29ο Κεφάλαιο

197 30 6
                                    

"Είναι ώρα να πάμε για μια επίσκεψη σε κάποιον..."

(Συνεχιζεται)

Hyeirn s Pov

Time Skip

"Φτάσαμε..."είπα ενώ στεκομασταν μπροστα από το απαίσιο μέρος που τον είχαν φυλακισει.

"Μαμά, γιατί είμαστε εδώ;!"μου είπε αναστατωμένος.

"Ηρέμησε Taehyungie μου, εσύ κάτσε εδώ, κι θα έρθω αμέσως μόλις κάνω μια κουβέντα με τον πατερα σου!", είπα και αφού αγκαλιάστηκαμε, μπήκαμ μεσα.

Πλησίασα έναν αστυνομικό και ζήτησα να μιλήσω με τον 'αντρα' μου.

Περίμενα λίγο μέχρι που τον είδα να τον φέρνουν κάτι αστυνομικοι και να τον αφήνουν στην καρέκλα.

Κάθησα απέναντι του, ενώ το μόνο που μας χώριζε ήταν ένα τζαμί.

(Αυτή η μαλακια που μοιάζει με θάλαμο και για να μιλήσεις με αυτόν που είναι από την άλλη πλευρά σηκώνεις είναι τηλέφωνο 😂! Δεν ξέρω πως αλλιώς να το πω, αλλά ελπίζω να καταλάβατε τι εννοώ!😂)

Ακόμα με κοιτούσε με το ίδιο βλέμμα!

Με το ίδιο βλέμμα που με κοίταξε και την προηγούμενη φορά που με είδε...

Εκπληζεται, που ζω!

Από ότι φαίνεται, δεν με ξεφορτώθηκε!

Πήρε το τηλέφωνο, και το πήρα κι εγώ.

"Αγαπ-"πήγε να πει αλλά τον διέκοψα απότομα.

"Μην με ξαναπείς ποτέ ξανά έτσι! Ξέρεις πως ότι είχαμε, έχει τελειώσει! Εξάλλου, δεν ειχες και ποτέ αληθινά αισθήματα"

"Μα εγ-"τον ξανά διέκοψα.

"Άστα αυτά κι πες μου τι σκατα έβαλες πάλι να κάνει εκείνο το αγόρι! Που έχουν πάει οι φίλοι του γιου μου και ο αδερφός του; ΛΕΓΕ!"φώναξα επιθετικά.

Αμέσως με κοίταξε με ένα πληγωμένο βλέμμα.

"Αχχ, Hyerin δεν ξέρεις τίποτα! Κι ούτε πρόκειται να σου πω! Εάν το μάθει, θα γίνουν χειρότερα τα πράγματα..."μου είπε λυπημένα.

Τι σκατα εννοεί;

Γιατι του αρέσει να μας το κάνεις αυτό;

"Γιατί μου το κάνεις αυτό; Γιατί το κάνεις αυτό στα παιδιά σου...Τι σου έχουμε κάνει πια; Γιατί αλλαξες έτσι;Κάποτε μου έλεγες ότι με αγαπάς, όπως και τους γιους σου!"

"Μα ακόμα σας αγαπάω! Ποτέ δεν έπαψα!"

Η αλήθεια είναι πως φυσικά και δεν τον πίστεψα αλλά ας κάνουμε ότι τον πιστεύουμε.

"ΤΌΤΕ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΛΉΘΕΙΑ!"φώναξα.

Πήρε μια βαθιά ανάσα και με κοίταξε.

"Όντως, όλα όσα θυμάσαι να κάνω, είναι δικό μου λάθος! Από όταν σε χτυπησα και έπεσες σε κόμμα, είχα στεναχωρηθει τόσο πολύ, που αρχισα να πίνω πιο πολύ σε μπαρ και να κάνω μεγαλύτερο κακό στα παιδιά μας, μέχρι που το έσκασαν...και κατάλαβα τα λάθη μου. Μια μέρα λοιπόν, στο μπαρ γνώρισα τον Jackson ο οποίος πούλαγε ναρκωτικά και με κάποιον τρόπο, έμπλεξα κι εγώ! Χωρίς όμως να το θέλω! Του είχα πει τα πάντα από την ζωή μου και αυτός από την δική του. Ήταν ο κολλητός του Taemin, οπότε ήξερε τον Yoongi και τον Taehyung. Όμως τους μισεί, κι έτσι συνεργαστηκαμε και βάλαμε κι τον Hoseok στο παιχνίδι για να απαγαγουμε τον Taehyung. Φυσικά και στον Hoseok δεν είχα πει, πως υπήρχε κι άλλος μέσα σε όλο αυτό. Ποτε δεν ήταν μαζί μας. Εγώ πήγαινα πάντα σε αυτόν. Όταν μας συνέλαβαν εμένα και τον Hoseok, άρχισα να σκέφτομαι περισσότερο τις πράξεις που έκανα, αλλά όταν έρθεις ο Jackson να με επισκεφτεί σαν κι εσένα και του είπα ότι δεν θέλω να συνεχίσω, με απείλησε και τώρα είναι το αφεντικό. Δεν είναι όπως φάνηκε την προηγούμενη φορά. Ήταν δικό του σχέδιο για να μην τον υποψιαστούν εάν μας πιάσουν οι αστυνομικοί και να νομίζουν ότι εγώ τον ανάγκαζα, για να τον αφήσουν ελεύθερο.Δεν είναι αυτος που φαίνεται. Είναι πολύ επικίνδυνος και τώρα άμα μάθει πώς σου τα λέω αυτά θα μπλέξεις κι εσύ αλλά κι εγώ μαζί. Αλλά ξέρω, πως πρέπει...δεν είμαι σίγουρος, αλλά νομίζω ότι δεν τους έχει εδώ. Τους έχει πάρει στην Busan....στο...σπίτι μας..."

(Συνεχίζεται)

Heyyy😂

Η αλήθεια είναι ότι δεν θυμαμαι, εάν ζούσαν στην Busan, αλλά ότι κι να είχα βάλει, ας πούμε πως εκεί ζούσαν!😂

Επίσης, καλες απόκριες!🎉😂

Σόρρυ, που ήταν τόσο μικρο! Ελπίζω το επόμενο να μου βγει μεγαλύτερο!😊
Προσπαθούσα να το ανεβάσω απο την Κυριακή, αλλά για κάποιο λόγο δεν με άφηνε!

Ελπίζω να σας άρεσε και να βάλετε 🌟!

Αυτά είχα να πω!

Byeee💕














(675 λέξεις 😂)

Daddy issues #2Where stories live. Discover now