψει τον πόνο του...
Όμως...γιατί;
Καταλαβαίνω ότι δεν του το είχα πει και λογικό ειναι να ξαφνιάστηκε...αλλά να νιώσει πονο;
Δεν το περίμενα.
Και δεν του απάντησα.
Κοίταξα ξανά κάτω μπαίνοντας σε σκέψεις.
Ούτε εγώ ήξερα ότι θα γινόταν το αγόρι μου, απλώς απειλώντας με και λέγοντας μου πως άμα γίνει το αγόρι μου θα με βοηθήσει με την οικονομική μου ζωή.
Έκανα τεράστιο λάθος που δέχτηκα, αλλά δεν είχα άλλη επιλογή...
Δεν θα μπορούσα ποτέ να βάλω σε κίνδυνο τα άτομα που αγαπώ και μαζί τον Hoseok...
Ναι ξέρει για τον Hoseok...
Δυαμαγιας το έμαθε και ένα πρωινό που κοιμόταν ο Hoseok, ήρθε και με πήγε σε ένα πάρκο αρχίζοντας να με κράζει.
Αχχχ...τον μισώ αυτόν τον άνθρωπο...αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι.
Δεν μπορω να έχω τον Hoseok...
Κι ούτε θα μπορέσω εάν δεν ξεμπερδεψω από αυτόν...
Ξαφνικά κάποιος με έβγαλε από τις σκέψεις μου.
"ΕΕΕ ΚΟΠΕΛΙΑ! ΓΗ ΚΑΛΗ ΤΗΝ HANA?! ΖΕΙΣ?!"ήταν ο Jimin.
"ΣΚΑΣΕ ΜΩΡΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΥΤΙ ΜΟΥ"του φώναξα αλλά μετά ηρέμησα μόλις είδα την έκφραση του Hoseok.
Ήταν λυπημένος...
Δεν μπορώ να τον βλέπω έτσι...
Είναι η ηλιαχτίδα μου, αυτός που με κάνει κάθε φορά που τον βλέπω να χαμογελάω και να γελάω με την συμπεριφορά του.
YOU ARE READING
Daddy issues #2
FanfictionΣυνέχεια του Daddy issues 1 Top: Jungkook Bottom: Taehyung -Vkook FF -Greek FF Started:21/11/2019 Finished: 27/3/2020 Ελπίζω να σας αρέσει!💜 Please don't copy this story!🚫