Byl jen pár centimetrů od mé tváře, když..........
.....vtom zazvonil zvonek. Říkala jsem si, kdo to může, protože bylo něco málo po druhé hodině ráno. Šla jsem tedy ke dveřím, ten kretén mě samozřejmě následoval. Když jsem otevřela dveře, tak kdo jiný, něž ta stará kunda to mohl být.
Jen tak pro info - bydlíme v panelovém domě, ve kterém máme dvoupatrový byt a máme psa, který kdo by to mu mohl věřit štěká. Vždyť to přece není normální aby pes štěkal nebo je?!!? No pro ty starý kundy v baráků to normální stoprocentně není. Bydlíme tady už tři roky a nikdy s tím ty kurvy nemohli nic udělat, protože Lilly nerušila noční klid. No chápete to??! Přece jen člověk mluví, pes štěká, co je na tom nenormálního??!!
,,Ten váš pes furt štěká už mám toho dost!! Volám policii!!" dívala jsem se na ni jak na blázna,,Ty kundo stará, nevím jestli máš halucinace nebo co, ale ten pes tu ani není tak se uklidni!!" naštvala mě a to hodně, jako poslouchat tři roky to samé, že pes štěká a teď ještě nám vyrušila tak hezkou chvilku. Dívala se namě jako bych jí pokazila plán a mně v tu chvíli došlo o co tu jde. Ta kunda schválně vstala a zazvonila na nás v tuhle hodinu aby mohla volat policii, že rušíme noční klid, potom by šla na bytové kde by jim všechno řekla a nás by vyhodili z baráků. Jí došlo, že už vím co měla v plánu a tak jsem jí řekla,,Ještě jednou zkusíš něco tak ubohého, přísahám, že tě rozkopu, ty kundo!!",, Vy mrch..... " ani to nedořekla, protože v tu chvíli se ten kretén (neznám jeho jméno, tak mu tak říkám) postavil vedle mě, celou tu dobu byl za dveřmi a jen poslouchal, když ho ta kunda viděla sami byste nevěřili tomu co udělala. Prohlédla si ho od hlavy k patě, mimochodem byl pořád bez trička, a zkousla si ret. No fuj vždyť té kundě bylo tak 80, začala jsem se smát jak blázen, koukla na ni,,Ty, stará kunda a chceš mladý kokoty??!!" řekla jsem posměšně a zabouchla jí dveře přímo před nosem.
Nemluvím sprostě, jen když jsem vážně, vážně, ale vážně naštvaná.
Šla jsem do zpátky do kuchyně, sedla si na židli a snažila jsem se rozdýchat ten vztek. Už tři roky slyším jejich kecy a už mi to prostě jde na mozek. Ten kretén si sedne naproti mně a říká,,Vždycky když mám vztek mi pomůže když do něčeho bouchnu.",,To si nemůžu dovolit, máme tenké zdi, kdybych do něčeho bouchla ta kráva by zavolala policii, že ruším noční klid." řekla jsem potichu, ale v duchu jsem řvala jako o život, musím se uklidnit, říkám si.
,,Jak se jmenuješ?" zeptala jsem se.
,,Dimitri, ty?" zeptal se mě, ale já si v hlavě opakovala jeho jméno, Dimitri, tak krásné jméno.,,Neřeknu." odpověděla jsem.,, Nevadí." řekl a já na něj vrhla nechápavý pohled, ale on se jen mírně pousmál, naklonil se k mému uchu a zašeptal,,Nevadí mi oslovovat tě zlatíčko.". Odtáhl se, obléknul si tričko a odešel. Já pořád seděla na židli, neschopná žádného slova.
ČTEŠ
Victoria & Dimitri
RomanceJmenuji se Victoria. Je mi 17 let. Jsem panna. Nikdy jsem neměla žádného kluka. Nikdy jsem nebyla políbená. Dokud jsem nepotkala jeho, tělo řeckého Boha, ve kterém bylo tolik zlosti, temnoty, bolesti. Jakoby nepoznal nic jiného.