33o Κεφάλαιο

262 32 52
                                    


Δεν θα άφηνα ποτέ πίσω τους φίλους μου, τον αδερφό μου και το αγόρι μου...

Θα έκανα τα πάντα για αυτούς, για να είναι χαρουμενοι ακόμα κι να... εξαφανιστω για πάντα...

(Συνεχίζεται)

Yoongi s Pov

Επόμενη μέρα

Άκουσα έναν ψιθυρο να με φωνάζει, όπου με ξύπνησε.

Άνοιξα αργά αργά τα μάτια μου και κοίταξα προς την κατεύθυνση που ακούστηκε.

Κανονικά θα φώναζα σε αυτόν που με ξύπνησε, αλλά δεν έχω το κουράγιο με τόσο ξύλο και στεναχώρια που έχω περάσει.

"Χρόνια Πολλά κολλητέ..."μου ξανά ψιθύρισε ο Jungkook, για να μην ξυπνησει τους υπόλοιπους που κοιμόντουσαν.

Εντάξει, δικαιολογημένος!

"Ευχαριστώ..."του ψιθυρισα πίσω και χαμογέλασα.

Ουαου, έχω να χαμογελάσω από τότε που μπήκα εδώ μέσα.

Η αλήθεια είναι, πως δεν περίμενα ποτέ να περάσω την ημέρα των γενεθλίων μου, δεμένος και παγιδευμένος μέσα σε ένα γκαραζ, με κάποιους να μας βαρενε κάθε λίγο και λιγακι.

Θα ήθελα να τα περάσω με την οικογένειά μου και τους φίλους μου, στο σπιτι μου ή σε κανένα Λουνα παρκ και σε κανένα εστιατόριο.

Τι να κάνουμε, δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα.

Ξαφνικά μέσα, μπήκε ο Jackson, με δύο κουβάδες νερό.

Αμέσως το βλέμμα σκλήρυνε...

Κοίταξε εμένα και τον Jungkook και γύρισε το βλέμμα του στους υπόλοιπους.

"Ξυπνήστε πουλακια μου..."είπε ειρωνικά, αλλά κανένας τους δεν κουνήθηκε.

Τότε έκανε νεύμα σε έναν από τους άνδρες και πήρε τον ένα κουβά.

Πέταξε όλο το νερό που υπήρχε μέσα στους υπόλοιπους και αμέσως όλοι άνοιξαν τα μάτια τους σαν γαρίδα και φώναξαν.

"ΑΑΑΑΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΡΥΟ!"φώναξαν ταυτόχρονα και ο Jackson γέλασε σαν καθυστερημένο, που είναι.

"Αυτά παθαίνετε, όταν δεν ξυπνάτε!"είπε και πήρε κι τον άλλον κούβα.

Αυτήν την φορά, πέταξε το νερό σε εμένα και τον Jungkook.

"ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ ΟΤΙ ΕΜΕΊΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΗΔΗ ΞΥΠΝΙΟΙ?! ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΕΙΣ?! ΤΥΦΛΟΣ ΕΊΣΑΙ?!"του φώναξα εξαγριωμένος, μιας και πάγωσα.

Daddy issues #2Où les histoires vivent. Découvrez maintenant