"Μπορείς πια να σταματήσεις να τους πειραζεις; Τι κερδίζεις από αυτό;" ακούστηκε η φωνή του Jungkook.
"Μπα; Μιλησε κι αυτό εδώ το ζωηφυο τώρα; Τι είσαι; Ο προστάτης τους;"
"Εάν θέλω, γίνομαι...και αυτήν την στιγμή, είμαι!"του αντιμιλησε.
(Συνεχίζεται)
Jungkook s Pov
Δεν θα κάτσω να τον αφήσω να μιλάει άσχημα κι να χτυπάει τον αδερφό μου και τον κολλητό μου χωρίς να κάνω τίποτα.
Με πλησίασε και μου χαμογέλασε ειρωνικά.
Πήρε το μαχαίρι κι άρχισε να με λύνει.
Καλά, εκτός από μαλάκας είναι και ηλίθιος;
Κι εγώ που νόμιζα, ότι ο άνθρωπος είναι ένα ζώο με εξελιγμένη νοημοσύνη.
Αυτός όμως δεν φαίνεται να έχει...
"Αποδειξε το μου λοιπόν, baby bunny~"μου είπε κι έκανε πίσω.
Σηκώθηκα και η φάτσα μου αγριεψε μόλις άκουσα πως με αποκάλεσε.
"Κάνεις δεν με λέει ετσι~"ειπα νευριασμενα μέσα από τα δόντια μου.
"Ωωω, τι θα κάνεις για αυτό μικρό λαγουδάκι; Θα μου πετάξεις τα μυτερά καρότα σου;"είπε σαρκαστικά.
"Όχι, αλλά θα σου πω που θα τα βάλω!"του αντιμιλησα ξανά, κάτι που φάνηκε να μην του άρεσε καθόλου.
"Τι έγινε; Μοιασαμε κι εμείς στον Yoongi? Είδες που καντατησε με αυτό. Καλύτερα θα ήταν να μοιάσεις στον αδερφούλη σου την κότα...ή μάλλον...ΤΗΝ αδερφούλα σου!"είπε κι άρχισε να γελάει.
"Αυτό παραπάει!"ψυθιρισα αγριεμενα και έτρεξα προς αυτόν.
Πήρα το μαχαίρι του, το πέταξα μακριά και τον έριξα κατω.
"ΚΆΝΕΙΣ ΔΕΝ ΒΡΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΌ ΜΟΥ!"φώναξα και άρχισα να τον κοπαναω.
Πήγα να του ρίξω μια μπουνιά, αλλά έπιασε την γροθιά μου και μου γύρισε το χέρι.
Έκατσε πάνω μου κι άρχισε να τρίβει την περιοχή μου με την δική του.
"ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΚΑΝΕΙΣ!"του φώναξα και προσπάθησα να τον σταματήσω, αλλά μου έπιασε και το άλλο χέρι.
Αουτς!
"Εσύ τι βλέπεις να κάνω baby bunny;"είπε και σε κάποια φάση ανασηκώθηκε.
"ΕΓΩ ΒΛΕΠΩ ΈΝΑΝ ΚΩΛΟΓΕΡΟ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥ ΓΑΜΗΣΙ, ΤΟΥ ΕΧΕΚ ΓΙΝΕΙ ΕΜΜΟΝΗ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΙΑΣΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟΝ ΚΟΣΜΟ!"του φώναξα και για απάντηση δέχτηκα ένα χαστούκι. (Τώρα πως τον χαστούκισε ενω τον κρατούσε κι με τα δύο του χερια, μην με ρωτάτε 😂)
ESTÁS LEYENDO
Daddy issues #2
FanficΣυνέχεια του Daddy issues 1 Top: Jungkook Bottom: Taehyung -Vkook FF -Greek FF Started:21/11/2019 Finished: 27/3/2020 Ελπίζω να σας αρέσει!💜 Please don't copy this story!🚫