Bylo ticho nikdo ani nepromluvil, když jsem nakonec řekla,,Pojedeme."
Probudily mě sluneční paprsky co se vkradly do Dimitriho ložnice. Chtěla jsem vstát, ale dvě ruce, které mě pevně držely mi v tom zabránily.,,Snažíš se utéct??"promluvil mi ochraptěle do ucha, kde následně skousl můj ušní lalůček. Zasmála jsem se a otočila se na něj abych mu viděla do očí. Upřeně mě sledoval, tak jako já jeho. Každý jeho rys, jeho bouřkově modré oči, ve kterých se značila jasná únava.,,Za prvé, chtěla jsem nám udělat snídani. Za druhé, proč si myslíš, že bych se snažila utéct?? Nemyslíš, že po tom co jsem ti včera řekla by to bylo pitomé??",,Možná bylo pitomé to, co si mi včera řekla.",,Sakra, Dimitri!! Co to do tebe vjelo?!". Chtěla jsem se vymotat z jeho náručí, ale on si mě přitáhl ještě blíž,,Jsi pitomá, když si myslíš, že tě nechám jít!",,Jsi idiot, když si myslíš, že s tebou někam pojedu po tom, co si mě nazval pitomou!".
Upřeně jsme se na sebe dívali, oba rozhořčení a taky zatraceně nažhavení. Přitáhla jsem si ho do polibku, do dravého a vášnivého polibku. Přehoupla jsem se nad něj a obkročmo si na něj sedla, z toho jak se můj rozkrok dotkl toho jeho mi unikl tichý stén. Dimitri přešel z mých rtů na můj krk, který obdarovával polibky a sem tam i kousanci. Jedna z mých rukou se hrabala v jeho vlasech, zatímco ta druhá sjela mezi nás k jeho rozkroku, kde jsem nahmatala jeho erekci a silně zmáčkla. Zavrčel a hrubě mě převalil pod sebe. Svlékl mi jeho triko a přisál se k mému prsu, zatímco s druhým si hrál jednou ze svých ruk. Jeho druhá ruka jela pomaloučku od mých žeber až k podbřišku, kde se zastavila a nic nedělala.,,Dimitri..." věděl o co mi jde, kouknul na mě a ušklíbl se, daroval mi krátký polibek a po té si prolíbával cestu až k mému rozkroku. Jeho jazyk se mnou dělal divy. Sténala jsem jeho jméno dokola a dokola,,Už budu.." vtom se ode mě odtáhl, naštvaně jsem se na něj koukla,,Sakra, Dimitri!! Co to.... Ohh..." splynulo z mých úst poté co do mě jemně vstoupil. Ani jsem
si nestihla všimnout kdy si sundal tepláky. Pohyboval se ve mně, šla jsem mu svou pánvi vstříc. Místnosti se ozývaly naše stény,,Dimitri, já....",,Ještě chvíli výdrž, zlato." kousla jsem ho do ramene a snažila se to oddálit.Už jsem to nemohla vydržet, vykřikla jsem s jeho jménem na jazyku ve stejnou chvíli co on vykřikl mé jméno. Lehl si na mě celou svou exkluzivní váhou. Hladila jsem ho mou třepající se rukou po zádech. Celá jsem se chvěla. Po chvíli se odtáhl a lehl si vedle mě. Přitáhl si mě k sobě a přikryl nás. Láskyplně jsem ho políbila a řekla,,Miluju tě.". Už chtěl něco říct, ale stihla jsem mu zacpat pusu,,Jestli o tom se mnou hodláš diskutovat, tak ti zaručuju, že...." ani jsem to nestihla doříct, protože to byl tentokrát on co mi zacpal pusu a řekl,,Miluju tě."
ČTEŠ
Victoria & Dimitri
RomanceJmenuji se Victoria. Je mi 17 let. Jsem panna. Nikdy jsem neměla žádného kluka. Nikdy jsem nebyla políbená. Dokud jsem nepotkala jeho, tělo řeckého Boha, ve kterém bylo tolik zlosti, temnoty, bolesti. Jakoby nepoznal nic jiného.