9

1.2K 18 0
                                    

Victorie." to bylo poprvé, kdy mě oslovil jménem a taky jako jediný mě oslovil celým jménem. Vyslovil mé jméno něžně, s citem a díval se mi do očí.,,Dimitri." pohrávala jsem si s jeho jménem na jazyku,,Neopoustěj mě." vyslovil tichou prosbu, odpověděla jsem okamžitě ani jsem se nemusela zamýšlet,,Nikdy."

Leželi jsme v objetí na jeho posteli a hleděli jeden druhému do očí.,,Kolik je hodin??" zeptala jsem se,,Něco kolem dvou." povzdychla jsem si,,Už budu muset jít."sedla jsem si.,,Nechoď." přemlouval mě,,Musím, máma bude mít starost."chtěla jsem vstát, ale Dimitri si rychle sedl a omotal kolem mě své ruce.,,Nechoď, něco jí prostě napiš." ohlédla jsem se na něj a viděla jeho kukuč, mu se prostě nedalo říct ne, vytáhla jsem mobil a psala mamce zprávu.,,Co děláš??" zeptal se,,Píšu mamce zprávu.",,Co jí píšeš??",,Že jsem u kámošky tak ať si nedělá starost." vykroutila jsem se z jeho náručí a sedla si tak abych mu byla naproti,,S kamarádkou??"zeptal se trochu vyčítavě,,Myslím, že pro dobro nás obou je lepší, že jsem napsala "u kámošky", hm.",,Nepochopila by to??",,Asi.".,,Nikdy jsi nespala u svého přítele??" z mé strany bylo chvíli ticho, než jsem odpověděla,,Nikdy jsem žádného neměla." zašeptala jsem a sklonila hlavu. Vzal mou bradu do svých prstů, přinutil mě ji zvednout a podívat se na něj,,Myslíš to vážně??" zmohla jsem se jen na přikývnutí,,Takže jsem tvůj první??",,Ve všem úplně ve všem." odpověděla jsem a doufala, že se v tom dál nebude vrtat,,Takže, když jsem tě políbil..." nenechala jsem ho to ani doříct,,Ano, byl to můj první polibek.". Jeho rty se roztáhly do širokého úsměvu, povalil mě pod sebe a začal mě horlivě líbat, když se odtáhl začala jsem se smát,,Netušila jsem, že budeš mít takovou radost.",,Radost je slabé slovo, jsem šťastný, že já jsem jediný, který tě líbá, který se tě dotýká, který tě bude milovat a přivádět k vrcholu jako král svou královnu, Bůh svou Bohyni.". Zvedl se ze mě a přešel ke skříní, které vytáhl šedé triko,,Tady, na spaní." řekl a podal mi ho. Vstala jsem a chtěla jít do koupelny, když vtom mě napadlo něco lepšího, pořád v jeho ložnici s jeho pohledem upřeným na mně jsem si pomalu svlékla mikinu i s trikem, následně jsem si svlékla i tepláky, zůstala jsem před ním stát v černém krajkovaném spodním prádle. Slyším jak se ostře nádechl a vidím jak upřeně sleduje můj pravý bok, na kterém se pyšní mé tetování. Rychle jsem si oblékla jeho triko, které mi bylo po kolena a lehla si do postele.......

Victoria & DimitriKde žijí příběhy. Začni objevovat