15

1.1K 14 0
                                    

Jak moc tě to bolelo??" zněl skoro až zoufale.,,Hodně, nikdy jsem takovou bolest nezažila."když jsem to řekla, tak zakňučel jako raněné zvíře a složil hlavu do ohybu mého krku. Byla jsem po tom všem tak unavená, že jsem hned "odpadla".

Cítila jsem polibky, které obsypávaly můj obličej. Otevřela jsem oči a viděla Dimtriho. Využila jsem toho, že má zavřené oči a přitáhla si ho do hlubokého polibku. Vyhoupla jsem se nad něj a obkročmo si na něj sedla. Při tom náhlém pohybu mnou projela vlna bolesti, bolestně jsem zavřela oči a sykla.,,Bolí mě celé tělo." Dimitri se na mě díval a hladil mé boky,,Chvíli tě to bude bolet než to přestane. Do té doby do tebe nevstoupím. Chci aby ses podemnou svíjela slastí, ne bolestí.". Byli jsme v jeho ložnici, v jeho posteli a taky jsem byla v jeho tričku, zatímco on měl jen tepláky.

Nehtama jsem mu projížděla, stále sedící obkročmo na něj, po hrudi. Díval se na mě s neskrývanou touhou a ani já nemohla popřít to co k němu cítím.,,Proč jsi s nikoho neměla??",,Cože??",,Přece se ti někdo  musel líbit, tak proč si s nikým nebyla??",,No to, že se mi někdo líbil neznamenalo, že jsem s ním musela být, když jsem k němu nic necítila. Nikdy jsem si nikoho nepustila k tělu, bylo mi to nepříjemné. Bylo mi nepříjemné i obejmutí od kluků. A taky jsem čekala na někoho výjimečného, nechtěla jsem "vztah", chtěla jsem svůj život propojený s mojí spřízněnou duší.".,,Já ti nevadil??",,Ne, právě naopak. Toužila jsem po tobě, chtěla jsem aby ses mě dotýkal, líbal, objímal. Chtěla jsem cítit tvou přítomnost, co nejblíže u sebe. Chtěla jsem se ti celá oddat a to jsem taky včera udělala. Chtěla jsem ti ze mě dát všechno, všechno co mám patří tobě." měla jsem zaslzené oči z toho jak láskyplný a šťastný pohled mi věnoval. Zvedl svou ruku a pohladil mě jí po tváři.

,,Jsi moje." řekl s láskou,,Jsem tvoje, jenom tvoje, patřím jenom tobě." už jsem to nemohla vydržet, lehla jsem si na něj a věnovala mu polibek, ve kterém bylo tolik emocí......

,,Jsi můj." usmívali jsme se jeden na druhého,,Navždy.".

Najednou jsi si na něco vzpomněla, na tváři jsem měla ustaraný výraz. Sedla jsem si na stranu, trochu jsem vyhrnula Dimitrimu tepláky, abych se podívala na jeho levý bok, na které měl stehy.

Podívala jsem se na Dimtriho,,Ještě, že tě tam Nick nepraštil..." pozvedl na mě obočí,,Jak to, že znáš jeho jméno??",,Jaxon mi ho řekl a taky mi řekl, že jste od začátku rivalové a nesnášíte se snad nejvíc, důvod ale neví, prý se mám zeptat tebe." ,,Ale o nic nejde, jen mě chce furt porazit, protože si myslí, že je lepší než já, ale není, nikdo není." začala jsem se smát,,Pořád egoistickej." na rtech mu pohrával úsměv,,Realistickej." opravil mě, uchechtla jsem se.

,,Co takhle společná sprcha??"zeptal se mě svádivým tónem,,Sprcha ano, společná ne." odpověděla jsem a vyplázla na něj jazyk.,,Odpíráš mi to, co mi patří??" pořád s úsměvem na rtech jsem protočila očima,,Že já jsem vůbec něco řekla.".

Vstala jsem z postele a napřáhla k němu ruku. Nechápavě se na ni zadíval,,Chtěl si přece společnou sprchu, ne??" na jeho tváři spočíval nádherný úsměv. Rychle vstal z postele a vzal mě do náručí jako princeznu. Začala jsem se smát, ihned jsem byla umlčena jeho hlubokým polibkem.

Victoria & DimitriKde žijí příběhy. Začni objevovat