Vstala jsem z postele a napřáhla k němu ruku. Nechápavě se na ni zadíval,,Chtěl si přece společnou sprchu, ne??" na jeho tváři spočíval nádherný úsměv. Rychle vstal z postele a vzal mě do náručí jako princeznu. Začala jsem se smát, ihned jsem byla umlčena jeho hlubokým polibkem.
Stojím ve sprchovým koutě a nechávám po sobě stékat pramínky horké vody. Těsně za mnou stojí Dimitri, který obmotal své pevné ruce kolem mého těla. Jednou rukou mě přidržoval abych nespadla, zatímco druhou rukou mě hladil všude kam dosáhl. Obsypával můj krk polibky. Slastně jsem zavřela oči a opřela se o něj. Byla jsem ve stavu naprosté blaženosti.
,,Zlato?",,Ano?",,Co kdybychom si v pátek zajeli na malý výlet?? Vrátili bychom se v neděli, protože mám zápas. Co ty na to??"zaklonila jsem hlavu tak abych mu viděla do očí,,Kde bychom šli??",,Koupil jsem dům, o kterém nikdo neví, jen ty a já. Tak co na to říkáš??",,Když já nevím......." sklonil se ke mně, aby mi byl ještě blíž,,Byli bychom na samotě u lesa." zavrněl mi u ucha. Věděla jsem přesně na co myslí, políbila jsem ho,,To znamená ano??" zeptal se,,Nech mě si to promyslet, ano?" jen přikývl a vrátil se zpátky k okusování mého krku.
Po společné sprše jsme se oblékli a Dimitri mě hodil domů,,Jdeš taky??" zeptala jsem se ho když jsem chtěla otevřít dveře od auta a vyjít,,Mámě by to nevadilo??",,Je v práci." Dimitri po mně hodil laškovný pohled, vypnul motor, vyšli jsme z auta, které Dimitri následně zamknul.
,,Mám v ruce nůž." řekla jsem Dimitrimu, když jsem krájela zeleninu do těstovinového salátu s kuřecím masem a on mě rozptyloval svými polibky na mém krku. Jeho ruce mě objímaly kolem pasu. Najednou se jeho ruka sunula níž, byla už skoro u mého rozkroku, ale já jsem ji vzala a dala zpátky na můj pas. Dimitri se tiše zasmál, ale už nic nezkoušel.
Poté co jsme dojedli se Dimitri zvedl a chystal se odejít,,Mám trénink. Už musím jít.",,Dobře." doprovodila jsem ho ke dveřím.,,Prosím přemýšlej nad tím výletem." jen jsem s úsměvem přikývla. Políbil mě a odešel.
Když mamka přišla z práce, tak jsem šla do koupelny, kde jsem si dopřávala velmi dlouho a horkou koupel.
Oblékla jsem si jen kalhotky a tričko a lehla si do postele.
Najednou jsem začala přemýšlet nad tím vším co se stalo. Cítila jsem jako bych nemohla dýchat. Vstala jsem a otevřela okno do kořán a pomalu vdechovala čerstvý vzduch. Výčitky vůči sobě, které jsem měla se draly na povrch.
Jak se to mohlo stát?? Jak to mohlo být tak rychlé?? Jak jsem mohla dovolit se mu tak rychle poddat?? Po ani ne čtyřech dnech jsem s ním spala v jedné posteli. Po ani ne pěti dnech jsem mu dala svou nevinnost. Dělá to ze mě běhnu??
Posadila jsem se na postel. Měla jsem slzy v očích a přemýšlela nad tím vším. Bylo mi ze sebe zle.
Jak jsem sakra mohla dopustit aby se to stalo tak rychle?? Tuhle otázku jsem si v hlavě přehrávala dokola a dokola.
Ucítila jsem na své tváří teplé slzy, které mi smáčely obličej. Žádný vzlyk jen slzy doprovázeny mým nechápavým výrazem.
Jak se to všechno mohlo stát tak rychle??
Na mobil mi přišla zpráva. Byla od Dimitriho.
,,Zlato, už teď mi chybíš. Chci tě mít vedle sebe. Nechceš přijít??"nemohla jsem odpovědět.
Po chvilce.
,,Zlato, proč neodpovídáš?"
Přišli další zprávy.
,,Stalo se něco??"
,,Mám pro tebe přijít??"
Nezvládla jsem to. Vypla jsem mobil, zachumlala se do peřin a snažila jsem se usnout. Nešlo to. Výčitky se mi pořád proháněly hlavou.
ČTEŠ
Victoria & Dimitri
RomanceJmenuji se Victoria. Je mi 17 let. Jsem panna. Nikdy jsem neměla žádného kluka. Nikdy jsem nebyla políbená. Dokud jsem nepotkala jeho, tělo řeckého Boha, ve kterém bylo tolik zlosti, temnoty, bolesti. Jakoby nepoznal nic jiného.