"H-hana..."της ψυθιρισε ο Hoseok.
Ήταν γυμνή, γεμάτη χτυπήματα και αίματα.
Μα πως τολμάει...
Δεν μπορεί να έχει ούτε λιγη καρδιά;
Συναισθήματα;
(Συνεχίζεται)
Hoseok s Pov
Δεν το πιστεύω πως την βίασε...
Είναι χάλια...
Γυμνή, γεμάτη μελανιές και χαρακιές.
Πώς τόλμησε να κάνει κάτι τέτοιο σε έναν τόσο καταπληκτικό ανθρώπο!
Θα την έβαζα στην αγκαλιά μου αλλά υπάρχουν αυτά τα ηλιθια σχοινιά γαμωτο.
"H-hoseok, πονάω!"άκουσα την αδυναμη φωνουλά της.
Εσκιψα και την κοιταξα.
Είχε δάκρυα στα μάτια της και ο λαιμός της ήταν γεματος με κόκκινο και μωβ σημάδια...
Μόνο εγώ, μπορώ να της τα κάνω αυτό!
Μόνο εγώ κι κανένας άλλος...
Taehyung s Pov
Time Skip
Είμαστε τόση ώρα εδώ με τη μητέρα και ψάχνουμε στοιχεία.
Το μόνο που έχουμε βρει, είναι πως ο πατέρας μου έλεγε αλήθεια και είναι στο σπίτι μας στην Daegu.
Έλα όμως, που ούτε εγώ αλλά ούτε η μάνα μου θυμόμαστε που είναι το σπίτι.
Κανονικά, θα μπορούσε να τους βρει από το κινητό ο Taemin, ΑΛΛΑ ΠΗΡΕ ΚΙ ΑΥΤΟΝ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ!
Καθως ψάχναμε, μήπως βρούμε περισσότερες πληροφορίες, σταμάτησα απότομα και κοίταξα την ώρα.
Έχει πάει 10:30μ.μ.
Τη μερα είναι σήμερα;
Αύριο...είναι τα γενέθλια του Yoongi....
Χωρίς να το καταλάβω, δάκρυα άρχισαν να κυλάνε από τα μάτια μου και η μητέρα μου με έχωσε στην αγκαλιά της.
"Ξέρω γιατί κλαίς... Αύριο είναι μια σημαντική μέρα, αλλά μην ανησυχείς. Μόλις τους βγάλουμε από εκεί μέσα, θα διασκεδασουμε και θα γιορτάσουμε για τα γενέθλια του..."μου είπε χαμηλόφωνα και μου χάιδεψε τα μαλλιά.
Κι αυτή κλαίει, το νιώθω....
Νιώθω τα καυτά δάκρυα της, που πέφτουν στο πρόσωπο και κυλάνε μαζί με τα δικά μου.
Τι να κάνουμε όμως, θα τα καταφερουμε!
Εγώ δεν πρόκειται να τα παρατήσω!
Δεν θα άφηνα ποτέ πίσω τους φίλους μου, τον αδερφό μου και το αγόρι μου...
Θα έκανα τα πάντα για αυτούς, για να είναι χαρουμενοι ακόμα κι να... εξαφανιστω για πάντα...
(αυτήν την πρόταση να την θυμάστε, γιατί θα είναι πολύ σημαντική στην συνέχεια της ιστορίας)
(Συνεχίζεται)
Heyyy😂
Επειδή βαριόμουν και δεν έχω τίποτα να κάνω, εκτός από το να βγω το απόγευμα με την ξαδέρφη μου(επειδή αύριο έχει γενέθλια 😂), αποφάσισα να φτιάξω λίγο την συνέχεια και να ανεβάσω ένα μίνι κεφάλαιο.
Βέβαια, τώρα πρέπει να φτιάξω το επόμενο κεφάλαιο πάλι, αλλά υγεια μωρέ!
Ποιος νοιάζεται τώρα😂....
Την τελευταία πρόταση που λέει ο Taehyung, στα αλήθεια είναι ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ σημαντική, δεν το έγραψα για πλάκα αυτό στην παρένθεση ΕΠΕΙΔΗ!
Αυτη η ιστορία μου αρέσει ΥΠΑΡΒΟΛΙΚΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΎ, (τουλάχιστον σε εμένα 😂) που σκέφτομαι μήπως φτιάξω και
Daddy issues 3...Η αλήθεια είναι, πως στην αρχή του Daddy issues 2, είχα σκεφτεί απλά να πω ότι εμφανίστηκε ξανά ο πατέρας του Taehyung, τον έκλεισαν για πάντα στην φυλακή, μετά από κάποια χρόνια οι bts έκαναν το όνειρο τους πραγματικότητα, να γίνουν τραγουδιστές, κι είχαν δίπλα τους για στήριγμα την κ.Hyerin, ο ένας τον άλλον και τις Armys.
Αλλά τώρα άλλαξα γνώμη, γιατί δεν θέλω να τελειώσει τόσο γρήγορα αυτή η ιστορία και ίσως φτιάξω και 3.
Επίσης, κι αν την τελείωνα ως εδώ,στα δεν θα είχα ιδέα τι ιστορία να φτιάξω 😂.
Οπότε, πείτε μου κι εσάς την γνώμη σας,(είναι λίγο νωρίς οπότε μου λέτε όποτε θέλετε) κι τα λέμε στο επόμενο!
Αυτά είχα να πω!
Byeee💕
(554 λέξεις 😂)
ESTÁS LEYENDO
Daddy issues #2
FanficΣυνέχεια του Daddy issues 1 Top: Jungkook Bottom: Taehyung -Vkook FF -Greek FF Started:21/11/2019 Finished: 27/3/2020 Ελπίζω να σας αρέσει!💜 Please don't copy this story!🚫