(βαριέμαι να το γράψω ολοκληρο😂)...Τους
έχει πάρει στην Busan....στο...σπίτι μας..."(Συνεχίζεται)
Hyerin s Pov
"Δεν σε πιστεύω!"του είπα επιθετικα
"Δεν έχεις άλλη επιλογή!"μου είπε κι αυτός επιθετικά.
Έχει δίκιο...
Κι όμως, δεν έχω άλλη επιλογή...
Εάν δεν πάω, μπορεί να ειναι στα αλήθεια εκεί και να μην τους ξαναδώ.
Δεν είναι ότι τον πιστευω τώρα, αλλά θα κάνω τα πάντα για να βρω τον γιό μου και τους φίλους του.
"Είσαι τυχερός που έχεις δίκιο! Αλλά που ξέρω ότι δεν έχεις συνενωηθεί μαζί του και δεν είναι παγίδα!"είπα ύποπτα.
Εντάξει, είπα θα κάνω τα πάντα για να τους βρω, αλλά δεν θέλω να βάλω σε κίνδυνο και τον άλλον γιο μου.
"Hyerin, πίστεψε με! Μπορεί να έχω κάνει τόσα πολλά, αλλά και πάλι παραμένουν παιδιά μου. Είστε η οικογένεια μου. Δεν θα ήθελα ποτέ να σε βάλω σε κίνδυνο! Σε αγαπάω! Ακόμα και αυτά...τα πλάσματα που κάναμε.."
"Αυτά τα πλάσματα, έχουν κι ονομα...και θα έκανα τα πάντα για να είναι ευτυχισμένα! Ακόμα και να σκοτώσω! Εκτός από τους γιους μου, οι φίλοι τους, ειναι ότι πολυτιμότερο έχω από τότε που ξύπνησα και δεν πρόκειται να αφήσω κανέναν να τους πειράξει. Με υπερασπίστηκαν, με φρόντισαν και με αγάπησαν. Έτσι λοιπόν, κάνω κι εγώ! Με θεωρούν σαν μάνα τους! Και μια μάνα δεν θα άφηνε ποτέ πίσω τα παιδιά της!" του είπα με θάρρος κι έφυγα.
Μολις με είδαν οι αστυνομικοί να βγαίνω, πήγαν να μαζέψουν τον άλλον τον μαλακά.
Το καλό που του θέλω, όσα μου είπε, να είναι αλήθεια...
Βγήκα από το αστυνομικό τμήμα και πήγα προς τον Taehyung ο οποίος καθόταν και με περίμενε αναστατωμένος.
Αχχ, τι έχει περάσει κι αυτό το παιδί...
Δεν είναι και λίγο πράγμα να σου παίρνουν τους φίλους σου και τον ίδιο σου τον αδερφό...
Μόλις με είδε, έτρεξε προς τα εμένα και με αγκάλιασε σφιχτά.
"Είσαι καλά; Σε πείραξε; Εάν το έκανε σου ορκ-"
"Ηρέμησε TaeTae, είμαι μια χαρά, αλλά πρέπει να βιαστούμε άμα θέλουμε να προλάβουμε, πρέπει να αρχίσουμε να ετοιμαζόμαστε από σήμερα..."του είπα.
"Για ποιο πράγμα μιλάς και γιατί;"
Τον κοίταξα με πονηρό χαμόγελο, ενώ εκείνος με μπερδεμένο.
"Ετοιμάσου... σε λίγες μέρες πάμε Busan..."
(Συνεχίζεται)
Heyyy😂
Για να ανεβάσω νωρίτερα και να μην σας αφήσω σε πολύ αναμονή 😂, σκέφτηκα να ανεβασω το μισό κεφάλαιο σήμερα, κι το άλλο μισό αυριο.
Ελπίζω να μην σας πείραξε που το έκανα αυτό! Το έκανα μόνο για καλύτερο!
Το συνολικό των λέξεων θα το γράψω στο άλλο μισό, αύριο!😊
Αυτά είχα να πω!
Ελπίζω να σας άρεσε και να βάλετε 🌟😊!
Byeee💕
(435 λέξεις 😂)
YOU ARE READING
Daddy issues #2
FanfictionΣυνέχεια του Daddy issues 1 Top: Jungkook Bottom: Taehyung -Vkook FF -Greek FF Started:21/11/2019 Finished: 27/3/2020 Ελπίζω να σας αρέσει!💜 Please don't copy this story!🚫