24

994 15 0
                                    

,,Co takhle druhé kolo??" zeptal se mě a v jeho pohledu se značil chtíč.

Zasmála jsem se,,Myslela jsem, že kluci potřebujou víc času na regeneraci.".

,,Ne s tvým tělem hned vedle mě...Teď budeš nahoře ty." vzal mě za boky a posadil mě na sebe.

Mně i Dimitrimu unikl z úst tichý vzdych.

Pohybovala jsem se v něm pomalu, mučivě pomalu a něžně. Dívali jsme se upřeně do očí. Ten pohled byl hodně intenzivní. Ostatně všechno spojené s ním jsem vnímala velmi intenzivně.

Přejížděla jsem mu nehtama po hrudi, břichu a po rukou. Zatímco Dimitri svýma rukama drtil mé boky. Chtěl abych zrychlila ale  já se držela svého tempa. Líbilo se mi ho takhle mučit. Provokativně jsem se na něj usmála, zavrčel. Jeho ruce mé boky sevřely ještě víc. Naklonila jsem se a políbila ho. Zvedl se do sedu, vsál mou bradavku do úst a poté jemně kousl. Obdárovával mou hrud polibky, sem tam kousanci, zatímco jeho ruce stále drtily mé boky. Není pochyb, že tam budu mít modřiny. Můj výkřik a jeho zavrčení se spojily v jedno.

Objala jsem ho rukama kolem krku. Obmotala jsem nohy kolem jeho pasu. Zvedl se a šel směrem k jeho ložnici.

Položil mě na postel a přikryl mě dekou.

Chytla jsem ho za ruku když chtěl odejít,,Kam jdeš?" zamumlala jsem.

Byla jsem unavená, nedivte se mi. Před ani ne třemi hodinami jsem měla tři orgasmy a teď další dva. To člověka unaví.

,,Jen nám chci něco připravit k jídlu."odpověděl.

,,Nechoď. Pojď si lehnout ke mně.",,Tobě se nedá říct,,Ne"." jen jsem se usmála.

Dimitri si vlezl ke mně pod deku. Položila jsem si hlavu na jeho rameno, ruku jsem si dala na jeho hruď a nohu jsem přehodila přes jeho břicho. Dimitri se začal smát.

,,Chceš mě takhle uvěznit??",,Připadá ti to jako vězení??",,Ne... Připadá mi to jako ráj."

Chtěla jsem spát ale nemohla jsem usnout a Dimitri zřejmě taky ne.

,,Dimitri??",,Ano?",,Co jsi si o mně myslel, když jsem ti řekla to s tím zvracením??" pohlédla jsem mu do očí,,Noo... Přišlo mi to hloupé ale na druhou stranu jsem tě chápal."

Nedalo mi to musela jsem se zeptat,,Rozešel by ses se mnou kdybych zase byla tlustá??".

Nepromluvil. Vymanila jsem se z jeho sevření a posadila se,,Tak rozešel??!!".

,,Ne?",,To ses mě vážně zeptal?!!!",,Ne. Určitě bych se s tebou nerozešel." jeho pohled byl nejistý. Zvedla jsem se a začala se oblékat do normálního oblečení.

,,Tak jinak... Začal by sis vůbec se mnou kdybych byla tlustá?" jeho pohled mluví za vše,,Děláš si ze mě srandu??!!!! To snad ani není možný." dořekla jsem a začala si oblékat boty. Chtěla jsem odtud vypadnout.

Vzala jsem si tašku s věcmi, mobil  dala do tašky a chtěla vyjít z ložnice,  když,,Co to děláš?? Kam jdeš??" zeptal se mě Dimitri.

,,Jdu pryč. Dej mi pokoj!!" vyběhla jsem z ložnice a Dimitri běžel za mnou. A byl pořád nahej.

Dostihl mě u dveří,,No tak... Neblázni!! Nechápu proč z toho děláš takovou vědu, vždyť jsem ani nic neřekl!!".

Otočila jsem se na něj byli jsme od sebe zhruba dva metry.

,,Ani jsi nemusel nic říct!! Tvůj pohled mluvil za vše!! Nechápu jak můžeš říct, že z toho dělám vědu. Sakra, Dimitri!!! Potýkala jsem se s tím několik let. Byla jsem na dně a v depresích. Teď mi osoba, kterou miluju řekne, že kdybych byla znovu tlustá, tak se se mnou rozejde!! Víš, že mě to bolí víc než ty roky co jsem se s tím potýkala!!!??".

,,Neřekl jsem, že se s tebou rozejdu.",,Sakra, Dimitri!!! Nejsem blbá!! Nemusel si to říct bylo ti to vidět na očích to zaprvé. Za druhé,  na to vše co jsem ti řekla se zmůžeš jen na tohle??!!".

Neodpovídal.

,,Víš co, Dimitri? Naser si!" odešla jsem.

Victoria & DimitriKde žijí příběhy. Začni objevovat