19

1K 14 0
                                    

Přitáhne si mě k sobě a hluboce a něžně mě políbí a zřejmě mu je jedno, že na nás všichni koukají.

Když jsme dojedli, tak se kluci ještě bavili o něčem, co absolutně neznám, tak jsem se zvedla a přešla k baru, kde byla Emily.,,Ahoj, Emily.",,Ahoj.",,Jak se máš??" zeptám se jí a na tváři se mi usadí starostlivý výraz, když vidím kruhy po očima,,Jsem unavená, ale jinak se mám dobře." usměje se na mě.,, Ale dost o mně. Co ty?? Jak to jde s Dimitrim?? Víš o tom, že si zkrotila zvíře.",,Zvíře??" zasmála jsem se a ona se mnou.,,Víš Dimitri má nejvyšší "postavení". Kluci se přátelí to ano, ale i tak ho berou jako svého "bosse". Nikdy neprohrál ani jeden zápas a to ani s Jaxonem. To je Jaxonova jediná prohra jinak vyhrál s každým. No ale musím ti říct, že to byl masakr. Jejich zápas měl technickou přestávku, kvůli  krve, jež byla v ringu a bylo ji tolik, že by se po ní dalo i klouzat." hledím na ni s otevřenou pusou,,To jsem nevěděla. Jak to dopadlo??  Tedy jasně Dimitri vyhrál ale co pak?",,Nic ti blbci se tomu smáli." začala jsem smát při té představě a Emily se mnou.,,Čemu se smějete??" zeptal se Jaxon, který šel za bar k Emily a zezadu ji objal. Emily na mě mrkla a rychle odpověděla,,Ale ničemu. Proč nejsi u kluků??",,Protože chci být u tebe." usměje se Jaxon na Emily a dá ji pusu.

,,Blacková!" rozrazí dveře od "restaurace" osoba, kterou nejvíc nenávidím. Jenna Millerová, chodím s ní do stejného ročníku,  je to snad největší mrcha, kterou jsem kdy potkala. Nikdo si na ni nedovolí, protože se bojí. Jenna má na každého nějakou špínu kromě mě. Tím pádem jsem jediná, která se jí postaví a vůbec se nebojí. Jennu to strašně štve a snaží se mi co nejvíc znepříjemnit život, ale má smůlu. Od takový mrchy si nenechám nic líbit.,,Procházím se jen tak kolem a vidím tady tebe. Chudinku, která nikdy nikde nezapadne. To ti nedošlo, že tady je to nad tvou úroveň?" řekla a provokativně se usmála. Zasmála jsem se, postavila se naproti ní a rozhlédla se kolem. Všichni se na nás dívali, Dimitri se chtěl zvednout a jít za mnou ale pohledem jsem mu řekla ať to nedělá. Vrátila jsem svůj pohled zpátky na tu mrchu a řekla,,Takže shrnem si fakta. Já mám přátelé, zatímco ty máš lidi, které vydíráš abys měla jejich přízeň. Já mám přítele, zatímco ty jsi děvka, která jich v sobě měla tolik, že bych se divila kdybys nebyla projetá jako tunel. Já jsem šťastná, zatímco ty ne a tímhle vším si to kompenzuješ. Takže jediná chudinka tu jsi ty." dořekla jsem a Jenna si odfrkla,,Jsi jen nula jako celá tvá rodina." chytla jsem ji pod krk, tak silně až zalapala po dechu,,Tak hele nádhero, mě neser nebo tě tu rozkopu. Ještě jedno slovo, jedno jaký, na mou rodina, tak tě zabiju." řekla jsem chladně a pustila ji. Hleděla na mě, neschopná slova.,,Co na mě tak čumíš?!  Támhle jsou dveře!! Jseš snad blbá a k tomu i slepá???!!" otočila se a šla pryč. Ještě před tím než vyšla ze dveří řekla,,Tak tohle ti nedaruju!!"

Victoria & DimitriKde žijí příběhy. Začni objevovat