27

921 23 6
                                    

Koukl na mě, jak se mi klíží oční víčka, usmál se a dal mi polibek na dobrou noc.

Probudil mě studený vánek, který zavětřil z okna auta.

Pozoruji tvář svého chlapa, který klidně oddechuje. Jeho ruce jsou stále na mém zadku a jeho penis tlačíc se na mém podbříšku se začínal probouzet.

Zatímco ve mně se začínala probouzet touha.

Napadlo mě, že Dimitrimu zpříjemním ráno.

Opatrně jsem ho otočila na záda a vymanila se z jeho náručí.

Zatím jsem ho ještě nechtěla vzbudit.

Obsypávala jsem jeho krk polibky. Pokračovala jsem k jeho hrudi, kde jsem zanechala pár kousanců.

Zamručel, ale pořád ještě spal.

Pokračovala jsem k jeho břichu a podbříšku, kde jsem se zdržela nejdéle.

Stáhla jsem jeho trenky, viděla jeho plně probuzený penis na jehož špičce se leskla kapka touhy.

Slízla jsem ji.

To už sebou Dimitri cukl ale pořád se nevzbudil.

Vzala jsem jeho penis do ruky a olízla ho od kořenu až ke špičce, se kterou jsem si chvíli pohrála, začala jsem ji sát a to už Dimitriho definitivně probudilo.

Zavrčel.

Vzala jsem si ho celého do pusy, teda snažila jsem se, ale byl moc velký.

Dopomohla jsem si rukou, jela jsem po jeho zbývající délce, která se mi už nevlezla do pusy, nahoru a dolů.

To samé dělala i hlava.

Sála jsem ho, olizovala.

Dimitriho stény mě ještě víc nabudily.

Přidala jsem na intenzitě a přidala zuby.

Vrčel, sténal ,, Kurva, kurva, kurva".

Blížil se k vrcholu.

Svoji druhou ruku jsem mu položila na podbříšek, do kterého jsem zaryla nehty.

Hleděli jsme na sebe.

Celou tu dobu jsme od sebe nemohli spustit oči.

Zrychlila jsem.

,,Kurva!!!".

Vyvrcholil.

Jeho semeno mi pokrylo celý jazyk.

Ještě párkrát jsem přejela po jeho délce , jeho penis v mé puse cukl.

Vyndala jsem si ho z pusy a spolka jsem všechno, co jsem v ní měla.

Dimitri jsi mě přitáhl a hladově mě začal líbat.

Odtáhla jsem se ,, Dobré ráno ".

,, Dobré... moc dobré, přímo úžasné. Víš, ale pořád něco nechápu."

,, Co?"

,, Teprve nedávno jsme odstartovali tvůj sexuální život.... Jak to, že jsi v něm totální Bohyně ?? Do háje, ještě před chvíli jsem si myslel, že umřu slastí."

Zasmála jsem se a pokrčila rameny,, Jsem prostě přirozený talent."

,, Nepřebíráš ode mě trochu ega??" svraštil obočí.

Pohladila jsem ho po tváři ,, Věř mi, že ti to vůbec neublíží."

Uchechtnul se ,, Ne, ale teď vážně.....Co to mělo být ??"

Začala jsem se studem červenat a uhnula jsem před jeho pohledem.

Začal mě popichovat,, Vážně se začínáš červenat po tom cos před chvíli předvedla??"

,, Jo, vadí !?"

,, Vůbec, vlastně jsem za to hodně rád... v dnešní době se u často nevidí stud u holky v tvém věku vlastně se to nevidí ani u dvanáctiletý holky.... Proboha, ani nevíš jak jsem šťastný za to, že jsi neroztáhla nohy kde komu. V dnešní době je tohle zkurvená vzácnost."

,, Víš než jsem potkala tebe, chtěla jsem počkat do svatby."

Dřív než mi Dimitri stihl odpovědět, se ozvalo z venčí ,, To by Dimitriho zcela určitě zabilo."

Victoria & DimitriKde žijí příběhy. Začni objevovat