6ο Κεφαλαιο

329 38 7
                                    

(Συνεχίζεται)

Tae s Pov

Μετά από 4 ώρες

Είμαστε στην κουζίνα και τρώμε επειδή πεινάσαμε.

"Και που λες Tae τι θ-"τον Jimin τον διέκοψε η εξωπόρτα που ξεκλείδωσε και μπήκαν μέσα οι υπόλοιποι.

"Πως περάσατε εσείς δύο όση ώρα λείπαμε;" είπε ο Yoongi και πήγε στον Jimin.

"Μια χαρά"τους απάντησα και ήρθε δίπλα μου ο Jungkook.

Εκείνη την στιγμή, πρόσεξα ότι δεν ήταν μέσα ο Jin με τον Namjoon.

"Εμ, που είναι ο Namjoon με τον Jin;"

"Μαλώνουν για το ποιος πρέπει είναι ο οδηγός στο αμάξι"μου απάντησαν και οι δύο και έπεσαν στα γέλια.

Μάλιστα.

"ΧΑ, στο έλεγα ότι θα νικησω."ακούσαμε την φωνή του Jin.

"Ποιος κέρδισε;"ρώτησε ο Yoongi, μόλις μπήκαν μέσα και έκλεισαν την πόρτα.

"ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΓΩ" φώναξε εξοργισμένος ο Jin.

Ώπα ρε, δεν σε είπαμε και καμπουρι.

Τι διάολο όλοι εδώ μεσα;!

Περίοδο έχουν;

Κι εγώ που νόμιζα ότι ήταν άντρες.

"Ώπα ρε, ηρέμησε...και πως τον νικησες;"ρώτησε ο Jungkook.

"Παίξαμε πέτρα μολύβι ψαλίδι χαρτί"απάντησε ο Namjoon και πήγαν να κάτσουν στο σαλόνι.

Πήγαμε και εμείς αφού με πήρε ο Jungkook και κάτσαμε δίπλα τους.

"Ρε είναι απόγευμα, το παυσίπονο δεν σου έδωσα"είπε ο Jimin μόλις είδε την ώρα και έτρεξε στην κουζινα.

Γύρισε με ένα ποτήρι νερό και το χάπι.

Μόλις το πήρα και ήπια το νερό, πήγε το ποτήρι στην κουζίνα και έκατσε πάλι μαζί μας.

Time Skip

Καθόμαστε όλοι μαζί στο σαλόνι και βλέπουμε μια ταινία επιστημονικής φαντασίας.

Είναι ήδη αργά το βράδυ και μόλις τελειώσει, δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μην πάω για ύπνο.

??? s Pov(βασικά όλοι/ες ξέρουμε ποιος είναι αλλά ποιος νοιάζεται τώρα μωρέ 😂)

Χαχα,(σατανικό γέλιο😂) σας έρχομαι και σε εσένα Taehyung αλλά και στην μίζερη παρεούλα σου.

Φυσικά δεν ξεχνάμε τον Hoseok μας, παλιό μας συνεταίρο και πλεον απατεώνα.

Αν νομίζουν ότι την γλίτωσαν τόσο απλά, βάζοντας με φυλακή, είναι πολύ γελασμενοι.

Σε λιγες ημέρες, θα βγω από εδώ.

Τόσο απλά.

Hana s Pov

Είμαι εδώ με τον Hoseok και βλέπουμε μια ταινία.

Η αλήθεια είναι, ότι ήταν πολύ ηλίθιο που έβαλα μέσα στο σπιτι μου έναν άγνωστο που μπορούσε να είναι το οτιδήποτε. Όπως δολοφόνος, παιδεραστής και άλλα.

Όμως μου τράβηξε κάτι το ενδιαφέρον.

Μπορεί να εκπληχτηκα πολύ όταν άκουσα τι είχε κάνει.

Αλλά και πάλι, θέλω κάθε μέρα να μάθω περισσότερα για αυτόν.

Είμαστε πολύ καλοί φίλοι, μέσα σε τόσο μικρό διάστημα ήρθαμε πολύ κοντά.

Κάθε φορά που τον βλέπω να χαμογελάει, μου θυμίζει τον ήλιο και νιώθω πεταλούδες στο στομάχι.

Λες...αντί από φίλοι, να νιώθω εγώ κάτι παραπάνω;

Είναι πολύ νωρίς ακόμη.

Αλλά εάν είναι αλήθεια;

Heyyy😂

Σόρρυ άμα ήταν μικρό, αλλά δεν έχω καθόλου έμπνευση. Επίσης, ας πούμε ότι έχουν περάσει αυτές οι εβδομάδες που είχα πει ότι θα είναι μέσα στην φυλακή ο άλλος ο μαλακας και ότι θα βγει σε λίγες ημέρες, που σημαίνει ότι σιγά σιγά, θα μπει στα επόμενα κεφάλαια.

Αυτά είχα να πω.

Εάν σας άρεσε βάλτε ⭐ για να στηρίξετε την ιστορία μου.
Byeee💕






(502 λέξεις 😂)                                             

Daddy issues #2Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang