(Συνεχιζεται)
(Jungkook s Pov για όσους δεν θυμούνται)
Μπήκαμε μέσα στο αμάξι και άρχισα να οδηγά με προορισμό το Λουνα παρκ.
"Για τελευταία φορά Jungkook, θα μου πεις που πάμε;"με ρώτησε για εικοστή φορά αγανακτισμένη η κ.Hyerin.
"Μα άμα σας πω, δεν θα είναι πια έκπληξη"για απάντησα ξανά κι εγώ για εικοστή φορά.
Με εχει πριξει επειδή δεν της λέω.
Μου θυμιζει τοσο πολύ τον Taehyung και τον Yoongi όταν γκρινιάζουν.
"Τουλάχιστον θα μου βάλεις μουσική να ακούσω;"με ρώτησε στο τέλος.
"Ευχαρίστως!"της είπα και πήγα να βάλω ραδιόφωνο αλλά δεν τελευταία στιγμή μου απομάκρυνε το χερι.
"Μουσική δεν είπατε ότι θέλετε;"την ρώτησα αλλα δεν γύρισα να την κοιτάξω γιατί πρέπει να έχω τα μάτια μου στον δρόμο.
"Ναι αλλά όχι από το ραδιόφωνο... Εσύ δεν έχεις μουσική στο κινητό σου; Δεν ακούς;"με ρώτησε και σταύρωσε τα χέρια της σαν μικρό παιδάκι.
"Συγνώμη κ.Hyerin, αλλά μου διαγραφεί! Έχω μόνο τα τραγούδια που έχουμε φτιάξει με τα παιδια"της απάντησα.
"Φτιάχνετε τραγουδια;"ρώτησε.
"Ναι, έχουμε φτιάξει ένα γκρουπακι και φτιάχνουμε για να περάσουμε ωραία. Ίσως το μέλλον, να ασχοληθούμε πιο πολύ αυτό!"είπα.
"Δεν το ήξερα αυτό! Θα ήθελα πολύ να ακούσω μερικά από τα τραγούδια σας! Που είναι το κινητό σου;" με ρώτησε γεμάτη χαρά.
"Είναι μέσα στην τσέπη μου!"της είπα και σηκώθηκα λίγο από το κάθισμα ώστε να το πάρει.
"Ευχαριστώ! Ανυπομονώ να ακούσω τα δημιουργήματα σας! Πάω στοίχημα ότι έχεις πολύ ωραία φωνή!"είπε κι έβαλε ένα τυχαίο τράγουδι.
Έβαλε το I'm fine, ένα από τα καινούργια μας τραγούδια!
...
Μόλις τελείωσε το τραγούδι.
"ΟΥΑΟΥ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟΙ! ΜΗΝ ΤΟ ΑΦΉΣΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΑΛΈΝΤΟ! Πρέπει οπωσδήποτε, να σας γνωρίσει ο κόσμος!"είπε ενθουσιασμενη, ενώ εγώ χαμογέλασα από τα λόγια της.
Συνέχισε να βάζει κι άλλα τραγούδια, μέχρι που φτάσαμε στο Λουνα παρκ.
Πάρκαρα το αμάξι στο πάρκινγκ και βγήκαμε.
Αφού το κλείδωσα, αρχίσαμε να περπατάμε.
Μόλις φτάσαμε και η κ.Hyerin είδε το Λουνα παρκ, εμεινε άφωνη.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Daddy issues #2
FanficΣυνέχεια του Daddy issues 1 Top: Jungkook Bottom: Taehyung -Vkook FF -Greek FF Started:21/11/2019 Finished: 27/3/2020 Ελπίζω να σας αρέσει!💜 Please don't copy this story!🚫