„Tori vstávej!!" zakřičela na mě máma skrz zavřené dveře. Probudila jsem se a podívala se na mobil kolik je hodin, bylo 11:19. Mohla jsem si dovolit spát takhle dlouho, protože je srpen a to znamená co?? No, že jsou ještě pořád prázdniny!! Vstala jsem ze své pohodlné postele a přešla k oknu. Odhrnula jsem černé závěsy aby do pokoje vešlo denní světlo. Přešla jsem na druhou stranu pokoje, ke dveřím, které vedly do koupelny a tam provedla ranní hygienu (sprcha, čištění zubů, různé čisticí prostředky na pleť). Vyšla jsem z koupelny a převlékla se do černých legín a černého tílka, vlasy nechám přirozeně uschnout a jdu dolů do kuchyně. Na lince ležel vzkaz „Jela jsem s kolegyněmi na dvoudenní výlet do hor, vzala jsem i Lilly. Mám tě ráda -Máma ❤" (Lilly je náš pes). Takže se máma vrací v neděli to je skvělý!!! Šla jsem si udělat jídlo, jelikož mám hlad.
Když jsem dojedla palačinky s nutellou a banánem, napsala jsem svým kamarádkám Izzy a Sarah, že půjdeme ven v 17:00 sraz u mě. Bylo teprve 13:01, takže jsem měla času dost. Za tu celou dobu jsem se dívala na filmy, ležela no prostě jsem lenošila. Podívala jsem se na mobil, který ukazoval, že je 16:24. Tím pádem jsem šla do pokoje kde jsem se převlíkla do tmavě modrých jean, černého trička, upravila jsem si vlasy, navoněla jsem se parfémem a přesně v tu chvíli zazvonil zvonek. Seběhla jsem rychle po schodech, vzala jsem si na sebe koženou bundu, do které jsem dala mobil a peněženku následně i klíče, obula jsem si černé tenisky a šla.
Procházeli jsme se různými ulicemi, měli jsme strašný hlad. Bylo něco o kolo jedenácté hodiny večer a našli jsme takovou malou restauraci spojenou s barem. Vešli jsme dovnitř a všechny pohledy se na nás obrátili, nebudu lhát bylo mi to nepříjemný jako bysme tu nepatřili, u jednoho ze stolů sedělo 5 namakaných krásných kluků, a že teda vypadali nádherně jako vážně nádherně až moc nádherně naproti nim za barovým pultem byla servírka. Na první pohled vypadala přátelsky a mile, no asi to bude tím, že ona na nás jako jediná se usmívala. Došli jsme tedy k ní a s úsměvem na tváří pozdravily a následně i objednali. Každá z nás si objednala něco jiného, já žampionovou pizzu, Izzy obří palačinku s čokoládou a zmrzlinou, Sarah hranolky s hamburgerem. Přešli jsme k prázdnému stolu a čekaly jsme než nám donese servírka jídlo. Seděli jsme přímo u dveří a když jsem nám chtěla zajít ještě pro pití, tak ve stejnou chvíli co já vstala tak se otevřeli dveře. Člověk, který je otevřel mě srazil, že se divím, že jsem nespadla.
Pohlédla jsem na toho, kdo mě srazil a viděla jsem kluka, který měřil cca 195cm, mohl mít 19-21 let, měl tmavě hnědé vlasy skoro až černé a jeho oči, jeho oči krásné bouřkově modré oči, ze kterých šlehaly blesky a propalovaly mě pouhým pohledem. Jeho krása se ani nedala přirovnat k těm klukům co tu byli, je krása se ani nedá popsat. Když už jsem byla trochu při vědomí promluvila jsem,,Promiň". Jeho drzý a arogantní úšklebek mě skoro posadil na zadek a to co následovalo mě úplně dorazilo,,Promiň?!! Ty krávo máš čumět kam jdeš!!!". Naštval mě a to hodně,,Omluvila jsem se slušně to ty se tady chováš jako kretén a nadáváš mi, místo toho aby jsi řekl jako slušný člověk -,,To je dobrý. " jeho pohled se změnil, nahodil provokativní úsměv,,Zlatíčko, ty nevíš kdo já jsem, že?? " zeptal se posměšně a to mě vytočilo ještě víc,,Drahoušku, pokud nejsi Jason Statham nebo Luke Evans, tak je mi úplně jedno kdo jsi. " dořekla jsem a až presládce jsem se na něj usmála. Jeho výraz se změnil na naštvaný a já se náramně bavila. Přešel ke mě blíž, tak blízko až jsme dýchali stejný vzduch, hleděl mi hluboko do očí a já v nich viděla......
ČTEŠ
Victoria & Dimitri
RomanceJmenuji se Victoria. Je mi 17 let. Jsem panna. Nikdy jsem neměla žádného kluka. Nikdy jsem nebyla políbená. Dokud jsem nepotkala jeho, tělo řeckého Boha, ve kterém bylo tolik zlosti, temnoty, bolesti. Jakoby nepoznal nic jiného.