41ο Κεφάλαιο

277 35 28
                                    

"Γιατί μας έφερες εδώ και γιατί είσαι καλός μαζί μας!"μου είπε ο Jungkook.

"Το γιατί είμαι καλός μαζί σας δεν σας αφορά και την άλλη απορία σου, θα σου την απάντησει ο Jin, που του έχω πει! Αντίο τώρα! Θα έρθω το απόγευμα! Έως τότε, θαυμάστε την θαλασσα και τον ήλιο!"τους είπα και έφυγα.

(Συνεχίζεται)

Taehyung s Pov

Έφτασα σπίτι λαχανιασμενος και άρχισα να χτυπάω το κουδούνι σαν μανιακός.

Πρέπει αυτό που έγινε να το πω σίγουρο στην μητέρα μου και στον Xiumin.

Μου άνοιξε η μητέρα μου και μπήκα αμέσως μέσα.

"Τι έγινε παιδί μου, γιατί χτυπαγες έτσι το κουδούνι;"με ρώτησε ανησυχεί η μητέρα μου.

"Είναι εδώ ο κ.Xiumin;"

"Ναι, είναι στο σαλόνι!"

"Ωραία παμε και θα σας εξηγήσω!"

...

Πήρα το τηλεκοντρόλ κι έκλεισα την τηλεόραση.

"Τι έπαθες Taehyung, γιατί έκλεισες την τηλεόραση;"μου είπε παραπονεμένα ο κ.Xiumin.

Η μητέρα μου έκατσε δίπλα του.

"ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΣΤΈΨΕΤΕ ΤΙ ΜΟΥ ΣΥΝΈΒΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΊΑ!"

Έτσι άρχισα να τους τα λέω ολα.

"Ουαου...δεν το περίμενα!"είπαν και οι δύο ταυτόχρονα.

"Πίστεψτε το!"τους είπα.

"Άρα είναι ο κολλητός του Taemin..."είπε η μητέρα μου.

"Ναι ρε μαμά, εκεί κόλλησες;"είπα εγώ.

"Τελικά, δεν είναι κακό παιδί, απλώς πληγωθηκε και το πήρε υπερβολικά!"είπε ο Xiumin.

"Τώρα εμείς τι θα κάνουμε;"

"Τίποτα, δεν θα πουμε κάτι στον άντρα σου και όταν φτάσουμε εκεί, θα τον ρωτήσουμε που τους έχει! Μετά θα τους πάρουμε και...δεν ξέρω τι θα κάνουμε με τον Jackson!"απάντησε στην μητέρα μου.

Jungkook s Pov

Τι παίχτηκε μόλις τώρα;

"Για πες μας Jin..."

Κι έτσι άρχισε να μας λέει τι του είπε.

Δεν το πιστεύω...

Τελικά θα έρθει...

Λες να του είπε την αλήθεια ο Jackson?

Δεν ξέρω...

Κι επίσης, αφού ξέρει ότι θα έρθουν να μας σώσουν...γιατί δεν κάνει κάτι;

Γιατί μας φέρεται ωραία;

Daddy issues #2Место, где живут истории. Откройте их для себя