14

1.2K 14 0
                                    

Dimitri si mě přitáhnul do polibku, velmi něžného polibku.

Jeho polibky byly čím dál víc naléhavější. Posadil si mě na svůj klín, začal mě líbat na krku, jeho ruce se přesunuly na můj zadek, který pevně zmáčknul, potichu jsem vzdychla. Slyšel mě, odtáhl se a vítězně se na mě usmál. Přitáhla jsem si ho zpátky do polibku, jeho ruce si docela rychle našly cestu pod mé tričko,,Měli bychom se......"skočila jsem mu do řeči,,Přesunout do tvého bytu?? Souhlasím." usmáli jsme se na sebe.

Když jsme překročili práh jeho bytu, hodně rychle jsme se zbavili oblečení.

Líbali jsme se před hořícím krbem jen ve spodním prádle. Jeho ruce putovaly po celém mém těle, zatímco mé ruce byly v jeho vlasech. Odtáhl se a upřeně mi hleděl do očí,,Jsi si jistá??"zmohla jsem se jen na přikývnutí. Lehli jsme si na koberec, jenž byl před krbem. Líbal mě na krku, jeho ruce se přesunuly na má záda, kde bylo zapínání mé podprsenky, které jedním prstem odepnul. Podprsenku odhodil a tím se mu vyskytl výhled na má plná prsa. K jednomu se hned přisál a jemně kousl, zatímco druhé mnul v rukou, z mých rtů unikl tichý vzdych, po chvíli je vystřídal. Jel po mém břichu níž a níž, až se nakonec dostal k lému mých kalhotek, které rychle svlékl a odhodil na stranu. Začal mi dávat malé polibky na vnitřní stranu stehna a dostal se až,,Ohh...." no vy víte kam. Po chvíli se odtáhl a prolíbával si cestu od mého podbřišku až k mým rtům. Líbal mě něžně, byl opatrný na vše, zacházel se mnou jako s porcelánovou panenkou jakoby se bál, že se mu rozpadnu pod jeho dotekem. Ale právě jeho dotek, mě rozpaloval. Všude kde se mě dotkl, třeba jen letmo, jsem se zachvěla. Odtáhl se a stáhl si trenky. Vrátil se ke mně, k mému pohledu, k mému tělu, které po něm prahlo. Dlouze se mi díval do očí. Nadlehnul si na mě a začal mě líbat. Vnikl do mě něžně a opatrně, ale co si budem nalhávat, i tak to bolelo jako kráva. Slzy, které mi stékaly po tváři mi začal Dimitri slíbávat. Pohyboval se ve mně, nakonec dosáhl vrcholu, což se o mně říct nedá.

V objetí jsme leželi na koberci, pořád nazí, pořád před hořícím krbem. Dimitri mě hladil na boku a dával mi malé pusy.,,Jak moc tě to bolelo?" tiše se zeptal,,Ani moc ne..." zalhala jsem. Poznal to,,Zlato.....",,Líbí se mi když mi tak říkáš." usmála jsem se a doufala, že se v tom už nebude zaobírat,,Mně taky, zlato." řekl a dal mi pusu,,Ale neodbíhej od tématu." povzdychla jsem si,,Nebylo to nic oproti tomu jaké rány dostáváš při zapesech.",,Teď se nebavíme o mně ale o tobě. Jak moc tě to bolelo??" zněl skoro až zoufale.,,Hodně, nikdy jsem takovou bolest nezažila."když jsem to řekla, tak zakňučel jako raněné zvíře a složil hlavu do ohybu mého krku. Byla jsem po tom všem tak unavená, že jsem hned "odpadla".

Victoria & DimitriKde žijí příběhy. Začni objevovat