(Συνεχιζεται)
Ξαφνικά ακούσαμε γρήγορα βήματα από τις σκάλες.
"ΣΑΣ ΈΡΧΟΜΑΙ ΟΙ!"φώναξε και πήδηξε πάνω μας.
ΑΟΥΥΥ!
"ΑΑΑΑΑΑΑ"αρχίσαμε να φωνάζουμε και να γελάμε πλέον και οι τέσσερις μαζί με τον Jimin που μας πλάκωσε τα κόκκαλα.
"ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΙ ΈΓΙΝΕ!"κατέβηκαν γρήγορα ο Taehyung με την μητέρα του και μόλις μας είδαν άφησαν κι οι δυο ένα μικρό γελακι.
Τους χαμογέλασα θερμά και συνέχισα να γαργαλαω τους άλλους.
"ΠΟΙΟΣ ΣΚΑΤΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟΣΗ ΦΑΣΑΡΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΞΥΠΝΗΣΕΕΕ!"ακουσαμε μια αγριοφωναρα και κάτι δυνατά βήματα να κατεβαίνουν από τις σκάλες.
Αμέσως όλοι σταματήσαμε και γρήγορα γρήγορα κάτσαμε στουε καναπέδες.
Ανοίξαμε την τηλεόραση και κάναμε σαν να μην συνέβη τίποτα.
Μας πλησίασε και μας πέρασε μια δυνατή σφαλιάρα στον καθένα συνεχόμενα, εκτός από την κ.Hyerin.
Τυχερή που είναι...
Τον κοίταξα γουρλωμενος και μου ανταπέδωσε με ένα αγριεμενο βλέμμα.
Εντάξει καλύτερα να μην πω τίποτα, γιατί δεν θα ηλτην βγάλω ζωντανή.
Έκλεισε την τηλεόραση και έκατσε πάνω στο τραπεζάκι.
Μας κοίταξε έναν έναν με την σειρά.
"Λοιπόν, Ποιος από εσάς το ξεκίνησε πρώτος;"είπε και μας έδειξε με το δάχτυλο του.
Κανένας δεν μίλησε και κοιτάξαμε όλοι κάτω, εκτός από την κ.Hyerin που πήγε κοντά του και έκατσε δίπλα του.
Απορώ πόσο βάρος θα αντέξει ακόμα το τραπέζι.
Σήκωσα λίγο το κεφάλι μου για να κρυφοκοιταξω και να μην καταλάβουν τίποτα οι άλλοι μαζί με τον Yoongi.
Έβαλε το χέρι της στον ώμο του, κι εκείνος γύρισε να την κοιτάξει.
"Ξέρεις Yoongi,σε καταλαβαίνω! Σε ξύπνησαν από τον υπέροχο και γαλήνιο ύπνος σου! Αλλά δεν πιστεύεις, ότι για μια φορά πρέπει να κάνεις μια αποχώρηση; Εξάλλου κι αυτοί παιδιά είναι..."του είπε χαμογελώντας και της ανταπεδωσε.
"Αχχχ, καλα...αλλά άμα με ξαναξυπνησει κανείς, θα τον γαμησω πιο δυνατά από ότι κανω στον Jimin!"είπε και όλοι αφήσαμε έναν αναστεναγμό ανακούφισης αν και από την πρόταση του, ήμασταν ιδιαίτερα τρομαγμένοι.
YOU ARE READING
Daddy issues #2
FanfictionΣυνέχεια του Daddy issues 1 Top: Jungkook Bottom: Taehyung -Vkook FF -Greek FF Started:21/11/2019 Finished: 27/3/2020 Ελπίζω να σας αρέσει!💜 Please don't copy this story!🚫