25

1K 23 0
                                    

,,Víš co, Dimitri? Naser si!" odešla jsem.

Šla jsem ani nevím kam. Všude byly stromy a nic jiného.

Po docela dlouhé době jsem narazila na silnici a vůbec jsem nevěděla kudy mám jít.

,,Skvělý." řekla jsem si pro sebe ironicky.

Šla jsem po té silnici a doufala, že mě dovede někde mezi lidi.

Leknutím jsem nadskočila, když za mnou zatroubilo auto. Ohlédla jsem se a kdo jiný by mohl být za volantem než on. Než  Dimitri.

Zamračila jsem se na něj a pokračovala v cestě.

Vypnul motor a rychle vyšel z auta.
,,Kurva!! Hledal jsem tě po celém zkurveném lese. Nasedni do toho auta a hned!!!".

Ani jsem se na něj neohlédla ,,Ne!".

,,Neprovokuj mě Victorie!! Ihned si nastup do toho zkurveného auta nebo.... ".

Otočila jsem se na něj  a skočila mu do řeči,,Nebo co!!!?? Co uděláš!!?? Hodíš mě tam násilím!!??".

,,Jo. Přesně to udělám." odpověděl klidně.

Uchechtla jsem se,,Ne, neuděláš.".

Stáli jsme od sebe přibližně deset metrů. Když vykročil byl to jasný signál proto abych zdrhla.

Běžela jsem do lesa a utíkala tak rychle jak jsem jen mohla. Dimitri mi byl hned v patách.

,,Zastav se!" křiknul po mně Dimitri.

,,Ne!".

,,Victorie!!" zařval tak hlasitě až jsem se lekla. Asi jsem ho naštvala a to hodně.

Dobíhál mě.

Už byl skoro u mě.

A teď už byl u mě.

Přirazil mě ke kmenu stromu. Jeho oči mě propalovaly až do morku kostí. Jeho ruce si našly mé boky, které silně zmáčknul.

Naklonil se ke mně a zašeptal mi do ucha,,Mám tě.". Nakonec mi pod ucho daroval něžný polibek, ze kterého jsem se zachvěla.

Pokračoval. Líbal mě na krku. Jel po něm až k mému dekoltu, kde mě následně silně kousnul. Tiše jsem vzdychla a boky přirazila na ty jeho.

Zavrčel.

Jeho ruce se přesunuly na můj zadek, který drsně zmáčknul. Vysadil mě na sebe.

Nohama, které jsem měla obmotané kolem jeho pasu jsem si ho přitáhla ještě blíž.

Mé ruce se prohrabovaly v jeho vlasech a následně ho přitáhly k polibku.

K velmi drsnému, vášnivému polibku.

Odtáhl se. Jeho dech byl přerýravý stejně jako můj.

Hleděl mi do očí a stáhnul obočí v nechápavým výrazu,,Momentálně nevím, jestli jsem na tebe naštvaný."

Tomu jsem se uchechtla,,Vážně tě teď zajímá, jestli máš být naštvaný nebo ne?" zeptala jsem se a přirazila pánví  proti jeho.

Oboum nám z úst unikl stén.

,,Vlastně ani ne." odpověděl Dimitri zadýchaně.

Znovu jsem si ho přitáhla k polibku.

Jeho rty na mých rtech. Jeho jazyk, který tančil s mým jazykem. Ty city, které jsme do těch polibků dávali. To bylo zkurvené nebe a peklo zároveň.

Proč peklo?

Protože jsem se jeho polibků nemohla nabažit. Chtěla jsem víc a víc. Ale pořád jsem chtěla ještě víc.

Dimitri se otřel rozkrokem o ten můj.

Cítila jsem jeho tvrdost.

Zasténala jsem mu do úst.

Dimitri mě držel jednou rukou kolem pasu, zatímco ta druhá jela k mému zadku, na kterém jsem následně ucítila silné plesknutí.

Kousla jsem ho do rtu.

Jeho hruď se rozvibrovala pod jeho slastným zamručení.

Najednou jsem něco zaslechla.

Rychle jsem se odtrhla od Dimitriho, načež se mi dostalo jeho nesouhlasné zavrčení.

Chtěl si mě k sobě znovu přitáhnout, ale nedovolila jsem mu to.

,,Počkej... Slyšel si to?"

Victoria & DimitriKde žijí příběhy. Začni objevovat