Dřív než mi Dimitri stihl odpovědět, se ozvalo z venčí ,, To by Dimitriho zcela určitě zabilo."
Urychleně jsem sebe i Dimitriho zakryla a podívala se na Jaxona.
,,Vím, že jste s Dimitrim jako bratři, ale trocha soukromí by neškodila."
,,Sorry Vicky, už jdu." Řekl Jaxon a začal se smát.
Podívala jsem se na Dimitriho, který v sobě držel salvu smíchu.
Vzala jsem si na sebe kalhoty a Dimitriho triko jsem si nechala na sobě a vyšla z auta.
Zamířila jsem k Emily zatímco Jaxon vyndával náhradní gumy z auta.
,,Ahoj, Em. Jak ti je?" viděla jsem na ní, že je unavená.
,,Jsem v pohodě jen je sobota a vstávali jsme docela brzo."
,,Promiň, nevěděla jsem, že se zrovna tohle stane a....."
,,To je dobrý, dá se to jednoduše vyřešit dobrou kávou. Ale spíš mi řekni ty jak se máš? Co se stalo včera?"
,,No...řekněme, že jsem chtěla domů...."
Obě jsme ztichly, když za námi přišli naši chlapy a překvapivě už měli všechno hotové.
Dimitri mě ze zadu obejmul, to samé udělal i Jaxon s Emily a zeptal se,,O čem jste se bavily??"
Emily pohotově odpověděla,,O tom jak moc jsem unavená a že bych si s Vicky zajela do toho městečka kolem, kterého jsme projížděli a daly bychom si kávu, zatímco vy byste mohli jít napřed do domu a popovídat si o čemkoliv chcete."
Ovšem to se Dimitrimu nelíbilo,,Ne, absolutně ne!"řekl a víc si mě k sobě natisknul.
Emily se naštvala,, Proč ne?! Chci mít Vicky chvíli pro sebe!"
,,Jo, to já taky!"
Podívala jsem se bezradně na Jaxona a pohledem mu řekla ať něco udělá.
,, Klid brácho, nevidím důvod proč by si holky nemohly někam zajet."
Samozřejmě Dimitri musel opět argumentovat ,,Tím pádem nevidím důvod proč bychom nemohli jet všichni."
A to už jsem se ozvala já,,Chceme jít jen my dvě, no tak..." podívala jsem se na Dimitriho s prosbou v očích.
,,Fajn!" řekl nespokojeně.
•••
,,Tak a teď mi řekni co se stalo."
Podívala jsem se na Emily a odložila svoji kávu ,,Nic moc zvláštního, prostě jsme byli v lese a když jsme se vrátili k autu tak měl všechny gumy propíchnuté." řekla jsem ji vyhýbavě.
,,Vážně Vicky?? Chceš mě krmit tímhle....No tak... Co ti udělal?? Proč jste vůbec byli v lese?"
Povzdechla jsem si ,,Naštval mě, zranil mě."
,,Co ti řekl?"
,,Vlastně nic, když jsem se ho na něco ptala, tak mi radši ani neodpověděl." pověděla jsem zklesle a prohrábla si vlasy.
,,Jak se teď cítíš?"
,,Jako bych se měla hlídat, být ve střehu u každého sousta."
Emily už asi došlo čím mě zranila a tak mi položila tuku na mou a řekla ,,Zlato, neber si to moc k srdci, Dimitri je v tomhle ohledu kretén. I když mám Dimitriho ráda a he to nejlepší kámoš mého chlapa, tak tohle není správné a ty se kvůli tomu nesmíš trápit. Jste ve vztahu jen krátce, pokud to bude pokračovat odkopni ho holka, si žhavá jako samo peklo. Je o tebe zájem dokonce i já bych do tebe šla nemít chlapa."
Obě jsme se zasmáli, snažila se mi pomoct i povzbudit zároveň. Já tu holku zbožňuju.
•••
,,Mimojiné mě zajímá kdo to Dimitrimu udělal." prohodila Emily, když jsme nastupovali do auta.
,,Myslím,že vím kdo to byl."
ČTEŠ
Victoria & Dimitri
RomanceJmenuji se Victoria. Je mi 17 let. Jsem panna. Nikdy jsem neměla žádného kluka. Nikdy jsem nebyla políbená. Dokud jsem nepotkala jeho, tělo řeckého Boha, ve kterém bylo tolik zlosti, temnoty, bolesti. Jakoby nepoznal nic jiného.