Hodím po něm vražedný pohled, ale to mu přijde ještě víc vtipný, tak si radši schová obličej do polštáře.
,,Nesměj se!" křiknu na Dimitriho. Sedíme v autě a jedeme do kina. Představení Dimitriho s mamkou dopadlo dobře docela moc dobře, což mě překvapilo. Mamka si Dimitriho oblíbila, dokonce až tak, že mu vyprávěla mé trapné historky, takže se oba bavili na můj účet.,,Promiň zlato, ale pořád jsem z toho v rauši.",,Sakra, Dimitri!!" zaupěla jsem a opřela se hlavou o okénko. Dimitri se začal smát, ale hned jak se zklidnil, tak položil svou ruku na mé stehno. Vzala jsem ho za tu ruku a dala na ni pusu aby věděl, že se na něj nezlobím. Vrátila jsem jeho ruku zpátky na mé stehno a cesta už probíhala v tichosti.
,,Tak na co půjdem??",,Chci jít na nějaký horor ale nevím na který.",,Woow a já čekal, že mě budeš tahat na nějaké romantické slátaniny.",,Nene hochu, zapamatuj si! Já + horory = velká láska.",,Takže mám konkurenci??" uchechtnu se,,Jo a velkou." zamračí se,,Tak to by byly lepší i ty romantické slátaniny." oba se tomu zasmějeme.
,,Dimitri nech toho, jsou tady lidi. Mám po tobě snad hodit popcorn??" zašeptám k němu, když mě líbá na krku a jeho ruka se posouvá po mém stehně víš. Dimitri zřejmě nebral v potaz to co jsem řekla, tak jsem vzala jeho ruku a propletla ji s mou natočila jsem se na něj a zašeptala mu do ucha,,Jestli budeš hodnej, dostaneš odměnu.". Dimitri se napřímil a už nic nezkoušel a poslušně koukal na film.
Film už skončil a my jsme jeli do obchodu nakoupit jídlo, aby byla lednička napraskaná, aby mi Dimitri neumřel hlady a já koneckonců taky.
,,Zajdeme si někde na jídlo??" zeptal se mě Dimitri, když už jsme měli všechno nakoupené a naskladané v kufru.,,Ano, ale prosím něco normálního, nic nóbl." řeknu prosebným hlasem a našpulím rty. Dimitri se uchechtne,,Jak si přeješ, zlato." a dal mi pusu.
Jestli se teď ptáte, proč se jdeme najíst ven, když jsme nakoupili. Nooo odpověď je jasné, je po jedenácté hodině večer, máme hlad a na to abych něco uvařila jsem unavená.
,,Mohli bychom zajet k Rickimu.",,Jo, ehh a to je.....??" nevěřícně se na mě podíval,,Neznáš jméno "restaurace", kde jsme se potkali??!",,Spíš srazili." řeknu mu začnou cukat koutky úst,,A kdo za to mohl?!" zeptal se úštěpačně,,Ty." odpovím jednoduše a rychle mu dám pusu. Dimitri se zaculí a věnuje pohled silnici před námi.
,,Zdar kluci!" pozdraví Dimitri své kamarády, se kterýma tu byl, jak jsem ho poprvé viděla.,,Zlato tohle je John, Will, Ash, Scott a Jaxona už znáš." ukázal na kluky.,,Ahoj, jsem Victoria."všechny jsem pozdravila a s Dimitrim jsme si k nim přisedli.,,Rád tě znovu vidím." řekne Jaxon,,Ja taký." odpovím a usměju se na něj.,,Tak... Povíš nám proč si s takovým idiotem, vždyť máš na lepší." ujal se slova Scott, samozřejmě to myslel ze srandy. Dimitri se k němu naklonil a bouchl ho pěstí do ramene,,Sama nevím...Prostě mě to k němu táhne." odpovím jen z poloviny a kouknu na Dimitriho, který mě s láskou v očích sleduje nakloním se k němu a dořeknu to celé, ale tak aby to slyšel jen Dimitri,,A taky proto, že tě miluju." odtáhnu se a dívám se mu do očí, ve kterých je štěstí a láska. Přitáhne si mě k sobě a hluboce a něžně mě políbí a zřejmě mu je jedno, že na nás všichni koukají.
ČTEŠ
Victoria & Dimitri
RomanceJmenuji se Victoria. Je mi 17 let. Jsem panna. Nikdy jsem neměla žádného kluka. Nikdy jsem nebyla políbená. Dokud jsem nepotkala jeho, tělo řeckého Boha, ve kterém bylo tolik zlosti, temnoty, bolesti. Jakoby nepoznal nic jiného.