5ο Κεφάλαιο

304 35 4
                                    

(Συνεχίζεται)

"Θα ήθελα, τουλάχιστον να σταματησω να ξερνάω συνέχεια"του απαντησα.

"Και επίσης, θα ήθελα να με πας τουαλέτα,γιατί το πρωί δεν πήγα και θα τα κάνω πάνω μου"πρόσθεσα και μόλις άκουσε την πρόταση μου, με πήρε σηκωτο και με πήγε στο μπάνιο.

"Τώρα πρέπει να μου κατεβασεις το παντελόνι και το μποξερακι μου;"

"Ναι"μου ειπε.

"Δεν μπορώ να το κάνω μόνος μου;"τον ρώτησα και του έκανα τα γλυκά ματάκια.

"Ωωω, μην το κάνεις αυτό. Άκουσες τι είπε ο γιατρός. Δεν πρέπει καθόλου μα καθόλου να κουραζεσαι για 2 μέρες."μου είπε.

"Εξάλλουυ, είναι ευκαιρία να δω και εγώ κάτι"πρόσθεσε.

"ΡΕ ΑΝΏΜΑΛΕ"του φώναξα και τον βαρεσα ενώ εκείνος γλουσε σαν το καθυστερημένο.

"Εντάξει εντάξει συγνώμη, Έλα τώρα να σου τα βγάλω γιατί θα τα κάνεις πάνω στο στο τέλος"μου έβγαλε το παντελόνι και το μποξερακι.

Η αλήθεια είναι πως ντρέπομαι λίγο αλλά τέλος πάντων.

Αφού γύρισε από την άλλη όπως του είπα και έκανα ότι ήταν να κάνω, σκουπιστικα και του είπα να γυρίσει.

Ήρθε κοντά μου και με έντυσε από κάτω.

Μετά με πήρε παλι σε στυλ νύφης και με ξάπλωσε στο κρεβάτι.

"Πάντως δεν καταλαβαίνω! Γιατί να είσαι πάντα εσύ bottom. Δεν λέω, θα είναι ωραίο, αλλά έχεις πολύ μεγάλο π-"και εκεί παιδάκια μου καλά, έφαγε το τηλεκοντρόλ.

ΑΥΤΟΣ ΤΟ ΆΡΧΙΣΕ!

"ΑΟΥΤΣ"φώναξε από τον πόνο.

"Καλά να πάθεις"του είπα και γέλασα.

Μουτρωσε και μου γύρισε την πλάτη.

"Jimin...μην τα κάνεις αυτά, γιατί μας βλεπει κι ο ματακιας"του είπα και εκείνος έπεσε στα γέλια.

Σκέφτηκα να πω τον Φαραώ αλλά δεν θα είχε τόση πλάκα όσο ο ματακιας.

"ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ"είχε πέσει στα γέλια μέχρι που κάποια στιγμή σταμάτησε.

"Τι θες να κάνουμε;"τον ρώτησα.

"Δεν ξέρω. Εσύ δεν μπορείς κι όλας να κάνεις και πολλά"μου είπε και ξανά μουτρωσε.

"Μμ, θες να παίξουμε overwatch;"τον ρώτησα.

"Ναι αλλά δεν θα κουραστεί ετσι;"με ρώτησε.

"Ηρέμησε, μόνο τους αντίχειρες θα κουνάω, δεν θα κουνήσω το υπόλοιπο σώμα μου"του είπα.

"ΝΑΙΙΙ! ΑΣ ΠΑΊΞΟΥΜΕ!"φώναξε και αρχίσαμε να παίζουμε.

Έτσι πέρασε οι υπόλοιπη ώρα μας.

??? s Pov

"Σίγουρα πρέπει να φύγεις; ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩΩΩ ΜΕΙΝΕ ΑΛΛΟ ΛΙΓΟΟ"με παρακάλεσε η Hana.

Ήταν η εικοστή φορά που με παρακαλαει.

Τις έχω πει τα πάντα με το παρελθόν μου, που εμπλεξα και για τον λόγο που θέλω να ζητήσω συγγνώμη.

Η αλήθεια είναι πως στην αρχή δεν με πίστεψε και πολύ, γιατί λέει ότι φαίνομαι καλός άνθρωπος, αλλά όταν της είπα κι άλλα, με πήρε στα σοβαρα.

Δεν με εδιωξε, ούτε με φοβάται απλώς της ήρθε λίγο απότομα.

"Αχχχχ, καλα αλλά μόνο μέχρι να βρω σπίτι"της είπα.

"ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ HOSEOKIEE!"μου είπε και με αγκάλιασε σφιχτά.

Για κορίτσι, έχει πολυυ δύναμη.

"Τέλος πάντων, πάμε για κανέναν καφέ;"την ρωτήσα και προσπάθησα να την ξεκολλήσω από πάνω μου.

"Ναι, πάμε! Μισό λεπτό να ετοιμαστώ"μου είπε και έφυγε.

Η Hana ειναι παρά πολύ καλή κοπέλα με πολύ καλό χαρακτήρα. Είναι όμορφη και έχει την καλύτερη προσωπικότητα που έχω δει σε κάποιον.

Από την στιγμή που μπήκα στο σπίτι της, την εμπιστεύτηκα αμέσως.

Είναι 2 χρόνια μικρότερη μου, αλλά παρόλα αυτά, κάνουμε πολύ καλή παρέα. Έχει το ίδιο γούστο με εμένα όπως της αρέσουν τα ίδια πράγματα με εμένα. Με κάνει πάντα να γελάω με την συμπεριφορά της, αλλά και να χαμογελάω με την γλυκιτητα της.

Μπορώ να πω πως έχουμε γινει πολύ καλοι φίλοι.

Σχεδόν κολλητοί.

Εκείνη την στιγμή ήρθε.

"Πάμε;"με ρώτησε και με πήρε αγκαζε.

"Φύγαμε"και έτσι πήγαμε σε μια καφετέρια να πιούμε καφε.

Heyyy😂

Σας γράφω από το καινούργιο μου κινητό

Πλέον δεν θα είναι ???s Pov αλλά Hoseok s Pov.

Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το κεφάλαιο και να βάλετε ⭐ για να στηρίξετε την ιστορία μου.

Αυτά είχα να πω.

Byeee 💕





(630 λέξεις 😂)

Daddy issues #2Where stories live. Discover now