(Συνεχίζεται)
Jungkook s Pov
Θα κάτσει εκεί μέσα κλειδωμένος μέχρι να βρω κάποιον λόγο για να τον βάλω πάλι στην φυλακη.
"Γιατί το έκανες αυτο;"με ρώτησε κάπως φωναχτά ο Jimin.
"Καλά τον πίστεψες; Σίγουρα κάτι θα κρύβει! Δεν γίνεται να μην έλεγε ψέματα. Μέχρι και το κλάμα του ψέμα θα ήταν."του είπα απότομα εκνευρισμένος.
"Δεν ξέρω Hyung, μπορεί τελικά να έλεγε αλήθεια"μου είπε ο Jimin.
"Δεν με νοιάζει αυτήν την στιγμή η γνώμη σας. Ο Hiseok θα μείνει εκεί μέσα για να δει πως ένιωθε ο Tae και μέχρι να βρω κάποιον λόγο για να τον ξαναβάλω φυλακή!"είπα αυστηρά για να τους το ξεκαθαρίσω.
"Όποιος πάει να τον βγάλει από εκεί θα την βάψει πολυ άσχημα. Δεν με νοιάζει που ήσασταν φίλοι. Αυτό που κάνω είναι για την προστασία μας και πιο πολύ για την προστασία του Taehyung. Πάμε για ύπνο τώρα γιατί είναι πολύ αργά"τους είπα και τους συνόδεψαν όλους στο δωμάτιο αφού σιγουρευτηκα πως δεν θα κάνουν κάτι.
Τέλος έμεινα εγώ και ο Taehyung.
"Πάμε Tata"του είπα και τον έπιασα από το χέρι.
Έχει να μιλήσει από τότε που ήρθε ο Hoseok και δεν μου αρέσει καθόλου αυτό.
Θα μας καταστρέφει για ακόμα μια φορά.
Μπήκαμε στο δωμάτιο μας και εκεκισα την πόρτα.
Ο Tae πήγε τουαλέτα και μόλις βγήκε πήγα εγώ.
Ξαπλώσαμε στο κρεβάτι και σκεπαστηκαμε.
"Τι εχεις;"τον ρώτησα και του έπιασα το χέρι.
"Jungkook μπορεί να ακουστεί λίγο περίεργο, αλλά πιστεύω ότι... έλεγε αληθεια"μου απάντησε και με κοίταξε.
"Σιγά μην έλεγε αλήθεια, άλλο ένα σχέδιο του θα είναι με τον πατέρα σου για να μας κάνουν κακο. Εγώ τον κλείδωσα εκεί γιατί θέλω να σε προστατεψω!"του είπα.
"Δεν ξερ Jungkook, αυτην την φορά μου φάνηκε πως έλεγε αλήθεια. Το έβλεπα στα μάτια του καθώς έκλαιγε. Μπορεί να έχει αλλάξει στα αλήθεια. Σε παρακαλώ, αστού δώσουμε άλλη μια τελευταία ευκαιρία. Εξάλλου είναι ο αδερφός σου!"μου παρακαλάνε.
"Αδέλφια είμαστε από τύχη, όχι από επιλογή. Σε εμένα και τον Jimin, μας έκανε τα χειρότερα. Αν και δεν ήταν πάντα έτσι."του είπα.
Δεν είμαι σίγουρος ότι πρέπει να του πω αυτήν την πληροφορία.
"Τι εννοείς;"απορισε.
YOU ARE READING
Daddy issues #2
FanfictionΣυνέχεια του Daddy issues 1 Top: Jungkook Bottom: Taehyung -Vkook FF -Greek FF Started:21/11/2019 Finished: 27/3/2020 Ελπίζω να σας αρέσει!💜 Please don't copy this story!🚫